Nicole Mille
Talán ha a gyerekkorom nehéz volt akkor az elmúlt napok pedig a pokol. Egyszer fent, egyszer lent játék az élet. Vagy inkább mint egy soha be nem fejeződő Nascar verseny. Legalábbis számodra. Közben melletted sokszor kiállnak, kiszállnak, eltűnnek, fel szállnak az égbe mindörökre. De neked nyerned kell. Az összes fájdalom, zokogás és álmatlan éjszakák is. Mikor már csak egy fegyvert akarsz fogni a kezedbe és véget vetni mindennek akkor kell a legeslegokosabbnak lenni. Egy kis pici történés és szó szerint lőtted az életednek.
Mindig ezt mondtam neki. A drága húgomnak. De mit is hallgatna rám. Feladta. Elvesztette a versenyt már a 17. körben. Most pedig már ő a legfényesebb csillag. A naplementék megfestője. Az én drága húgom.
Charles Leclerc
Az életem csak átlagosan akartam élni. Olyan akartam lenni mint mások. Akik szabadok, akik tanulnak hosszú időket az iskola padban. Akik lelkesen várják a családi összejöveteleket egy boldog nagy családdal. Anyával apával... De mint mondtam csak ilyen akartam lenni hiszem bármikor megváltozhat minden. De tényleg minden. Egyik nap még lehet a felhők felett jársz méterekkel aztán másnapra egy hatalmas zuhanásra kellsz és minden eltűnik ami körülötte volt. Kivéve azok akik igazán számítanak.
Ilyen volt ő is. Bár az életem későbbi szakaszába lépet be az életembe. Még is olyan volt mintha végig söprőt volna mindenen. Ezt az érzést pedig ha csak egy kicsit is muszáj vissza adnom. De Mivan akkor ha csak elakarom őt felejteni. A szívem legmélyebb bugyrába el temetni őt. Túl sok időt fecséreltem már olyan dolgokra amik utána csak jobban ártottak mint segítettek. Így talán tényleg az a legjobb ha eltűnők ködé válok és mindenkit cserben hagyok csak egy pár perc figyelemért.
------------------------
Playlist
1-pretty toxic revolver -Machine Gun Kelly
2-I hate you, I love you -gansh, Olivia O'Brien
3- The Night We Met -Lord Huron
4- Daylight -David Kushner
5-that way -Tate McRae
6- Apocalypse -Cigarettes After Sex
7- Water Fountain -Alec Benjamin
8- Set a fire in the rain -Adele
9- Atlantis -Seafret
10- Fourth of July -Sufjan Stevens
11-Car's Outside -James Arthur
12-Mr. Loverman -Ricky Montgomery
13- Sparks -Coldplay
14- Something in the Orange -Zach Bryan
15- we fell in love in october -girl in red
16- Angels Like You -Miley Cyrus
17-Trust Issues -Drake
18- Star Shopping -Lil peep
19- Sex, Drugs etc... -Beach Weather
20- Cigarettes out the window -TV Girl
21- You get me so high -The Neighborhood
22- Falling In Love - Cigarettes After Sexhttps://open.spotify.com/playlist/12Z182ia1EhDDn9xzR1Q0o?si=xwzsitpPTEO3yM7ExB76_A
___________________________
YOU ARE READING
Sunset_Charles Leclerc
RomanceArthur Leclerc és én már egész régóta jó barátok vagyunk. Bátyjával viszont nagyjából sose jöttem ki, hiába tetszett meg első találkozásunk során másodiknál el szállt minden esélye. De a húgom halála mindent megváltoztatott körülöttem. Ahogy a kapcs...