part 18

763 29 0
                                    

Charles Leclerc

-Szia. -köszönt álmos hangon Nicole. Biztos még csak most kell. De nem hibáztathatom. Mivel itt nálam már lassan délután van míg otthon még bőven a reggel kategóriánál jár az óra.

-Jó reggelt.  Szóval vagyok ennyire fontos neked hogy felkeltél? -mondtam mosolyogva.

-Csak viccelődtem tegnap ezt tudhatnád. -akadt ki nevetve. -Amúgy sem tudnék úgy aludni hogy tudom de kint száguldasz a pályán. -Szerintem már nem szerethettek jobban bele egy emberbe.

Nicole és én már egy ideje együtt vagyunk az én legnagyobb szerencsémre. A napok múlásával pedig egyre jobban egymásba szerettünk. Egyre jobban ismerjük egymást. Ezzel együtt pedig egyre jobban teljesítek. Amit nyilván mindenki nagy örömmel fogad mint otthon mint Olaszországba  a csapatom hatalmas örömmel fogad.

-Na megyek jó? -kérdeztem halkan mikor láttam, hogy az edzőm megjelent az ajtómba. -Tudom vigyázzak magamra. -mondtam mosolyogva.

-Úgy se fogsz. -kezdett el nevetni. -De azért tényleg vigyázz magadra.

-Jól van kicsim. Ha megnyugtat nem fogsz megszabadulni tőlem.

-Azt azért remélem. Na jól van menj nyugodtan nem akarlak feltartani. Szorítok. Szeretlek.

-Én is. -raktam le a telefont. -Most mi az. -dobtam le magam mellé a készüléket miközben felnéztem Andreara.

-Túl sok a romantika kölyök. -kezdte el a szokásost.

-Tudom tudom. -keltem fel a székemből mosolyogva. -De hát na így vagyok felépítve. -vettem a kezembe a kulacsomat.

-Rosszabb vagy mint egy romantikus film. Bár csak vissza kéne szoknom ehhez. -forgatta meg a szemét mire csak nevetni kezdtem. -Egyébként nagyon boldog vagyok, hogy végre olyan a kapcsolatod Nicoleal amilyen. -mosolygott rám. -Jóhatással van rád illetve a teljesítményedre is.

-Talán. -gondoltam mosolyogva a Monacoi lányra. A szerelmemre. Arra a személyre akit oly annyira szeretek.

-Most meg menj. Verj le mindenkit. -nyomta a kezembe a sisakomat. -Képes vagy rá te is jól tudod.-lökött meg amolyan gyerünk már stílusba.

-Igazad van. -pörgettem be magam. -Oké Charles megtudod csinálni. 4. helyről indulsz nem a világ vége. -gondolkodtam hangosan.

-Hát tényleg nem a világ vége. -szólt közbe André, az egyik szerelő. -Figyelj ne gondold túl. Csak a szokásos.

-Bal láb a gázon bal a jobbon. -mondtam ki majd kifújtam a levegőt amivel azonnal lenyugtattam magam.

A sisakomat felvéve pedig a teljes adrenalin és az izgalom járta át az egész testem egészen addig míg a kockás zászló le nem intett engem. Nem érdekelt az ha éppen majdnem nekem jöttek. Kizártam a mérnököm fölösleges tanácsait is. Semmi sem tudott kizökkenteni a fókuszból és abból amibe voltam. Bár helyezést nem sikerült szereznem a csapat még is büszkén tapsolt meg a mai eredményem után. Sorban kaptam a gratulációkat a szerelőktől. Az elismerő szavakat a mérnököktől. Az önbizalma egyre csak nőt ami az életben az egyik legfontosabb. Hiába tagadja bárki is bátorság nélkül nem lenne merszed kiállni a nagy közönség elé és bebizonyítani. Hogy te vagy a legjobb. 

-Szép volt. -gratulált elismerően a csapattársam mikor is a lift elött össze sodort vele az élet. pont kajálni indultam mikor is megláttam a spanyolt. 

-Kösz.- csaptam kezét a sajátomhoz. -Ne aggódj. Máskor majd jobb lesz. -vigasztaltam a kiesése miatt. 

-Á azt hagyjuk. -legyintett. -Már elengedtem ezt az évet. 

-Már most? -húztam fel a szemöldököm. -Ember ez még csak a szezon 3. versenye. 

-A barátnőm gyereket vár. -mondta mosolyogva ahogy Rebecara gondolt. 

-Ez tök jó hír. -kezdtem el mosolyogni. Ahh istenem csak add meg nekem egyszer vagy akár háromszor, hogy én is ilyen boldogan tudjak gondolni a várandós barátnőmre. 

-Köszi. Viszont tudnod kell anno megfogadtam ha gyerekem lesz hagyom az egész életemet úgy ahogy van. 

-Ez azt jelenti, hogy? 

-Hogy visszavonulok. Igen pontosan. Talán maradok egy évet és csak aztán. De az ember annyi mindent tanul 1 éves koráig és én ezt végig akarom nézni és átakarom élni. 

-Persze érthető. -mondtam mosolyogva. -Te is kajálni jössz?

-Oh hát persze. Farkas éhes vagyok. 

-Ne is mond én is. -fogtam meg a hasam.

-Hát akkor ebből romantikus  vacsora lesz virágszálam. 

-Oh drágám csak Rebeca meg Nicole meg ne tudja. -kontráztam rá mire csak mindkettőnkből kijött egy jó nagy nevetés. Ritkán vagyok Carlossal. Legalábbis ezen a hétvégén szerintem ha kétszer láttam az is mindkétszer egy megbeszélés volt. De nála jobb csapattársat nem is kívánhatnék. 

-Csak nem Nicole hív, hogy így mosolyogsz. -kezdett el szivatni Carlos mire inkább csak felvettem a telefont. Még mindig jó társaság Carlos de azért az életem szerelme mégis csak életem szerelme. Akármi történjék is ez így lesz mostantól. Vagyis így van már egy ideje. 

-Zavarlak? -tette fel egyből a kérdést köszönés képen. Gondolom hallja a háttérben a sok beszélő embert. 

-Nem dehogy. Épp Carlossal vacsizom. -néztem a Spanyolra aki csak nevetve rázta meg a fejét. 

-Jaj akkor majd vissza hívlak később. 

-Később már Carlaval leszel. -emlékeztettem őt. -Mond nyugodtan. -kezdtem el enni a mai vacsorám. 

-Jóétvágyat. 

-Köszi. -hangosítottam ki. 

-Amúgy csak annyit akartam, hogy büszke vagyok  rád nagyon. Nagyon jól mentél ma. 

-Jaj köszi Nicole nagyon cuki tőled, hogy ezt mondod. -szólt Carlos a telefonba. Mire mindannyian felnevettünk. 

-Neked is szia. -mondta nevetve a monacói lány. 

-Szívem neked ugye este indul a géped? 

-Persze miért kérded? 

-Csak mert akkor lassan nekem is indulnom kéne, hogy odaérjek. -Bár haza menni nem akartam a két verseny között. Gondoltam elviszem Nicolet Dubaiba. 

-Hova mentek? -kérdezte Carlos. 

-Pénzt költeni. -válaszoltam gyorsan mielőtt még Nicole bármit is mondhatott volna. 

-Dubai. -mondta unottan a barátnőm. -Na jól van megyek. Nem akartam megzavarni a meghitt vacsorátokat. 

-Jól van szívem. Puszilom Carlat aztán Dubaiban tali bébi. -kezdtem el mosolyogni. 

-Puszi sziasztok. 

-szia. -köszönt el Carlos is tőle. -Mivan barátom Dubai luxus hotel 50 emelete a Jakuzzival nem?-kezdte el húzni az agyam.

-Hát nem tagadás, hogy jó lenne már egy pici Leclerc. -mondtam mosolyogva. Sokszor álmodoztam arról, hogy Nicoleal együtt van egy kicsi lányunk. Vagy éppenséggel egy kicsi fiúnk. Sokszor játszottam el azzal a gondolattal, hogy egy kis gyerek mosolyogva fut felém egy verseny hétvége után miután haza mentem, hogy apa hiányoztál. 

-Beszéltettek már erről? 

-Még nem nagyon. -ráztam meg a fejem. -Nicole még fiatal. Még csak 21. 

-Nicole 21 éves? -fulladt meg majdnem 2 kortynyi vízben. -Fhu barátom. -kezdte el a fejét vakarni. -Én először az eljegyzésen és az esküvőn gondolkodnék ha ilyen fiatal barátnőm lenne. 

Carlos nem is sejti mekkora gondolat áradatott indított el bennem. Vajon igent mondana ha most azonnal letérdelnék elé?  


Sunset_Charles LeclercWhere stories live. Discover now