Öncelikle senelerdir parapsikoloji spiritüalizm gibi işlerle ilgilenen biri olarak bu kitapta kesin doğruladığım ve tecrübe ettiğim şeylerden bahsedeceğim. Anlattıklarımın bazıları daha önce duyduklarınızla uyuşmayabilir ama dediğim gibi bizzat defalarca yapmış, araştırmış birisi olarak konuştuğumu unutmayın.
öncelikle şunu kesinleştirelim başka bir evrene gitmiyorsunuz! ileri seviye lucid görmüyorsunuz! bu durumda diyeceksiniz ki e bizim yaptığımız şey ne? hemen cevaplayayım:
gördüğümüz ve yaşadığımız bu gerçekliğe şekil veriyoruz. Sıfırdan başlayan ve insan bilinci hakkında bilgi sahibi olmayan kişilere şu şekilde açıklayayım:
bu evrende var olan her şey bir titreşim yayar. bizim fizik dersinde de işlediğimiz "Hz" denilen titreşimler. insan bilinci bu titreşimlere şekil renk gibi özellikler verir ve gördüğümüz bu evren oluşur shiftingde ise önce void statedeki gibi saf bilinç haline geçer (sadece bilincin ve boşluğun olduğu) yani sıfırdan başlar ve tekrar her şeye şekil veririz. bu evrenin içinde farklı bir gerçeklik daha yaratıyoruz gibi düşünülebilir.
klon: denilen saçmalığı kim uydurdu bilmiyorum ama öyle bir şey gerçek değil, siz bilincinizin bir kısmıyla farklı bir bedendeyken bu bedene kimse geçmiyor çünkü bilincinizin bir kısmı cr nizdeki bedeninizde. eğer bilinciniz tamamen bedeninizden çıkarsa zaten ölürsünüz.
Din: günah mı diye saçma sorular gelmeden cevaplayayım, hayır. Tanrı zaten bize bunu yapabilme potansiyelini verdiyse yapmamızı istiyor demektir. Shiftingi hemen anime veya kpop evreni olarak düşünmeyin benim yıllardır gittiğim, düzenleme aşaması için senelerimi verdiğim, ve orası sayesinde hayatıma birçok şey kattığım bir evren var ( özgüven, cesaret, bilgi vb. konularda çok yardımı oldu) sadece bu zamanlarda kafa dağıtmak için anime evrenlerini deniyorum. en son demon slayer a gitmiştim zenitsuyla iblis kesip geri döndüm (tabii onu öpücüğe de boğdum🤭)
oradaki insanlar(?): Soru işareti koydum çünkü insan olduklarından emin değilim. oradakiler kesinlikle size bağı olmayan kendi iradeleri olan kişiler bu yüzden çok kez ölümden döndüm veya öldüm (Yüksekten düşmek cidden çok acıtıyor). Hemen korkuya kapılmayın yarattığınız senaryoya uyun pozitiflik içinde orayı yaratırsanız zaten kötü bir şey olmaz ben sadece acı çekme ve gerilim hissini seviyorum o yüzden.
•
Şimdilik bu kadardı kafanıza takılan soruları sorabilirsiniz. Bir sonraki bölümde size uygun methodu nasıl bulursunuz, ilk shifting methodu ve ana shifting methodunu açıklayacağım.
oy ve yorumla destek verebilir ve kitabı arkadaşalarınıza da göstererek sosyal medyadaki yalanlardan ziyade gerçekleri öğrenmesini sağlayabilirsiniz.
Şimdiden teşekkürler<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Shifting
SpiritualEvet başardım✨ sosyal medyadaki bilgi kirliliğinin aksine size gerçek shiftingi açıklayacağım