Bir Hafta Sonra.
İnsanoğlu ne yaparsa yapsın alışkanlıklarından asla vazgeçmiyordu işte. Önceden de yaptığım gibi yine bulaşıkların başına dikilmiştim. Kızlar etrafımı toplarken bende bulaşıkları hallediyordum.
Ruşa, "ay valla belim koptu artık ya " Diye isyan ederek sandalyelerden birine oturdu.
Arjin,"görende taş kırdın sanacak yenge ya " Ruşaya ters bir bakış atıp tekrar işine döndü.
Ruşa, "bu ev işleri taş kırmaktan daha beter tamam mı? " Diye aynı terslikle karşılık verdi.
Heja,"dırdırı bırakında işinizi bitirin... Abla babamlar çayı bekliyor hala demlenmedi mi bu? "Dedi arjine doğru.
"Getiriyorum çatlama" Diyerek oldukça net bir cevap verdi.
Onların atışmalarını dinlerken bulaşıkları bitirip çay demliğini götüren arjinin peşinden bende bardakların olduğu tepsiyi götürdüm. Teresa geçtiğimde bardakları arjinin yanına bıraktım. Bana gülümsediğin de aynı şekilde karşılık vererek tekrar mutfağa geçmek için arkamı dönmüştüm ki yusuf Baba, "tesnim gelsene kızım biraz konuşalım " Dediğinde nedense bir tık gerilmiştim.
Yusuf babaya doğru döndüğümde bütün bakışların üstümde olduğunu görmem ayrı bir gerilmeme sebep olmuştu. Hafifçe yutkunup dudaklarıma zoraki bir tebessüm kondurarak yusuf babanın işaret ettiği yere yani zeynep annenin yanına geçtim
Bakışlarım karşımda oturan Polat'a kaydığında ifadesizce bana baktığını gördüm. Gözlerim polatın hemen yanındaki devrana kaydığında onunda aynı şekilde bakması bir tık tırsmama neden oldu.
Polat söylemiş midir dersin?
'Bilmiyom '
Gerçi birşey Bilmiyomki söylesin
'O da doğru bişey bilmiyor '
Peki ya emire sorduysa ve emir ona herşeyi anlattıysa
'Yok artık emir öyle bişey yapmaz'
Bilemezsin erkek milleti hem emir sana küs değil miydi?
'Saçmalıyorsun '
Peki cansu o bişey anlatmış olabilir mi?
'Komplo teorilerini bir kenara bırakır mısın? lütfen bak rica ediyorum'
Derin bir nefes alarak yusuf babaya döndüm " Buyur Baba" Dedim normal tutmaya çalıştığım bir sesle
Yusuf baba, " Lafı fazla uzatmıyacağım "dedi ardından susup devrana yandan kısa bir bakış atarak tekrar bana döndü. Bu sırada zeynep anne ve arjinde bizi yanlız bırakmışlardı. Şuan terasta ben, yusuf baba, devran, Polat ve Barzan abi vardı sadece. Ortama çöken sessizlik gerginliği arttırırken yusuf baba konuşmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi
RomansaBu hikaye birbirine merhem olmak için dünyaya gelen iki kalpsiz kalbin hikayesi