Görüp görebileceğiniz en basit method olabilir belki. Gerçi bazen çabalamadan da gidiyorum o anki keyfime bağlı oluyor.
Size gün içinde yaptıklarımı ve gitmeden önce yaptıklarımı kısa bir özet geçeceğim. Ufak tefek ne yapmanız gerektiğini anlarsınız belki.
Öncelikle sinir stres gibi negatif hiçbir duygu barındırmam kendimde. Gün gerekirse iğrenç geçsin, buna vurdumduymazlık mı dersiniz gamsızlık mı dersiniz bilmem ama asla üzerine aşırı düşünmem ve umursamam. Tamamen nötrüm her şeye karşı. Okula gider arkadaşlarımla güzel bir gün geçirir, derslerime odaklanır sonra evde de tamamen kendimle vakit geçiririm. Evet ailemi biraz yok sayıyor gibiyim ama yapacak bir şey yok.
Yemek kısmı ise; çok nadir et tüketen birisiyim, hatta siz de et tüketiminize dikkat edebilirsiniz. Örneğin eskiden bu tarz işlerle ilgilenileceği zaman (şaman, budist, cadı artık ne derseniz) insanlar bir süreliğine et diyetine girer ve et süt gibi ürünleri kullanmazlardı. Hindistan ve budist rahiplerin vejeteryan olması da eskiden kalan bir gelenek. Tabii et sağlıksızdır demiyorum tüketmeniz gerek ama ne zaman tüketeceğinizi ayarlayabilirsiniz. Abur cubur gibi marketten karnını doyuran biriside değilim ağırlıkla doğal besinler bulunur bizim evde ve faydasını senelerdir görüyorum.
Suyu biraz daha fazla içmek nedenini tam anlayamasam da o gece işimi kolaylaştırıyor. İstemsizce yapmama bile neden olacak kadar ama tabii bunu dedim diye litrelerce su içmeyin sadece iki üç bardak gibi az bir miktardan bahsediyorum.
Uyku düzenim vardır 7 saatten az veya fazla asla uyumam ve erken yatmaya dikkat ederim ama bazı geceler gecenin sessizliğinde bir nevi meditasyon hâlinde olduğum da oluyor. Geceleri vakit geçirmeyi hayatınıza ekleyebilirsiniz. Ölüm sessizliği olduğu ve ay ışığı kendini tamamen gösterdiği için çok güzel bir zaman dilimi, hatta zaman durmuş gibi bile geliyor.
Yatış şekline takılmam sadece beni rahatsız etmeyecek ve dikkatimi dağıtmayacak herhangi bir pozisyon olur o yüzden put gibi deniz yıldızında durmaya çalışmayın.
Sadece kurduğum hayale odaklanırım çünkü olumlama, sayı sayma ve subliminal gibi şeyler dikkatimi dağıtıyor. Olabilecek en sessiz ve sakin hâlde olmaya çalışırım.
Gün içinde de orayı hayal ettiğim için beynim sürekli kendisini orada kabul etmeye başladı sayılır ve bu işimi daha da kolaylaştırıyor. Tek sorun iki gerçekliği birden yaşamaya çalışmak çok yorucu. Malum bir hayatın derdi tasası bitmeden ikinciyi de üstleniyoruz ve gerçeklikler birbirine bile karışabiliyor.
Kendinizi bunu yapmak zorundayım şeklinde kasmaz ve her şeyi akışına bırakırsanız zaten istemsizce bile yapmaya başlarsınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Shifting
SpiritualEvet başardım✨ sosyal medyadaki bilgi kirliliğinin aksine size gerçek shiftingi açıklayacağım