Umutlar tükendi çaresiz kaldım
Ne kadar zor imiş kardeş acısı
Çile dergâhında hayale daldım
Ne kadar zor imiş kardeş acısıGül yüzünü bilsen ne çok özledim
Resmini öpüp de yolun gözledim
Hasretinle yandım yandım sızlandım
Ne kadar zor imiş kardeş acısıSenin yokluğundur öksüz kalmışım
Gözlerimde ıssız ıssız dalışım
Kimsesiz yalınız böyle kalışım
Ne kadar zor imiş kardeş acısıUzaklara gittin derdim bitmiyor
Viran oldu bağım bülbül ötmüyor
Hayalin gözümden inan gitmiyor
Ne kadar zor imiş kardeş acısıYADİKAR ATİL
💧
Öpüşüme sert bir şekilde karşılık vererek dudaklarımı talan etti. Kadınlığımın üzerinde duran eli kasıklarıma doğru ilerleyerek kilotumu aşağıya doğru çekiştirmeye başladığında kulaklarıma bir telefon melodisi ulaşmıştı.
Benim telefonumdu bu.
Devran çalan telefonu umursamadan dudaklarımızı ayırıp çenemden başlayarak boynuma doğru küçük küçük öpücükler bırakarak ilerledi. Devranı omuzlarından itip, "devran dur" Dedim zorla.
Kilotumu dizlerime kadar indirmişti. Devran anlık durarak bakışlarını gözlerimle buluşturdu, "telefon çalıyor" Dedim nefes nefese.
Devran, "boşver çalar çalar kapanır" dedi ardından tekrar kafasını boynuma gömecekken omuzlarından itip onu durdurdum, "ya önemli bişeyse, Göktürk arıyor olabilir" Dedim aceleyle.
Devran birkaç saniye yüzümü inceleyip burnundan soluyarak ağzının içinde bir kaç küfür mırıldandı. Üstümden kalktığında dizlerime kadar inmiş olan kilotumu tekrar giyip ayaklandım. Komodinin üstünde duran telefonumu alıp arayan kişiye baktım. Yiğidim Arıyor... Yazısıyla emire küfürler ederek aramayı cevapladım.
"Ne var? " Dedim sinirle.
"Ebenin nikahı var, haber vermeden babanın evine gitmek ne demek Tesnim? " Dedi sinirle.
"Tek başıma gitmedim yanımda ferhat vardı " Diye cevapladım banyoya doğru ilerlerken. Banyoya girip arkamdan kapıyı kapatarak telefonu lavobonun üstüne bıraktım. Lavobonun içine savrulan dosyayı görmemle kaşlarımı çattım, bunu devran fırlatmıştı. Almayı düşünsem de işle ilgili özel bişey olma ihtimaline karşı olduğu yerde bırakmayı tercih ettim.
Emir'in, "Allâh razı olsun ya." Diyen sesi yükseldi hopörlörden.
Göz devirerek ıslak iç çamaşırlarımdan kurtulup kuru kıyafetlerimi giyindim bu süre zarfında emirde söylenmeye devam ediyordu. Havluyu saçıma dolayarak banyodan çıktım. Şuanda iki saat saçımı kurutamazdım.
"Hopörlördesin emir " Diyerek yanlış bişey dememesi için uyardım.
"Ferhat bir kaç adamdan bahsetti? " Dedi soru sorar gibi.
"Evet ferhat ses kaydı almıştı zaten" Dedim
"Telefonu klozete düşürdü salak ses kaydı falan yok ortada " Dediğinde dehşetle yatağa fırlattığım telefona döndüm. Devran gülmemek için kendini sıkarak başını diğer tarafa çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi
RomanceBu hikaye birbirine merhem olmak için dünyaya gelen iki kalpsiz kalbin hikayesi