|4|

781 106 98
                                    

SELAM
BU FİC TUTSUN CUNKU O KADAR GUZELL
O KADAR GUZEL SAHNELERİ VAR Kİİİ
---

" Ulan atsana bana da!"

" Sen uzaksın mal!"

" Hallederim."

Chan topu iki kere sektirip Minho'ya yollamış, Minho tuttuğu gibi potaya göndermişti.

" Ne oldu yarrraaam!"

" Ayı."

Kazanan takım onlar olduğu sırada Minho sevinçle hepsine birer nah çekerken suyunu yerden alıp içmiş, derin bir nefes alıp terini silmişti.

" Ah yoruldum..."

" Yorgunluk yok! Devam."

" Yeter be!"

" Yaşlı herif.."

Minho Chan ile dalga geçerken hiç beklemeden topu almış, bir set daha başlatmıştı. Bu sırada Hyunjin evinden çıkıp biraz yürüyüş yaparken onun sesini duyması ile sağ tarafına bakmış, onun basketbol sahasında olduğunu görmüştü. Birkaç saniye bakarken uzun zamandır oynamadığını düşünmeden edememişti. Normal insanların yaptığı şeyleri bırakalı çok olmuştu. Bir tek onlarla ortak olarak nefes alıyordu, onu da yakında ortadan kaldıracaktı zaten.

Minho Chan'ın keyfine dışarı attığı toptan sonra sahadan çıkmış, bu sırada duvarın kenarında sahaya bakan Hyunjin'i fark etmişti. Güle oynaya yanına geldiği sırada " Woaw bal çocuk, ne işin var buralarda senin?" Diye sormuştu yerden topunu alırken.

Hyunjin derin bir iç çekmiş " Eve gidiyordum. Görüşürüz." Diyip yürümeye başlamıştı. Minho onu anında yakalayıp " İşin var mı? gel kapışalım." Demişti.

" İşim var."

" Yalan söylüyorsun hiç inanmıyorum gel hadi!"

" Yorgunum Minho..."

" İyi gelir!"

Onu sahaya sürüklerken Chan oturduğu yerden kalkmış " Woaw! Naber Hyunjin?" Diye sormuştu yanına giderken.

" İyi..senden?"

" Bende iyiyim. Beyler kalkın son el!"

Hyunjin Minho'ya dönmüş; " Uzun zamandır oynamıyorum bırak gideyim." Demişti anında.

" Hallederiz.."

" Minho!"

" Hadi hadi!"

Hızla topu alıp sektirmeye başladığı sırada Hyunjin günah benden gitti dercesin bakıp üzerindeki hırkayı çıkarıp bir köşeye koymuş, sadece tişört ile kalmıştı. Belki de oynamak iyi gelecekti. Kendini buna odaklayıp yanına gitmiş, topu ondan alıp birkaç adımda potaya göndermişti.

" Woaw hızlı!"

Hyunjin gülerek başını salladığı sırada Chan anında topu alıp Minho'ya göndermiş, Minho hiç beklemeden hemencecik potaya göndermişti.

" Ah be!"

Hyunjin topu aldığı sırada ona yollamış, karşı takıma müsade etmeden maçı almışlardı.

Sonunda herkes yorgun argın otururken Hyunjin derin bir nefes almış, ayağa kalkıp üzerini silerken " Güzel maçtı. Yarın okulda görüşürüz.." diyip yürümeye başlamıştı.

" Erken gidiyorsun. Oturuyorduk daha!"

" İşim var..."

" Yalan."

İntihara On Kala •HyunHo•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin