Herkese selamlar! Nasılsınız?
İkinci bölümü yazarken biraz sinirlenmiş olabilirim. Yusuf Emre'yi yazmak çok garip çünkü onun duygularını yazarken kendim de hissediyorum.
Bu arada Whatsapp kanalım var; oradan alıntılar, bölümler hakkında bilgiler söylüyorum ve bazen de sizinle konuşuyorum. Eğer katılmak isterseniz bio'm da olan linke tıklayarak katılabilirsiniz. Bu arada numaranız gözükmüyor, bu konuda rahat olabilirsiniz. 🤍
Sizi çok fazla tutmadan, iyi okumalar diliyorum! 💞
🫀
Yusuf Emre
Yine onu bekliyordum. Kübra'yı. İsmini öğrendiğim günden beri liseli aşıklar gibi her yere onun ismini kazımak istiyordum. Ama buna gerek yoktu çünkü beynim her yerde onun ismini sayıklıyordu. Kübra'yı...
"Ne bekliyorsun, oğlum?" diyerek yanıma gelen Berke yüzüme bakmaya başladı. Hâlâ kapıya bakıyordum.
"Hiçbir şey." dediğimde kahkaha attı.
"Aynen, bende Namık Kemal. Kız mı bekliyorsun? Hangi kızı bekliyorsun? Tanıyor muyum?" diyerek benim gibi kapıya baktığını farkettiğimde bakışlarımı ona çevirdim.
"Kız beklemiyorum, Berke. Sinirlerimi bozma." Zaten bir haftadır onu görmüyordum. Delirecektim. Bu kız üniversiteye neden gelmiyordu?
"Tamam, ne sinirleniyorsun? Sanki kızı sevgilim yaptım." dediğinde gözüm dönmüştü. Boynumu iki yana sallayarak yüzüne yumruk attığımda bir kaç adım geriledi.
"Doğru düzgün konuş!" diye bağırdığımda gülümsedi.
"Demek ki, varmış bi' kız. Nasıl kız? Güzel mi?" diye sorduğunda yakasına yapıştım. Yüzüne bir tane daha yumruk attığımda kaşlarını çattı.
"Doğru konuş diyorum!" diye bağırdığımda Berke de yüzüme yumruk attı.
"Ne bağırıyorsun, lan! Sadece kızı sorduk. Ne zamandan beri bu kadar kıskanç oldun sen?!" diye bağırdığında kendimi geri çektim. Onun hakkında başka bir erkeğin konuşmasına dayanamıyordum. Hiç bir erkek onun sevgilisi olamazdı. Zaten kendisi istemezdi, hiçbir erkeğe bakmıyordu ki.
"Konuşma benimle. Sinirlerim bozuk zaten." diyerek cebimden sigara paketini çıkardım. Bir tane sigara alarak dudaklarıma götürdüm.
"Yakayım mı?" diye sorduğunda başımı salladım.
"Bugün içmeye gidelim mi? Sakinleşirsin." dediğinde başımı iki yana salladım. Sarhoş olmak istemiyordum. Onu görmek zaten beni sarhoş ediyordu. Kaç gün onu düşünmekten kendime gelemiyordum.
"Sen aşık mı oldun, lan?!" diye sorduğunda bakışlarımı hemen ona çevirdim.
"Ne diyorsun, ulan?! Sinirlerimi bozma. Çık git şuradan." diye bağırdığımda bana garip bakarak yanımdan ayrıldı.
"Delireceğim, nerede bu kız?!" diye bağırdım kendi kendime. Gerçekten delirmiştim. Onu görmeden günler geçiyordu ve ben eksik hissediyordum. Görmem lazımdı. Bana bakmasa bile onu görmem lazımdı. Nefes almam lazımdı.
"Yusuf abi." dediğini duydum birisinin. Arkaya döndüğümde Kübra'nın yanında olan kızı gördüm. Yüsra?
"Yüsra?" diye sorduğumda bakışlarını indirdi. Kübra gibiydi. Erkeklere baktığını görmemiştim ama şu an yanıma gelmesi bile garipti. Abisini tanıyordum, abisi de dinine çok dikkat eden birisiydi ama ben hiç böyle şeylerle ilgilenmemiştim.
"Kübra'yı mı bekliyorsun?" dediğinde yerimde takılı kaldım. Nereden anlamıştı?
"Kaç gündür onun dersinin bitiş saatlerinde burada bekliyorsun. Eskiden de gözlerin üzerindeydi. O yüzden sordum." dediğinde başımı salladım sadece. Yutkundum.
"Neden gelmiyor derse?" diye sordum.
"Aslında geliyor ama abisiyle birlikte geliyor. O yüzden görmüyor olabilirsin." dediğinde kaşlarım çatıldı.
"Abisi mi var?"
"Abileri var. İki tane." dediğinde başımı salladım.
"Anladım. Teşekkür ederim." dediğimde başını sallayarak gülümsedi ve üniversitenin bahçesinden çıktı.
"Demek abilerin var, Kübra." diyerek yürümeye başladım. Abilerinin olması sorun değildi. Sonuçta ciddi düşünmüyordum. Evlenecek değildim. Sadece hoşlanıyordum. Onu görmek istiyordum. Onu görmeye alışmıştım. Görmeden edemiyordum. Yüzünü ve gülüşünü görmeden geçen bir hafta ölüm gibiydi ama ölümün onu beklemek kadar güzel olduğunu düşünmüyordum.
🫀
Bölümü yazarken aşırı sinirlendim. Yusuf Emre en kıskanç karakterlerimizden olacak. Abdullah, Ali, Mustafa hepsini unutun. Yusuf Emre geliyor... ;)
Aynen, Yusuf Emre hiç aşık değilsin. Ben aşığım zaten. Gelecek bölümlerde aşkını haykıracaksın, o zamanlar göreceğim seni. O bölümleri yazmak için heyecanlıyorum. 💓
Yüsra ve Berke karakterini tanıdık bu bölüm. Yüsra'yı seveceğiz. Bence bu bölümden çok sevdik, hm? Daha çok seveceğiz ve birisi de sevecek onu. ;)
Bu arada gelecek bölümü Kübra'dan okuyacağız. Sonra yine arada Yusuf Emre'den okuyacağız. Ve Yusuf inan bana Kübra'dan çok Kübra'nın abilerinden çekeceksin ksnzosnzosnzosbs
Bölüm nasıldı?
Yusuf Emre ve Kübra hakkında düşünceleriniz neler?
Yüsra ve Berke hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sorularıma cevap vermeyi unutmayın, lütfen. Düşünceleriniz her zaman benim için çok önemli. Yorumlarınızı ve oylarınızı hikayemden eksik etmeyin. Hikayemin sizin desteğinize ihtiyacı var, unutmayın. Tüm destekleriniz için şimdiden teşekkür ediyorum. Sizleri çok ama çok fazla seviyorum, kendinize çok iyi bakın. Gelecek bölümde görüşmek üzere! 🫀🩹
Allah'a emanetsiniz! ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vuslat
SpiritualKaderlerinde bir birine kavuşmayı bekleyenlere ithafen... Hasbelkader serisinin ikinci kitabıdır. Hasbelkader kitabında tanıdığımız Kübra'nın hikayesine hoş geldiniz. ~~~ Kübra'yı iki yıldır seven Yusuf Emre, sevgisini itiraf etmek ister. Ama din...