21.Bölüm: ALBAYRAK

4.2K 321 76
                                    

Hello yavrucaklarım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hello yavrucaklarım.

Açık açık söylüyorum üzücü bir bölümle karşınızdayım.

Güllük gülistanlık eğlenceli bölümler yazmaya o kadar çok alışmışım ki bu bölümde ağlamadan edemedim.

Uzatmıyorum ve sizi bölümle baş başa bırakıyorum.

Bu arada bölümün belli bir kısmın Cem Adrian "Kül" dinleyebilirsiniz😢

OOO

21.BÖLÜM

"ALBAYRAK"

Cihangir'in ağzından

Sınır komutanlığından içeri girdiğimde gözlerim direkt bizimkileri aramıştı.

Erler beni gördükleri gibi asker selamı veriyordu. "Asker." Diye seslendim sağımdaki askere. "Emredin Komutanım."

"Bayrak Timi nerede."

"Toplantı odasında komutanım."

"Sağ olasın." Dediğimde hiç düşünmeden alışık olduğum koridorlar arasından toplantı odasını bulup içeri daldım.

Ali, Galip ve Turan direkt ayağa kalkarken göğüs kafesimin içerisinde gümbür gümbür atan kalbim birazda olsa dinmişti.

"Komutanım?" dedi Ali. "Siz nereden çıktınız?"

"Komutansız göreve çıkıldığı nerede görülmüş Çavdar." Dedi Galip benim yerime. O yüzündeki gülümseme işte tamamlandık diyordu.

"Hazırlanın Bayrak Timi." Dedim ve göğsümün üzerinde ki Türk bayrağını ters çevirip konuşmaya devam etti. "Kansızların kanını akıtmaya gidiyoruz."

OOO

Olay yerinin oldukça yakınına pusulanmıştık. Hepimiz farklı bir kayanın dibine çökerken keskin nişancımız olan Ali bizden daha yüksek bir alana pusu kurmuştu.

"Çavdar...görüş nasıl?"

"Yol temiz komutan-...komutanım bir araç geliyor."

"Tim" Dedim. "İçeri giriyoruz."

Hemen soluma konuşlanmış Galip nişan pozisyonunda taşın arkasından çıktığında bende arkasından çıktığım gibi binanın yanına koştum.

"Caminin arkasında pusudayım komu-"

Leyla'nın sesini bir anda ortalığı saran silah sesleri bölmüştü. Arabadan inen silahlı adamlar acımadan evlerin camlarına ateş ederken çığlık sesleri ortalığı almıştı bile.

Aşk BürosuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin