Herkeste aynı mı bilmiyorum ama en azından sorduğum bir iki kişide benzer yanıtlar aldım o yüzden sizinle de bu bilgileri paylaşacağım.
Lucid methodları için hep portaldan bahsedilir o yüzden size hangi portalı nasıl açmanız gerektiğinden bahsedeceğim.
Shifting evreninize geçmek için:
Neredeyse portal kullanarak giden herkesten benzer hatta aynı yanıtları aldım. Yani açmanız gereken portal "Beyaz ışık portalı" adından anladığınız gibi bembeyaz bir ışıktan oluşan bir portal ve meleksi bir hava verir. Portalı açmak için özel bir teknik yok ama ben doktor strange'in tekniği ile yapıyorum yani iki parmağı havada kolunuz bedeninize dik olacak şekilde daire çizdiğimiz teknik. Odaklanmanız gereken tek şey meleksi bir beyaz ışık küresi daha sonra ise o küre genişleyerek içinden geçebileceğiniz kadar büyük bir portal dönüşecek. Olması gereken hâli alana kadar dikkatinizi bozmadan portakal odaklanın. Rüyada olduğunuzu anladığınızda kimsenin olmadığı bir yeri bulup hemen açmanız gerek çünkü uyanma veya rüyadakilerin müdahalesine uğrayabilirsiniz.
Siyah portal:
Bu portalın ne işe yaradığını yanlışlıkla öğrendim. Amacım Dr'm için bir portal açmakken beyaz yerine karadelik misali bir küreden portal açmıştım. Bir değişiklik olduğunu fark etmiştim ama portalın ne işe yaradığını öğrenmek için içinden geçtim ve olan şey ise uyanmak oldu. Bu yüzden siyah ve kara delik gibi görünen portallar bir nevi çıkış kapısıdır. Shifting evreniniz için de geçerli diyebiliriz belki.
Mavi portal:
Seyahat portalı diyorum ben buna çünkü farklı gerçeklikler, rüyalar ve mekanlar arası geçişi sağlıyor. Bir nevi ışınlanma gibi de denebilir. Ama bundan tam emin değilim sadece ben de bu rengin anlamı bu mu yoksa herkeste de aynı mı bilmiyorum o yüzden siz de deneyip öğrenebilirsiniz.
Yeşil portallar:
Bu portal sizin geçmeniz için değil bir nesneyi çağırmanız, yaratmanız için var diğer üç portal bir insanın geçebileceği kadar çapta açılsa da bu portal voleybol topu kadar bile büyük değildir, tahminimce 10-20cm arası bir çapı var. Doğayı anımsatan koyu bir yeşil renge sahip.
.
Şimdilik bu kadar portalı deneyimledim eğer yapabilirsem kırmızı gibi diğer renklerin ne işe yaradığını da öğrenirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Shifting
SpiritualEvet başardım✨ sosyal medyadaki bilgi kirliliğinin aksine size gerçek shiftingi açıklayacağım