Nicole Mille
-Otthon édes otthon. -dőlt le Charles az ágyára. -Imádom anyukámat de ma túlságosan is pörgött.
-Én szeretem mikor ilyen. -mondtam mosolyogva. -Csak túl reagálod. -ültem le mellé. -Tudod egy anyukának igenis fontos az ,hogy a gyereke kivel van. És most, hogy neked is van valakid a boldogsága egy picit túl ment annál ami még egészséges lenne.
-Lehet igazad van. -nézett fel rám nevetve. -De lassan nekem is.
-Azért te inkább ne pörögj úgy mint anyud. Mert az nálad már átmenne oviba. -mondtam mosolyogva.
-De kedves vagy. -forgatta meg a szemét.
-Esik a hó. -ugrottam fel egyből mikor kinéztem az ablakon. -Charles esik a hó. -néztem rá mire csak nevetve megrázta a fejét.
-Most akkor ki is az ovis? -kérdezte miközben átölelt.
-De akkor is esik a hó. -mutattam az ablakra.
-Drágám olyan bolond vagy. -csókolt meg. -De így kell téged szeretni.
-Kár, hogy már késő este van. Pedig úgy kimennék sétálni.
-Hát felőlem aztán mehetünk. Csak nagyon hideg van.
-Igen. -mondtam szomorúan. -Na jó szerintem elmegyek fürdeni. Tudsz adni valami ruhát?
-Persze. -ment a szekrényéhez. -Tessék. -adta a kezembe az egyik pólóját.
-Köszi. -pusziltam meg, majd elég gyorsan el is tűntem a fürdő szobája mélyében. De életemre esküszöm, hogy gyors voltam. Bár mikor kimentem Charles nyugodtan zongorázgatott. Szóval biztos már halálra unta magát.
-Gyere. -húzott az ölébe. -Figyelj nem lesz sok dolgod. Csak ezt az egyet kell két másodpercenként nyomogatnod. -mutatott az egyik billentyűre.
-Így? -kérdeztem meg néhány lenyomás után.
-Aha, ügyes vagy.-mosolygott rám. Majd a zongorájába merülve kezdett el valamit játszani. Őszintén fogalmam sincs, hogy mi volt a dallam. De nagyon tetszett. És valamiért büszkeség is elfogott, hogy én is benne voltam.
-Ez nagyon szép volt. -néztem fel rá.
-Még mindig imádod igaz? -kérdezte nevetve.
-nagyon. Olyan jól tudsz játszani.
-Ugyan. -rázta meg a fejét. -Sehol se vagyok a profikhoz képest. De örülök, hogy tetszik. -ölelt át teljesen.
-Charles.
-Mond. -tűrte a fülem mögé az egyik hajtincsem.
-Tudod rohadt sokat jelentesz nekem. Tudom nagyjából egy hónapja még utáltalak de nagyon köszönök mindent. Ha te nem lettél volna ott mellettem talán még most is a szobámba ülnék és a karácsony varázsa se tudná előhozni a régi énem.-mondtam szomorúan. De hogy megéreztem azt, hogy Charles még közelebb húz magához tudtam, hogy biztonságba leszek mindig is mikor vele vagyok -Nagyon szeretlek.
-Én is kincsem. -csókolt meg. -Ígérem mindig itt leszek és vigyázok rád. -döntötte a fejét az enyémnek. -Csak nem Arthur az. -mondta nevetve mikor megszólalt a telefonja. -Na teli találat. Beszélsz vele? Addig elmegyek én is fürdeni.
-Oké. -ültem át a kanapéra miközben fogadtam a fiatalabbik Leclerc hívását.
-Charles na végre. Azt hittem már sose veszed fel. Na mizu? Hogy sikerült anyunak a bemutatás?
YOU ARE READING
Sunset_Charles Leclerc
RomanceArthur Leclerc és én már egész régóta jó barátok vagyunk. Bátyjával viszont nagyjából sose jöttem ki, hiába tetszett meg első találkozásunk során másodiknál el szállt minden esélye. De a húgom halála mindent megváltoztatott körülöttem. Ahogy a kapcs...