Öneri olarak gelmişti, anılarımı yazmam belki sizi daha da heveslendirir ve inancınızı sağlamlaştırır.
Favori anime karakterim ve ideal tipim Zenitsu olduğu için hep onunla temas edip konuşmak istemiştim o yüzden yakın bir zamanda oraya gittim. Giderken neredeyse hiçbir şey belirlemedim akışına bıraktım çünkü anlık lucid Rüyada verdiğim bir karardı, anlık hevesle ve kendimi Tengen ve bu üçlünün üst 6 iblisleriyle Savaşı'ndan önceki kısımda buldum.
Genelevlerin olduğu sokakta etrafa hayranlıkla bakarak geçiyordum ve Zenitsu'yu bulmaya çalışıyordum. Ardından evlerden birisine girdiğimde odalardan birinde s*vişen iki çiftin seslerini duymuştum. Biraz utanç verici olsa da Zenitsu'yu bulmak amacıyla üst kata çıktım ve tahmin ettiğim gibi oradaydı. Basit bir iblisle karşı karşıyaydı ve meşhur uyku halindeydi. Uzaktan hemen onu seyretmeye başladım. Ardından tekniğini kullanarak iblisi çok kısa bir sürede alt etmişti. Tekniğini animede izlerken hep havalı buluyordum ama bizzat gözlerimin önünde yaşanması bambaşka bir histi. O mavi şimşeklere hayranım!
Ben onu hayranlıkla seyretmeye devam ederken uyanıp kendisine geldi ve fırsat bu fırsat diyip koşarak üzerine atladım hwkbdjwbswj biliyorum çok atılgan bir hareketti ama çok aşığım.
Zenitsu nereden geldiğimi bile anlamadan ben çoktan yanağından başlayarak onu öpücük yağmuruna tuttum. Hem acele edip diğerlerinin yanına gitmesi gerektiği için hem de utandığı için panik yapmıştı ama ben umursamayıp mıncırmaya ve öpmeye devam ettim. Sonra onu serbest bırakıp gitmesine izin verdim, malum öldürülmesi gereken bir iblis var.
O ayakkabılarını düzeltirken temas bağımlılığım devam ediyordu. Zaten kızlara bir düşkünlüğü olduğu için itekleme veya karşı gelme gibi bir şey yapmamıştı ama bana dokunmamakta ısrarcıydı. Herhalde beni oradaki diğer kadınlardan sandı nsnsnsjndwjdhs
Geldiğim için çok mutluydum ama birazdan büyük savaş başlayacağı ve köyden eser kalmayacağını bildiğim için geri döndüm. İstediğimi almıştım.
Ben animasyon tarzı sevmediğim için her şeyi realistik hayal etmiştim o yüzden Zenitsu'nun sarı yumuşak saçlarında elimi bol bol gezdirdim. Dalinle yıkandığına eminim hsksnsksnsj
Sonra dediğim gibi zarar görmemek ve tekrar daha uygun bir zaman diliminde gelmek için geri döndüm. Bir kaç hafta önce tekrar gitmeye karar vermiştim ama bu sefer işi akışın bırakmayarak kendime bir görünüş ve zaman belirledim.
İstediğim zamanda ve görünüşte portala gelmiş ve tam geçmiştim ki (istediğim renkte saçlarımı ve Zenitsu'yu görecek kadar geçtim) ama gel gör ki talihsizlik tuttu ve annem beni dürtükledi gevenin bir vakti ve dönmek zorunda kaldım.
(Görünüşü tam olmasa da bunun gibiydi)
Ondan sonra bir daha denemedim. Belki bugün yarın tekrar denerim.
Demon Slayer evrenine shiftlenmek isteyenlere umarım motivasyon olur<3
Başarabilirsiniz!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Shifting
SpiritualEvet başardım✨ sosyal medyadaki bilgi kirliliğinin aksine size gerçek shiftingi açıklayacağım