16-Sen Sean'sın aşkım

21 4 6
                                    

    

                 🔞🔞🔞

           Bölüm uyarısı

     Yu, bunun bu kadar kolay olmasından memnundu. Ama alış veriş bahanesi ile çıkıp Lucky'i getirmeliydi. Bir kaç gün sonra yapacaktı bunu. Yoldan kullan at telefonu alacaktı ki onun İspanya'yı arayıp gidebileceği aklına geldi. Bir süre her şeyden uzak olmalıydılar. Bir de ilaç mevzuu vardı. Neydi o ilaç bir notla kutuyu Leo'nun cebine sıkıştırmış, kulağına fısıldamıştı. Bunu mutlaka Charles'a ulaştır. İçeriğine bakıp tetkik etsin bileşenini.

     Beş saat sonunda eski kulübelerine ulaşmışlardı. James hala uyuyordu. Yu onu kucakladığı gibi içeri almıştı. Yaz mevsimi olmasına rağmen ormanın derinliği her zamanki gibi soğuktu. James'i yatağa bırakıp üstünü örttü. Şöminenin yanındaki odunları yerleştirip yaktı. İçerisi birazdan ısınırdı. Yorulmuştu. Kanapeye uzandı. Çıtır çıtır yanan odun sesi ve oda ısısının yükselmesi onun uykuya dalmasına sebep olmuştu. Ne kadar geçtiğini bilmiyordu. Nasıl böyle uyuya kalmıştı. Şömine hala yanıyordu demek ki çok uyumamıştı. Bir el ona dokununca içi titredi.

     - Sean sevgilim, çok özledim seni.

     - Yu uyan, heyy Yu Sean da kim. Yoksa sevgilin mi var?

             ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬

     - Çok üzgünüm James. Rüya görüyordum sanırım.

     - Belli rüya gördüğün ama isim gerçek. Kim o? Sean yani.

     - O benim aşkım, sevgilim, bebeğim her şeyimdi. Ne yazık ki onu böyle bir baskında kaybettim. Onu benden kopardılar. İki yıldır onsuz yaşamaya çalışıyorum.

     - Tanrım bu nasıl bir kader. Üzgünüm.

     *Ah aptal ben. Ölü birini mi kıskandım? Kıskandım mı? Bana neler oluyor kaç gündür. Bu adam tüm dengemi oynattı. İki gün evvel ona sahip olmak için yanıyordum. Üstelik öldürmeyi de düşünüyordum. Sonra farklı bir şeyler oldu. Tüm gün ve gece ondan uzaktım ve kalbim ağrıyordu. Gizlice onu izledim perde arkasından. Sonunda dayanamadım çağırdım. Onunla laf dalaşı yapmak çok hoşuma gitti. Bilmiyorum bir şey beni ona çekiyor. Hem öpüşmek, sevişmek istiyorum, hem günlerce kollarında uyumak. Nasıl ters bir çelişkideyim. Onunla olursam olmaz. Gerçekten zaafım olacak hissediyorum. Bir kerelik olmayacak. Olsa da ben kabul etmeyeceğim. Sonunda onu da kendimle ölüme sürükleyeceğim. Bunu da istemiyorum. Ama ayrı olursak da bu kez hayatında kim var diye kafayı yiyeceğim. Ölü birini kıskandım. Ben evet. Nasıl çıkacağım bu karmaşadan. Onu öldürmem gerekiyor. En basit çözüm bu. Kıyabilecek miyim o ayrı bir muamma. Neredeyse teröristleri titreten ben düştüğüm duruma bak. Bir adam beni ne hale getirdi. İşin ilginci hiç bir zaman cinsel dürtülerim olmamıştı. Bunu merak edip doktora sorduğum da geçirdiğim ameliyatlara bağladı. Gerçi o ameliyatları da hatırlıyamıyorum. Şu adamı gördüğüm ilk andan beri sahiplenme güdüm çıktı ortaya. Hem sadistçe onu becermek istiyorum hem bebek gibi sevip okşamak. Bu nedir böyle? Seks iç güdümü bu adamla mı çıkardım ortaya? Neden bu adam ben de vahşi duygular uyandırıyor? Böyle duygularım mı vardı benim? Yu beni neden bu kadar etkiliyor? Ona bakmak bile tetikliyor beni. Hele az önce o adam da kim diye delirecektim kıskançlıktan. Bir anda dudaklarına yapışıp adımla inlemesini istedim. Bir daha benim adımdan başka ad kullanmamalıydı. Tamamiyle, bütünüyle benim olmalıydı. Yine hüzünlü sesi ile etkiledi beni. Tüm cinsel iç güdülerim geri çekildi. Onu kucağıma sarıp, geçti sen iyisin, iyi olacaksın demek geldi içimden. Şimdi öyle masum bakıyor ki yüzüme. O pis şeyleri nasıl düşündüm diye kendimden tiksiniyorum. Bunları bilseydi kesin o da tiksinirdi benden. Bir teröristten ne beklenirdi ki. Yoksa bazılarının konuşmaları mı etkiliyor beni şimdi? Bu yönüm beni bile şaşırtıyor. Kaba, küfürbaz olmam doğal. Gül bahçesinde üst tabaka hayatım yok sonuçta. Yine de bu vahşi duygularımın olması beni de şok ediyor. Bu adamı gördüğümden beri ne kadar pis düşünce varsa aklıma yığıldı. Ne yapmalıydım ya da ne düşünmeliyim. Kibarcık biri gibi benimle sevişmesini istiyorum veya benimle yatmasını arzuluyorum diye mi düşünmeliyim. Of iyice battım. Bu adam bende hem vahşet hem şevkat uyandırıyor. Galiba onun beni asla istemeyeceği gerçeği beni vahşileştiriyor. O yüzden zorla da olsa ona sahip olmak istiyorum. İlişki nasıl yaşanır onu da bilmiyorum. Hayatıma alamayacağım biri için çok düşünüyorum. Ne demeliyim. Yu seni çok beğendim, çok arzu duyuyorum benimle yatar mısın mı? Waa James neler geliyor başına.

    Who am I?  Who are we? Ben kimim? Biz kimiz? ~ YizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin