3-Asla ezmem ve ezdirmem

31 5 4
                                    


    
     - Tamam Sean gege. Üç ay çok değilmiş. Dage demesem de olur yani.

     - Yaaa hala uğraşıyor...

     Nihayet gerginlik bitmiş tatlıya bağlanmıştı konuşmalar. Ama görünen o ki ikili epey çekişmeli bir ortaklık yaşayacaktı. Gelecek günler bunu gösteriyordu.

             ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬

     - Ji Xian, Wei Chen Sean. Merhaba ikinizi de. Ben Patel Charles. Hint kökenliyim. Buraya geldiğinizden beri ikinizi de ayrı ayrı izledim. Beden yapınız şimdiden çok iyi. Yaşınızdan daha ileri gösteriyor bedeniniz. Bu bizim çalışmamızı kolaylaştıracak. Sanırım bir buçuk yıllık polis akademisi sizi epey geliştirmiş. Ben DNA yapılarının üstünde çalışıyorum. Biraz daha zaman gerekiyor. Hank ile konuştum o da aceleye getirmek istemediğini söylediğin de rahatladım. Sadece biraz daha geliştirmek istiyorum. Ve yeni gelişmeler oldukça da yeni yüklemelere dayanması için çok güçlü bir yapay zeka geliştirmeliyim.

     - Charles ayrıca bu işlemler sadece bizim aramızda kalacak. Altı kişi arasında yani. Bazı köstebekler olduğundan şüpheliyim. Son zamanlarda bizden bir adım önde gidiyor düşman. Ajanlarımızı zor kurtarıyoruz oldukları yerden. Senin ikisi üstündeki çalışman çok gizli olacak. Kafan rahat olsun diye sana özel bir laboratuvar kurduk. Eksiklerin varsa bize bildir. Eleman ihtiyacın var mı bilmiyoruz ama bu konuda da şüpheliyiz. Edward ve ben de yardım edeceğiz sana.

     - Bir saniye Hank. Bu çok iyi fikir öncelikle. Ama şartım var. Formüllerimi kimseye göstermem. Bunun için şimdiden uyarayım ki alınmayın. Ayrıca bir ricam daha olacak. Xian ve Sean bana yardımcı olacaklar. Onları her aşamada istiyorum. Bir gün başıma bir şey gelirse en azından birilerinde bu bilgi olsun. Bu konuda ikisine güvenebilirim. Çünkü onlar bu bilgilerle kendilerini geliştirebilir veya onarabilir.

     - Bize güvendiğiniz için, kendi adıma teşekkür ederim. Bu çok iyi fikir bence.

     Sana katılıyorum bu konuda. Çok iyi fikir evet. İleride kime ne olacağını bilmiyoruz. Yine de şunu rahatlıkla söyleyebilirim Doktor Patel, sizi her zaman koruyacağım. İçiniz rahat olsun.

     - Heyy Xian ilk kez bu kadar insancıl hissettim seni. Bu çok güzel. Sanırım doktor sende güven sağladı.

     - Doğru. Sende sana güven verecek birini bulsan iyi olur.

     - Bu odadaki Herkes bana güven veriyor sen hariç. Dur kızma hemen. Sana güvenmiyorum değil ama sanki çok fevri davranıp başımızı derde sokacakmışsın gibi bir his uyandırıyorsun bende. Yoksa çok güvenilir biri olduğunu hissediyorum. Yardıma ihtiyacı olanı mutlaka kurtarırsın, eminim. Sadece gerçek ihtiyaç sahibini iyi belirle. Ben bile senden bir şey istersem şüphe duy. Neden diye sorgula, bunlar seni uyaracaktır. Çünkü ben çok kolay yardım istemem. Hatta şimdiye dek hiç yardım istemedim. Bunu asla unutma. Bir gün yardım istersem benden uzak dur. Terslik vardır mutlaka.

     - Saçmaladığının farkında mısın? Ya gerçekten sıkışırsan ve yardımıma ihtiyaç duyarsan? O zaman nasıl ayırt edeceğim gerçeği.

     - Xian ben sıkışırsam işim bitmiş demektir. Yanımda kimseyi sürüklemem. Benden uzak durun hepiniz. Asla yardıma gelmeyin. Kendim kurtulamazsam bitmiştir. Olursa da kurtulursam, bu kez sizleri kurtaracağım diye hepimizi tehlikeye atabilirim. O yüzden diyorum, uzak durun.

     - Şimdiden bunu konuşmak için erken. Ama ben yardım istersem bana koş. Ben çıkamayacağımı anlarsam yardım isterim.

     - Çocuklar sizi dinledik. Yavaş yavaş yolunuzu bulacaksınız. Şimdi her şey için erken. Konumuza dönelim. Devam et Charles.

    Who am I?  Who are we? Ben kimim? Biz kimiz? ~ YizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin