|16|

603 79 60
                                    


Baktim hasretimle yanmis kul olmussunuzz hemen yb attim 😪🥺💖
---

İkili sabah birlikte okula girmiş, sınıfın asla susmak bilmeyen kahkaha sesleri arasına dalan Minho tekrardan enerjik hissetmişti. Hyunjin yavaşça yerine geçtiği sırada Han Jisung yerinden kalkıp Minho'nun yanına gidince onları izlemeye başladı.

" Naber Min?"

" Ah iyidir senden?"

" Bende iyiyim. Bir soru var da... bakabilir misin?"

Minho başını aşağı yukarı sallayıp sırasına geçmiş, Jisung hemencecik kitabını alıp yanına oturmuştu. Hyunjin bu durumdan oldukça rahatsız olurken ellerini saçlarından geçirip derin bir nefes almış, sessizce izlemeye devam etmişti.

" Çok basit aslında... Şu üç maddenin de çıktığı tek bir yol var. Bak şimdi.. "

Jisung onu dinlemek yerine arada bir Hyunjin'e bakıyor, inatla gülüp önüne dönüyordu. Oldukça yakın oturduğu için de verdiği rahatsızlık üst düzeydi. Minho soruyu bitirip ona baktığı sırada Jisung ellerini saçlarına atıp hafif pat patlamış " Sağ ol başkan!" diyip gülümsemişti.

Hyunjin artık son raddeye geliyordu, Minho rica edip ayağa kalkmış, başka bir yere geçecekken onun buz gibi bakışlarına maruz kalmıştı. Hızla yanına geldiği sırada sessizce" Ne oldu lan?"  diye sormuştu. Hyunjin bakışlarını masaya çevirmiş " Yok bir şey. '" diye karşılık vermişti.

Minho gülerek saçlarını karıştırmış " Sakin ol öldürecek gibi bakma çocuğa.." demişti tatlı tatlı.

" Bu gidişle sadece bakmayacağ-"

" BEYLER İLK DERS BOŞ HADİ OYUN OYNAYALIM!"

Jeongin'in çığlıkla karışık bağırması üzerine hepsi oraya dönmek zorunda kalmıştı. Fakat öyle bir hızla saniyeler içerisinde düzeni kurulan sınıfın ortasındaki masaların etrafına geçmişlerdi. Herkes bu anı bekliyor gibiydi.

" Hayır Minho sen oyna işte."

" N'olur gel!"

" Hayır - "

Han Jisung ikiliye bakıp " Minho gel aynı takımda olalım!" Diye seslenice Hyunjin ona dönmüş, hafif güldükten sonra parmaklarını parmaklarına kenetleyip onu yanına oturtmuştu.

" Biz zaten takım olduk Han."

" İyi."

Dalga geçip önüne geçtiği sırada Minho gülerek ortadaki şişeyi almış ;
" Hop! önce başkan." Diyip çevirmişti.

Hyunjin geriye yaslanıp beklerken şişe Chan ve Jeongin arasında durmuştu.

" Oooo Chanchanie! Doğruluk mu cesaret mi?"

" Hmm doğruluk."

Seungmin herkes gibi onu izlerken Jeongin bu sormaya can attığı sorusunu sormuştu.

" Bu sefer inkar edemezsin! Seungmin'den hoşlanıyorsun değil mi?"

Herkesin bakışları Chan'ı bulunca Seungmin gülerek başını olumsuz anlamda sallamıştı. Chan derin bir nefes alıp" Biliyordum bunu soracağını mal. Ve evet.." diye karşılık vermişti.

" Ne?"

" Oha! "

" Gay gay gay gay panic!"

Sesler yükselince Minho hızla onları susturmuş, Seungmin gülerek Chan'ın omzuna kolunu atmıştı.

İntihara On Kala •HyunHo•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin