Tesnim Almositif
(artık Haşimoğlu)Devran Haşimoğlu
Yıldıza bas veya yorum yap;)
Devran başını kaldırıp baktığında sevdiği kadının göğsünden akan kırmızı sıvıyı gördü. Dünya durmuştu onun için artık hiçbir şeyin anlamı yoktu. Dokunmaya kıyamadığına zarar vermişlerdi canı yanıyordu sevdiğinin.
Tesnim bilincini kaybedip düşeceği sırada kendine geldi. "TESNİM" diye bağırarak ona doğru koşmaya başladı. Yanına geldiğinde diz çöküp başını ellerinin arasına alıp sarmaya başladı "tesnim, tesnim uyan... Mavim uyan birtanem nolur uyan" O dağ gibi adamdan eser yoktu yıkılmıştı "aç gözünü mavi bırakma beni seni tam bulmuşken tam kavuşmuşken gitme nolur "çaresizlik etrafına bakındığında yiğit'in ceydayı kucaklayıp bağırdığını gördü.
Yiğit, "LAN AMBULANS ÇAĞIRIN BİŞEY YAPIN AMINA KOYAYIM"
dediğinde o da resmimi kucaklayıp ayaklandı. Beklemeden çıkışa doğru koştu. Devran, "ARABAYI GETİRİN ÇABUK " dedi. Dışarı çıktığında Polat ve yiğit ellerinde arjin ve Ceyda yla çıktılar. Arabalara binip beklemeden yola koyuldular. Son hız ilerlediler hastaneye doğru.Şöför koltuğunda ki yiğit arkada baygın bir halde yatan Ceyda ya bakarak "dayan ceydam dayan yetiştiricem seni " Dediğinde devran yükselerek. "Lan kes sesini de baş gaza " Dedi. Yiğit başını olumlu anlamda sallayarak daha da yüklendi gaza. Kaza yapmaları an meselesiydi ama umurlarında değildi şimdilik tek istekleri sevdiklerinin yaşamasıydı.
Hastaneye vardıklarında devran arabadan inip hızla tesnimin kapısını açarak arabadan çıkardı yiğit ve aynı şekilde ceydayı alarak hastane kapısından girdiler. Devran, "YARDIM EDİN " Diye kükrediğinde doktorlar hızla yanlatına geldiler. Tesnimi ve ceydayı sedyelere yatırırken yiğit, " Aç gözünü ceydam nolur sensiz yaşayamam nefes alamam" Dediğinde kapıdan polatta kucağında arjinle girdi. "SEDYE GETİRİN" Dedi o da devran gibi bağırarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi
RomanceBu hikaye birbirine merhem olmak için dünyaya gelen iki kalpsiz kalbin hikayesi