Ben her şeyi deneyerek öğrenmeyi tercih eden birisi olduğum için geçenlerde yine bir şey denedim. O da astral seyahat için sabahın erken saatlerinde yapılması söylenir ya bu saatlerin bir özelliği var mı? bu özellik shifting için de kullanılabilir mi? Bunu öğrenmek istedim. -Sabah ezanından sonraki ilk iki saat arası için geçerli bu saat dilimi-
Bu saat aralığında hiçbir şey hesaplamadan öylesine gitmeyi denedim. Şu son zamanlarda popüler olan tcoaal oyununun evrenine gitmeyi denemek istedim ve hiç zorlamama gerek bile kalmadan aşırı basit bir şekilde gittim. Normalde uyuyarak yapılan methodları kullanırım ama bu saatlerin özelliği olsa gerek uyumadım ve aşırı rahat bir şekilde gittim. Andrew'in sesini duydum, apartmandaki kamera odasındaydım ve görevliden çaldığımız telsizin elimde olduğunu ve sürekli cızırdadığını fark ettim. Andrew ile karşılaşmak çok heyecan vericiydi ama odağımı kaybetmemeye çalıştım ve o planını anlatana kadar onu dinledim. Ardından geri döndüm çünkü nedense sabit kalamiyordum ve dediğim gibi hiçbir şeyi planlamamıştım daha sonra planlı bir şekilde tekrar gitmek için geri geldim.
Yani demem o ki sabah ezanından sonra -yani güneşin doğuş saati- ve ondan sonraki iki-üç saat arasında yapmanız daha kolay olabilir. Geçenlerde bir kez daha bu şekilde kendi Dr me gitmiştim ama o zaman neden bu kadar kolay olduğunu anlamamıştım, nedenini öğrenmiş oldum.
Siz de deneyebilir ve deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Shifting
SpiritualEvet başardım✨ sosyal medyadaki bilgi kirliliğinin aksine size gerçek shiftingi açıklayacağım