Özel Bölüm

35 4 101
                                    

GEÇMİŞ

Elindeki pimi sıkı sıkıya kavrayıp karşısındaki adamı dinlemeye başladı "bana bak birazdan buraya birileri gelecek ve sen bu düğmeye basacaksın ki onlar sana yaklaşmasın tamam mı? " dedi uyarı dolu bir sesle. Küçük kız hızla başını olumlu anlamda sallamaya başladığında adam sırıtarak doğruldu.

"Tamam hadi sen geç yerine saklan ve sakın çıkma" dedi karşısındaki kıza küçük kız hızla yerine geçip saklandı.

Adam sırıtmaya devam ederek odadan çıktı bu kız canlı bomba olmak için çok uygundu. Korkularını kullanarak onu manipüle etmek zor değildi. Askerlerin sonu olmak için harika bir adaydı. Hızla mekandan ayrılarak ordan uzaklaştı her an gelebilirlerdi.

Küçük kız dolaba girdiğinde bir süre bekledi ardından dışarıda kalan oyuncağını hatırladı onu almalarını istemezdi. Hemen saklandığı dolaptan çıkıp masanın üstündeki oyuncağına uzandı onu alıp tekrar yeri geçtiğinde daha dolabın kapısını kapatmadan odanın kapısı büyük bir gürültüyle açıldığında küçük kız korkuyla ellerini başına sarıp çığlık attı.

Küçük kızı fark eden Aziz komutan neye uğradığını şaşırdı. Herşeyi bekliyordu ama bunu asla. Küçük kız başının kaldırıp baktığında hızla ayağa kalkıp elindeki düğmeyi sıkı sıkıya sardı.

Elindeki düğmeyi gören Aziz komutan küçük kızı korkutmamalı için ellerini teslim oluyormuş gibi kaldırarak silahını yere bıraktı.

"Sakin ol abicim sakin sana zarar vermicem" dedi yumuşak bir sesle. Küçük kız korkuyla yutkunarak.

"Hep öyle diyolar ama sürekli beni dövüyorlar o iple" diyerek kapının yanındaki kırbacı gösterdi. Aziz komutan gördüğü kırbaçla aklına gelen şeylerin olmamasını diliyordu bu kız daha çok küçüktü burda olması bile yanlışken ona bu işi yaptırıyor olamazlardı. Haini yutkunarak tek dizinin üstüne çöktü.

"Tamam bak sana ne göstericem " diyerek cebinden bir fotoğraf çıkardı kızının ve oğlunun fotoğrafıydı "bak bu benim kızım bu da abisi yani oğlum... Bak kızım tıpkı senin gibi küçücük" dedi fotoğrafı ona doğru uzatarak. "Eğer istersen seni onunla tanıştırayım arkadaş olursunuz hem o da seni çok sever" dedi başını yana yatırarak.

Küçük kız fotoğrafa baktı ardından tekrar karşısındaki adama döndü. "Arkadaş ne demek? " dedi melül melül bakarak ardından "ve bu kağıta bunları kim çizdi çok güzel olmuş gerçek gibi" dedi derin bir tebessümle. Aziz başkanın gözlerine hüzün çökmüştü. Arkadaş kelimesinin bile ne olduğunu bilmiyordu bu kız nasıl büyümüştü

"Arkadaş demek beraber oyunlar oynayan hep gülen birbirine hep destek olan kişilere denir " dedi açıklama yaparak ardından "bu da fotoğraf " dedi cebinden oğlunun aldığı fotoğraf makinesini çıkartıp "sende çekinmek ister misin? " küçük kız hafif gülümsedi. "Evet isterim ama uzak dur yaklaşma"dedi korkarak azizi yavaşça başını sallayarak makineyi selfi çekermişçesine kadırıp bir fotoğraf çekti. Çektiği fotoğraf yavaşça makineden çıkınca eline alıp salladı ardından önündeki kıza uzattı fotoğrafa baktığında gülüşü yavaşça soldu gözlerine hüzün çöktü.

"Güzel olmuş ama... Ben kirliyim kimse beni sevmez" dedi dalgın bir şekilde. Aziz duyduğu sözlerle zorlukla yutkundu

"Hiç bir çocuk kirli değildiğir... Aslında sen çok güçlü bir çocuksun herkes senin gibi olamaz " dedi ardından bir adım yaklaşacaktı ki küçük kız refleks olarak geri çekildi Elindeki oyuncağa ve düğmeye sıkı sıkı sarılarak.

"Gelme gelme uzak dur"dedi panikle aziz komutan olduğu yerde kaldı.

"tamam tamam sakin ol gelmiyorum" dedi yatıştırıcı bir sesle ardından dikkat dağıtmak amaçlı "tanışalım mı? benim adım aziz senin adın ne? " dedi

MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin