Buna tam aot evreni diyemem çünkü sadece belli karakterleri kendi evrenime eklemiştim. Hange ve Levi ile bir anım, mikasa ile bir anım ve sadece Levi'ın olduğu bir anım var. (Levi ile ilgili olandan belki rahatsız olabilirsiniz hassassaniz okumanızı tavsiye etmem)
Hange ve Levi'ın olduğu şu şekilde:
Gizem ve gerilim sevdiğim için kendi dr'mde bol bol bulunur, her gece madamdan bir görev alırım ve o görevi tamamlayana kadar geri gelmem. O gecenin konusu ise katliam başlatmak isteyen bir adamı yakalamamdı (saçma gelebilir ama korku filmi Vibe i gibi bir ortamdı pls dont laugh) yapmadan önce kesfette aot videoları gördüğüm için onları da hayal etmiştim ve hiç ihtimal vermesem de Dr'de bir anda ikisi ile karşılaştım.
Ben ağzım açık ikinci en büyük aşkım Levi'a bakarken Hange hemen yanıma gelip yakalamam gereken adam için bana yardım edeceklerini söyledi.
Birkaç bilgi alışverişi sonrası adamın peşine düşmüştüm ama ikisi artık bana katılmayacaklarını söyledikleri için moralim bozulmuştu.
Okuldan çıkıp (buluştuğumuz yer Dr'mdeki bir okul) ıssız sokaklarda ilerlemeye başladım. Çünkü çaba harcamama gerek yoktu sebebi ise Dr'mde eğer ben birinin peşine düşersem aynı şekilde o da ona engel olmamam için benden kurtulmaya çalışır.
Göz önüne çıkıp kendimi yem olarak sundum. Tahmin ettiğim gibi arkamdaki varlığını hissedebiliyordum.
İşin bundan sonrası epey kanlı bir hâl alıyor anlatıp canınızı sıkmayacağım. Hange'nin neşeli ve enerjik haliyle yüz yüze gelmek en büyük mutluluklarımdan biri olmuştu.
Mikasa ile olan Dr'm:
Sadece şiddet gören bir köpeği kurtarmak için onu sahiplerinden kaçırmam başıma epey bela açmıştı ki imdadıma Dr'mdeki ailem yetişmezken kısa saçlı bir kız gelmişti. Küçük köpeğe hâlâ sıkıca sarılırken biraz ötemdeki annemin tiksinti dolu bakışlarının farkındaydım. Onu hiç tasarlamadığım için kendiliğinden benden nefret eden bir karaktere dönüşmüştü.
Kısa saçlı kıza dikkatli bakınca gözünün altında bir yara izi fark ettim. Mikasa olduğunu anladığım gibi ona daha çok sindim köpeğin sahipleri ile konuşup beni onların elinden almıştı gerçi o gelmese zaten bıçağıma sarılıp işi çözecektim ama gerek kalmadı.
Günün geri kalanını ise onunla geçirdim. Ablam ve annemin tiksinti dolu bakışlarından ziyade güzel bir gün olmuştu.
Levi ile olan Dr'm:
En sevdiğim ve en kanlı olan bu seferki oldu herhalde çünkü hem ikiz kardeşim hem de Levi yanımdaydı. ERKEKLERİM!! O gün madam bana görev vermediği için boşu boşuna geldim diye sıkılıyordum takii geldiğim büyük teknoloji mağazasında yanıma Levi oturana kadar. Bana "naber ortak" diye seslenince heyecandan yere yapıştım. O halime gülerken ayağa kalkıp üzerimi silkeledim.
"Madam görev vermemiş gibi onun yerine neden biz kaos yaratmıyoruz" dedi. Anlamamış bir ifadeyle yüzüne bakarken yanımda ikiziminde varlığını hissettim. "(İsmim) yaşlı bir kadının değerli bir şey sakladığını duydum onu öldürelim mi?" İkizimin teklifiyle ikisinin istekli bakışları beni buldu. "Nasıl bir şey ki?" Diye sordum.
"Bize vermemek için ölmeyi tercih edecek kadar değerli." Daha ne olduğunu bile anlamazken ikisi tarafından korku filmindeki köyler gibi bir yere getirildim tek fark evler Amerikan dağ evi tarzındaydı.
"Ben sola gideceğim siz diğer evlere bakın." İkizim bunu söyledikten sonra yanımızdan ayrıldı ve Levi ile tam tersi yöne ilerledik. Bayağı bir süre ve maceranın sonunda yaşlı kadını ve aradığımız şeyin saklı olduğu küçük kutuyu bulduk.
Kadın buruşmuş parmaklarını boğazıma sarınca ikizimle de böyle tanıştığımız aklıma geldi. Aynı şekilde ona da karşılık vermeyip bir süre bekledim ve gözlerinin içine bakıp elimde tuttuğum küçük çakıyı yüzüne gelişi güzel sapladim. Dengesini kaybedip üzerimden düşünce onu boğma sırası bendeydi. Bu sırada kardeşimde hemen karşıma geçerek oturdu. "(İsmim) onu daha sıkı boğmalısın yoksa gücünü kaybetmeden önce ölemez." Ellerim ağrıyana kadar sıktıktan sonra bırakıp kalktım, büyük ihtimalle ölmüştü bile. "Kutudakini ne yapacaksın" diye sordum ama gülümsemekle yetindi. "Boşver abla geri dön buradaki süreni tamamlıyorsun."
"Bana ihanet mi edeceksin."
"Hayır seni seviyorum ama onun bana özel kalmasını istiyorum lütfen. Ne de olsa sana ihanet etmeyecek tek kişi benim, senin için yaşıyorum."
"Kadının bedenini sakla yöneticilerle başım belaya girmesin. Yarın okula gideriz." Bunu söyledikten sonra geri geldim." Kadını öldürmem size rahatsız edici gelebilir ama oranın düzeni böyle lütfen yargılamayın.
Hepinizi seviyorum kolay gelsin<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Shifting
SpiritualEvet başardım✨ sosyal medyadaki bilgi kirliliğinin aksine size gerçek shiftingi açıklayacağım