Ne zaman denemelisiniz? Hazır olduğunuzu nasıl anlarsınız?

442 43 40
                                    

Gündüz de olabilir ama gece yapmanız her şeyi daha da kolaylaştıracaktır. Epifiz beziniz daha etkin, ses kirliliği daha az, dikkatinizi dağıtacak ögeler olmayacak ve karanlık olduğu için daha kolay odaklanacaksınız.

Gelelim yapılan büyük hataya "Her gece denemek" Eğer her gece denerseniz hem enerjinizi boşa harcarsınız hem de başaramadığınız için moraliniz de bozulur. Eğer shifting dışında her hangi bir parapsikoloji dalıyla ilgilenmiyorsanız üç veya dört günde bir yapmalısınız (haftada bir kez de olabilir) çünkü bedeniniz ve bilinciniz bu tarz metafizik işlerine daha önce maruz kalmadığı için uyum sağlama zorluğu çeker.

Auranıza bakarak enerjinizin ne kadar güçlü olduğuna bakabilirsiniz. Açık renklerde ve bir santim civarı (aura katmanları olan geniş bir alandır ama temel seviyede olduğunuz için sadece ilk katmana bakabilirsiniz) kalınlıktaysa olması gereken titreşimi yayıyorsunuz demektir ama mor ve koyu mavi gibi tonlardaysa ve görmeyi zorlaştıracak kadar inceyse ilk önce enerjinizi arttırmalısınız.

Kötü düşüncelerden arının, meditasyon yapın (Müslüman iseniz namazın sadece farz olan kısmını da kılabilirsiniz, namaz ve meditasyon aynı şey), alkol sigara gibi zararlı maddelerden uzak durun ve bol bol iyilik yapın yani insanların yüzünde bir gülümseme bırakmanız yeterli olacaktır.

enerjinizin yeterli seviyede olduğunu hissederseniz shifting deneyebilirsiniz.


Gerçek ShiftingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin