YENİ YILA ÖZEL BÖLÜM

13 3 257
                                    

İçimizde ukte kalan yaşanmamışlıklara

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İçimizde ukte kalan yaşanmamışlıklara. Kalbimizde yara kalanlara. Bu bölüm yaralara bir nebze merhem olucak yaşanmamışlıklara. Başka bir evrende en güzel halimizle

Asla yaşanmamış ve yaşanmayacak bir gelecekten

İlahi bakış açısı

"Boşıcam seni boşıcam artık seninle evlendiğim güne lanet olsun kahrolası hergele " Diyen ceydayla bütün gözler ona dönmüştü.

Yiğit, "güzelim benim, niye böyle yapıyorsun ya? alt tarafı şunu yiyeceksin " Diye isyan ettiğinde.

Hasan ağa, "lan damat bozuntusu rahat bırak kızımı " Diye çıkıştı. Sofrada ki herkes gülerken ceydanın hormonları tavan yaptığı için hüngür hüngür ağlamaya başlamıştı.

Yiğit, " Güzelim nolur ağlama. Tamam yeme sen, başka bişey getireyim sana?... Hah Vişneli sarma istermisin getireyim mi? " Dedi bir umut ceydanın bişeyler yemesi için.

Ceyda melül melül bakarak iç çekti, başını olumlu anlamda sallayarak "getir ben ve kızım çok istiyoruz " Diyerek ellerini şişmiş karnında birleştirdi.

Tam o sırada "ıyyyy şimdi bile şu yiyecekten vaz geçmiyorsun be kızım" Diye çıkıştı tesnim yüzünü ekşiterek.

Ceyda tesnime dönüp ters bir bakış attı "kes be valla ciğer getiririm görürsün " Dediğinde tesnim duyduğu ciğer kelimesiyle öğürmeye başladı. Hızla masadan ayaklanıp lavaboya koştu, hamile kaldığından beri midesi bir türlü düzelmemişti. Devran arkasından giderken "yiğit karına sahip çık karımın midesinde bişey kalmadı sayesinde " Diye homurdandı.

Ceyda hızla yiğite dönerek "hadi git bana sarma getir yiğiiitttt" Diye yiğiti sarsmaya başladı. Yiğit hızla olduğu yerden ayaklanıp " Baba karım ve kızım sana emanet "diyerek dağ evine girdi.

Aziz haşimoğlu Ceydaya dönerek "Başka bişey istermisin kızım söyleyelim çırpı oğlana " Dediğinde her zamanki gibi kıkırdadı Ceyda. Aziz babasını çocukluğundan beri çok severdi. Tabi önceden aziz amcasıydı iki yıl öncesine kadar.

"Yok o gitsin yeter, gelmesin hatta bir süre kafa dinlemeye ihtiyacım var. amma çok konuşuyor senin bu çırpı oğlan be Baba " Dedi yalandan bir isyanla.

Göktürk, "niye evlendin lan o zaman " Diye çıkıştı.

Demir, "ya abi bi sal artık ya, rahat bırak ikizimi " Dedi göktürke karşı.

Göktürk, "sana mı soracam oğlum? Benimde kardeşim sadece senin ikizin değil " Diye yükseldi demire doğru.

Ceyda, " Lan susun artık yiğitten beter çıktınız"

Demir, "kes sesini bücür "

Göktürk, "kes sesini cadaloz "

Ceyda, "doğumdan çıkamayımda görün siz, sonra ah Ceyda olsaydı dersiniz " Dediğinde salondan gelen sesle yerinde sıçradı. Yiğit, " CEYDA GÜZELİM BENİ KALPTEN MI GÖTÜRMEYE ÇALIŞIYORSUN? BABA KARIMA BÖYLE Mİ SAHİP ÇEKİYORSUN? ASIL SİZ BENİ ŞEHİT EDİN DE RAHATLIYAYIM " diye bağırdı.

MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin