İşinizi kolaylaştıracak tüyolar

441 41 20
                                    

Shiftingle ne alakası var diyebileceğiniz bazı maddeler olabilir o maddelerin amacı sizi ruhani yönden daha da güçlendirmek.

-Aşırı yemek yemeyin, sadece gerçekten acıktığınızda açlık hissini yatıştıracak kadar yiyin. Ara öğünleri ise meyve ve kuru yemiş gibi şeylerle doldurun. Aranızda aşırı kilo gibi sorunlar yaşayan varsa sakın kendisini zayıflamaya zorlamasın. Herkesin bünyesi aynı değildir mesela ben iki öğün yerim bir başkasının minimum ihtiyacı dörttür. O yüzden vücudunuzun temelde ihtiyacı olduğu kadar yiyin, ne fazla ne de az.

-Duygularınızı bastırmayın. Doya doya gülün veya ağlayın, olumsuz hisleri tek seferde atıp kendinizi rahatlatın aksi takdirde içinizde zehirli otlar gibi yayılır ama olumlu hisleri hem doya doya yaşayın hem de her küçük detaydan sevinmeyi öğrenin. Örneğin ben sabahları aile kahvaltılarını çok severim kardeşlerimle olan o sohbet bana tüm gün huzur verir veya tatlı bir kedinin başını okşadıktan sonra tüm gün gülümseyerek gezerim, küçük detaylardan zevk alın.

-Ay ışığının bu tarz işlerde çok fazla yardımı oluyor o yüzden balkonda geceleri kısa bir meditasyon deneyebilirsiniz, ay ışığı altına niyet ettiğiniz bir su bırakabilirsiniz, unutmayın suyun hafızası vardır. Ardından niyet ettiğiniz suyu sabah alın ve gece vakti denemeden önce o suyu için. Ay suyu nasıl hazırlanır internette bir sürü video var bakabilirsiniz.

-Kendinizi buna zorlamayın, yapmak zorundayım diye dayatmayın. Akışına bırakırsanız daha kolay olduğunu göreceksiniz. Hırs ve ego duygularından uzaklaşın.

-İnsan bilinci, gerçeklik, parapsikoloji, spiritüalizm vb. diğer konuları da araştırın. Ne yaptığınızı bilemeden bir şey yapamazsınız.

- Sosyal medyadaki her şeye inanmayın hesabı olan ve bu konular hakkında hiçbir birikimi olmayan küçük çocuklar bile video çekiyor. Malum paralel evrenler arasında seyahat ettiğimizi veya lucid gördüğümüzü bile iddia edenler var. Bir sürü farklı kaynak bakmalısınız

- Kafanızdaki paranoyak sesleri susturmayı öğrenmelisiniz. Birçok ses dikkatinizi dağıtacaktır, ihtiyacınız olan sadece sessizlik.

-Telefonla çok az temas edin çünkü ciddi miktarda radyasyon yayıyor. Deprem olaylarından sonra tedbir amaçlı ben de uyurken telefonumu baş ucuma bırakmak zorunda kaldım ama uçak moduna alırsanız sorun olmayacaktır.

- Florür içeren her şeyden uzak durun (diş macunu, pet şişelerdeki su) çünkü bu madde epifiz bezine büyük zarar veriyor ve sizi sorgulamayan birer koyuna çeviriyor. Evinizde varsa arıtmayı kullanın ve dişinizi suyla fırçalayın, çok az miktarda macun kullanın veya florürsüz diş macunu satın alın.

-Belki master shifterlardan sıklıkla duydunuz ama tekrar söyleyeyim. Hiçbir şeye ihtiyacınız yok sadece karanlık ve boş bir zihin. Method, belirti, olumlama... Bunlar zorunlu değil. Bütün sık sık yapanları dinlerseniz sadece void haline geçer veya bir iki olumlama yapıp uyurlar. Gün içinde hiçbir çaba göstermezler. O yüzden bunu yapmazsam başaramam gibi düşüncelerden uzak durun.

-uyku düzeniniz olmak zorunda. En geç saat bir de yatmalı ki bu bile çok ve yedi ila sekiz saatten fazla ya da az uyumamalısınız.

Şimdilik aklıma bu kadar şey geldi düşündükçe ekler ve part iki gibi bir şey atarım belki.

Bir iki manifest için duvar kağıdı bırakacağım ⬇️

Bir iki manifest için duvar kağıdı bırakacağım ⬇️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İn your arms methodu bunun gibi hissettiriyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İn your arms methodu bunun gibi hissettiriyor...

Gerçek ShiftingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin