|9|

670 97 75
                                    

Evet.. utanmasam günde 5 bölüm atacağım.
Taslaklar bitene kadar go
İyi okumalar
---

Bela:
Naber bal çocuk

Bal çocuk 💁🍯:
İyidir minho
Senden?

İyi bende
Sıkıldım

Ne zaman dönüyorsunuz?

Bilmemmm
Annemler bir iki gün daha diyor.
Ama ben bilmiyorum.d

Anladım

Ne oldu iyi misin sen?

İyiyim

Sen böyle konuşmazsın
Bir sorun mu var
Arayayım mi la

Yok
Yorgunum
Konuşamam

Ne alaka şimdi
Arıyorum ac şu telefonu bi

Gerek yok minho
Yorgun olduğumu söyledim
Hâlâ arıyorsun
Bela .

----

Hyunjin offlayarak telefonu açınca Minho'nun karşıdan gelen tedirgin sesini anlamak pek de zor değildi. Derin bir nefes alıp söze girdi.

İyi misin?

İyiyim dedim ya.

Sesin iyi gelmiyor Hyunjin, bir şey mi oldu?

Hayır...

Bana hiç öyle gelmiyor ama?

Senin problemin.

Niye böyle konuşuyorsun ki?

Minho.. uyuyacağım.

İyi geceler.

Sağ ol..

Telefonu kapatınca derin bir nefes alıp saçlarını karıştırmış, kendini sorgulamaya aralıksız devam etmişti. Minho iki üç gündür busandaydı ve Hyunjin onun yokluğunu bariz bir şekilde hissediyordu.
Özlediğini düşündüğü an aptal gibi kendine kızıyor, garip hissettiğini düşünüp susuyordu.
Ona içten içe çok bağımlı olduğunu yavaş yavaş anlaması zora sokuyordu.

Sıkıntılı bir iç çekip ayağa kalkmış, odasına gidip üzerine düzgün bir şeyler giymiş, ve kkamiyi de alıp dışarı çıkmıştı. Apartmandan çıktığı sırada karşısında gördüğü Minho onu şoka sokarken aslında ona numara yaptığını yeni yeni anlıyordu.

" Minho? "

" Hyunjin-"

" Sen busanda değil miydin?"

" Bir saat önce geldik."

" Bana neden hala orada olduğunu söyledin?"

" Çünkü sürpriz yapacaktım."

Son dediğinden sonra elini kaldırıp kocaman mavi kutuyu göstermiş, Hyunjin  yeni fark etmişti. Ellerini saçlarından geçirip derin bir nefes alınca Minho kutuyu ona uzatmış " İyi geceler." diyip gitmeye hazırlanmıştı. Hyunjin hiçbir şey demeden ona yaklaşıp sarılınca bir Minho kokusunu bile özlediğini fark edince hafif gülmüş, sarılmasına karşılık vermişti.

İntihara On Kala •HyunHo•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin