32.Bölüm: FİNAL

3.6K 273 96
                                    

Bugün güzel bir son yapmak için bir aradayız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bugün güzel bir son yapmak için bir aradayız...

Veda konuşmasını başta yapmak istemiyorum bu yüzden çok konuşmadan sonda sizi bekliyor olacağım...🥹

32.Bölüm

"FİNAL"

HAMİLELİĞİN 9. AYI

Yerimden kalkmak öyle bir işkence haline gelmişti ki size anlatamazdım. Karnım resmen bedenimi öne doğru çekiyor ve denge merkezimi bozuyordu. Sağ olsun Sahra'nın fizyoterapist bir arkadaşı varmış da o bantlarla karnımı yukarı doğru çekiştirdi ve biraz rahatlamama yardımcı oldu.

İnanır mısınız hamileliğim boyunca vücudumda ki genişlemenin verdiği ağrı dışında başka hiçbir şeyle uğraşmamıştım. Bir iki kere midem bulanmıştı. Tabii aşermeyi saymıyorum fark ettiyseniz. Sanırsam o hamileliğin en güzel yanı. İstediğiniz her şey saniyede ayağınızın dibine geliyor...

"Kartal?"

"Efendim bitanem?" Kartal yarım açmış gözleriyle bana bakarken biraz daha kendimi geri çektim. "Tuvaletim geldi."

Bu kesinlikle tuvalete götür sinyali değildi. Onun yerine "Yataktan kalkmama yardımcı olur musun?" demeye çalışıyordum.

Kartal uyku mahmuru haliyle hızlıca yataktan kalkarken ellerimden tuttuğu gibi beni de kaldırdı.

"Teşekkür ederim." Ödül olarak küçük bir öpücük bahşettiğimde yüzünde kocaman bir gülümseme görüldü. Kartal'ı mutlu etmenin yolları 1- Onu öpün. -Tabii siz değil ben öpeyim.-

Paytak adımlarla üst katta ki lavaboya doğru ilerlerken arkamdan gelen "Benim minik penguenim." İltifatlarına karşın kahkaha attım.

Kahkaha attım atmasına da...altıma da işedim.

Hamilelikte bebekler idrar kesesine dehşet bir baskıda bulundukları için kahkaha, hapşırık ve öksürük gibi şiddetli hareketlerde hemen altıma işiyordum. Yemin olsun Kartal'ın hakkını ödeyemezdim.

"Benim küçük sidikli penguenim." Diyerek yanıma geldiğinde oflayarak kafamı geri attım.

"Beş yaşındaki çocuk gibi her bulduğum yere işemeye başladım." Dedim biraz söylenerek. Ancak Kartal bundan şikayetçi değildi. Daha çok çözüm odaklı olduğu için beni hemen banyoya attı ve sırf benim işemelerim yüzünden aldığımız mopla yerleri silip yanıma geldi.

Bu arada sanmayın öyle yeri selledim. Malum üzerimde kıyafet olduğu için işediğimi de üstüm çekti. Sakın bana pis muamelesi yapmayın...valla bozuşuruz.

Kartal içerileri silerken güzelce bir duş alıp üzerimi giyindim. Bugün Buraklara kahvaltıya gidecektik. Hem şöyle Ilgaz paşamızın götünü mıncırma vaktimiz gelmişti de geçiyordu.

Aşk BürosuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin