Kalma süresi ve yaş sınırı

334 31 51
                                    

Kalma süresi:

Eğer başarabilirseniz iki yıldan fazla olması epey zor olacaktır daha ötesini hiç görmedim çünkü. Ve istediğiniz kadar orada kalma gibi bir şansınız yok bazen istemsizce bile geri gelebilirsiniz. En sağlıklı olan ve benim görüşüm iki yıldan fazla olmamasıdır çünkü asıl hayatınız burada ve bedeninizi fazla zorlamamalısınız.

Kendinize uygun bir şekilde zaman süresini ayarlarsınız ve bilinciniz de zamanla buna uyum sağlar mesela ben haftada en az bir gün olacak şekilde bir düzenleme yaptım ama yine de istemsizce geri dönme veya geri dönmede kısa süreli aksaklıklar yaşayabilirsiniz. Panik halinde geri dönmekte zorlandığım olmuştu çünkü strese girince yapacağınız işe odaklanamıyorsunuz.

Yaş sınırı:

Benim fikrimce 14 ten aşağı olmamalı nedeni ise daha bu hayat hakkında bir fikir sahibi değilken başka bir hayatı arzulamak size büyük zarar verecektir ama olgun birisi iseniz ve zaten bu işlerle ilgileniyorsanız sorun olmayacaktır. Çünkü bende küçük yaştan beri alışığım herkes aynı olacak diye bir kaide yok.

Ama dediğim gibi alışık değilseniz, shiftingin ne olduğu dışında bir bilgi sahibi değilseniz ve yaşınız bu sınırın altındaysa önce araştırmakla ve bilgilenmekle başlayın zamanı geldiğinde size çok yardımcı olacak. Bunun yerine lucid rüya, kineziler ve aura görme gibi basit şeylerle başlayın.

Diğer bir sorun, üçüncü gözünüzü yavaş yavaş açabileceği için küçük yaşta olmanız da buna kötü bir sebep verecektir. Size sürekli tiksinti ile bakan cinlerle bazen yüz yüze gelmek rahatsız edici olabilir ayrıca insanların auralarını görüp gerçek yüzlerini hissedebileceğiniz için sizi depresyona sokabilir. Tabii ki üçüncü gözün açılmasını kötülemiyorum aksine büyük bir nimet ama buna hazır olmayacağınız için sizi başta kötü etkileyecektir.

Hepinize kolay gelsin<3

Gerçek ShiftingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin