23

57 7 4
                                    







~ 23 ~


08.08.2020

05:45

Blake McClark





Lanet olasıca Fortuna'ya geldiğimden beri ilk defa deliksiz bir uyku uyuyordum. Onu da sikik telefonumun sesi bölmüştü. Telefonu kapatıp uykuma geri dönmeyi isterdim. Ama uykum bölündüğünde bir daha uyuyamayacağımı bildiğim için telefonu açıp kulağıma götürdüm. "Ne var?"

"Sana da günaydın, dostum."

Kafamı kaldırıp pencereden dışarı baktığımda günün pek de aydınlandığını söyleyemezdim. Kargalar bokunu yemeden beni bu saatte aramasının iyi bir nedeni olmalıydı, aksi halde bugün ona dünyayı dar ederdim. "Ne istiyorsun, Peter?"

Peter telefonun gerisinde homurdandı. "Sanırım birileri bugün yatağın tersinden kalkmış."

Sakin olmalıydım. Bunu yapabilirdim. Buraya geldiğim günden beri şirketin tüm sorumluluğu üstüme yıkılmış, bu iğrenç daireyi tutmuş olmama rağmen sakin kalmayı başarabilirdim. "Beni uyandırmasaydın kalkmazdım, lanet herif. Ne istiyorsun, söyle?"

Peter sanki şaka yapıyormuşum gibi kıkırdadı. Onunla neden arkadaş olduğumu bir kez daha düşündüm. Ve sonra üniversite yıllarımda kimsem yokken yanımda olduğunu hatırlayıp kendimi sadece söyleyeceği şeye odakladım. "Tamam, kızma. Şu an iş üzerindeyim ve hiç tahmin edemeyeceğin şeyler oluyor."

Peter, şu çok zengin ailenin yanından kovulduğundan beri dikiş tutturamıyordu. Hovardalık peşinde olan aklını zapt edebilseydi benimle birlikte üniversiteyi bitirebilir ve şimdi milletin götünü yalamazdı. Sonunda kendine iyi bir iş bulmuşken kovulmuş, şimdi de ona para verenler için yasal olmayan işler yapıyordu. Bir FBI ajanı olarak onu tutuklamalıydım. Ama Peter, hiç var olmayan kardeşim gibiydi.

"Sana, işini yaparken benden uzak durmanı söyledim, Peter. Yasal olmayan işlerini ne kadar detaylı bilirsem, kendi işime o kadar ihanet etmiş olurum."

Peter'ın gözlerini devirdiğini hissedebiliyordum. "Beni dinle seni ahmak. Eğer önemli olmasaydı seni aramayacağımı biliyorsun."

"Söyle."

"Şu senin Ashton Wizard'ın karısı... Neydi adı? Hay sıçayım..."

Peter'ın o kadının ismini bilmemesi mucize olurdu. Özellikle onun korumalığını yapmışken. Ama elbette o zamanlar kimin korumalığını yaptığını bilmediğim için güzel bir oyun sergilemişti. Ve ben de durumdan habersiz "Ophelia Wizard," diyerek arkadaşıma yardım ettim.

"Hah, o," dedi, Peter rahatlayarak. "Takip ettiğim kadın, sanırım Ophelia Wizard'ı takip ediyor."

Birden yatakta doğruldum.

Geçen hafta onu kütüphanenin çıkışında gördükten sonra tek bir gülüşüyle tüm kitaplarını bana okutturan kadın. O gülüşün sahibi ben olmasam bile içimde uyuyan bir şeyleri uyandırmıştı. Ash'e ait olan her şeyden nefret etmem gerektiğinin farkındaydım ama o... Ophelia müthiş bir yazardı ve Ash orospu çocuğu yüzünden öfkemi o kadına yöneltmeye niyetim yoktu. En azından onu gördükten ve tüm kitaplarını bir çırpıda okuduktan sonra.

"Emin misin?" dudaklarımın neden bir anda kuruduğunu bilmiyordum. Midem neden kasılmıştı bilmiyordum. O zamanlar hissettiklerimin sebebini lanet olsun ki bilmiyordum.

Peter homurdandı. "Eminim. Onun komşusu Ivy Perkins'i izlemekle görevlendirildim. Bu Ophelia evden çıkar çıkmaz, Ivy de evden çıktı ve onu takip ediyor."

EHVENİŞER/ LahzaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin