9-Aile iş birliği

18 4 2
                                    

    

     - Ajay her yeri, her bilgiyi, her görüntüyü incele. Oğlumu bulmalıyım. Buraya kadar geldik sonra birden yeryüzünden silindi sanki.

     - Merak etmeyin Bay Gongsun. İğne deliğine girmiş olsa da onu bulacağım. Son resminden şimdiki halini rahatlıkla bulabilirim. İçiniz rahat olsun. Bir kaç gün içinde haber veririm size.

     Ajay bu işi çok kolay sanmıştı önce ama zorlanmaya da başlamıştı. Hiç bir iz bulamıyordu. İki yıl bitmek üzereydi. Bu durumdan kötü kokular almaya başlamıştı. Ya hükümet onu denek olarak almıştı ya da ajan. Her iki türlü ona ulaşmak şu an imkansızdı. Kimse gizli istihbaratları araştıramazdı. Ajay onların bilgisayarlarına sızardı ama kendi de deşifre olabilirdi. Bunu bay Gongsun ile konuşacaktı.

             ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬

     - Bay Gongsun, üzgünüm ama oğlunuza ulaşamıyorum. Onun denek veya ajan olduğundan şüpheliyim. Sistemlerine sızarım ama deşifre de olabilirim. Öncelikle sağlam bir sistem kurmalıyım. Yalnız şundan emin olun oğlunuz hükümet tarafından gizleniyor. Bulsak da bir şey yapamayız. Belki yetkililerle konuşursanız ama yok bu da olmaz. Benim kuzenim onlarla çalışıyor. Hiç bir aile bağı olmayanları seçiyorlar genelde.

     - Bildiğim kadarı ile ajanlar arasında evli olanlarda vardı. O nasıl oluyor.

     - Bu konuda çok bilgi sahibi değilim ama evli olanları sanırım masa başı görevine çekiyorlar. Yine de extra korunuyorlar. Asıl kimliklerini kimse bilmiyor. Maske kullanıp normal işe gidiyor gibi yapıyorlar. Kuzenim bunlardan söz etmişti bana. Hatta durun bir saniye. İki yeni ajandan da söz etmişti. Onlarla tanışmıştı iki yıl evvel ve onlarla çalışıyordu. Bir de bana şifreli bir mesaj yolladı. Gizli bir yer ayarlamamı istiyordu. Onunla konuşursam çok şey öğrenebilirim. Bana bir kaç gün daha verin. Ve lütfen istediğim donanımları da sağlayın. Eğer kuzenim de yardım ederse içerden bilgi alabiliriz.

     - Tamam Ajay istediğin her şeyi listele bana gönder. İki gün sonra hepsi elinde olur. Şu yeni yer konusunu da ciddi araştır. Öyle bir karargah kur ki kimse nerden girip çıkıyoruz anlamasın. Oğlumu oradan çıkarsak bile bir süre saklanması gerekecek sanıyorum. Şimdilik bu olay üstünden ilerleyelim. Ve bana Nain de  Gongsun'dan  hiç hoşlanmıyorum. Nasıl bir soyisim buldunuz bana anlamıyorum.

     Ajay'in, kuzeni Charles, Xian ve Sean'la tanışmış birlikte çalışmaya başlamışlardı. Onların araştırması ile aradan iki yıl geçmişti bile. Bu sırada kendini ve çocukları güvende hissetmediği için kuzenine bir yer bulması konusunda bilgi vermişti. Zaman ilerledikçe bu konu üstünde durmadığına pişman olacaktı. Kuzeni yeni ajanlar hakkında bilgi isteyince bir an duraksamıştı. Ama ona güvenebilirdi. Bunca yıl hükümetten ve gizli servislerden saklanıyordu. Kısaca söz etmişti. Bildiği kadarını anlattı. Yetimhaneden getirilen iki genç çocuktular ilk tanıştıklarında şimdi iyi birer ajan olma yolundaydılar.

     Ajay da Nain'e böyle söylemişti. İkisinden birisiydi ama hangisi? Resim isteyemezdi kuzeni iyice ondan şüphelenir, başları derde bile girebilirdi. Sabretmeleri gerekiyordu. Nihayetinde oğlunu bulmuştu.

     Ajay Charles'la şifreli yazışmalar yapıyordu arada ajanlar hakkında da bilgi alıyordu. Düşmanlarını da öğrenmişlerdi sonuçta. Oğlunun sevgilisini de öğrenmişti Nain. Karşı da değildi. Oğlunu bulmuştu, yaşıyordu bu ona yetiyordu. Charles bir görevden söz etmişti. Görev bitince onları kaçıracaklardı. Ajay ve ekibi her şeyi hazırlamıştı. Ne yazık ki beklenmedik bir olay tüm planları alt üst edecekti.

     Nain Sean'ın oğlu olduğunu öğrenmişti nihayet. Yetimhane adı ile emin olmuşlardı. Charles bu konuda bilgi vermişti ama bunu bilinçli yapmamıştı. Laf arasına gelişi güzel sokmuştu Ajay.

    Who am I?  Who are we? Ben kimim? Biz kimiz? ~ YizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin