11.

18 4 231
                                    

Yıldıza bas veya yorum yap demicem isteyen yapardı zaten;)
Umarım bölümü beğenirsiniz minik civcivlerim sizi seviyorum***:)))

Yıldıza bas veya yorum yap demicem isteyen yapardı zaten;) Umarım bölümü beğenirsiniz minik civcivlerim sizi seviyorum***:)))

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uykumun içinde bir rüya
Rüyamda bir gece
Gecede ben
Biryere gidiyorum
Delice..
Aklımda sen

Özdemir Asaf

Bazen insan kendinden bile bıkardı. O derece usanmıştı Ceyda. Telefonu kapatıp hızla arkasını döndü. Öfkeyle bürünmüş gözlerini karşısındaki kadına sabitledi. Sarı saçları akşam vaktine rağmen burdayım diye haykırıyor, Ela gözlerinde ki çocuksu ruhu kendini belli etmek istercesine parlıyordu. Muzır bir gülümsemeyle Ceydaya bakıyordu selin.

Ceyda sıkıntıyla oflayarak " Napıyon selin?" Dedi Ceyda olduça sakin bir şekilde ellerini iki yana açarak.

Selin, "iyim sen napıyon? " Dediğinde ceydanın başından dumanlar çıkmaya başlamıştı bile. "Lan telefonla konuşuyom, telefonla" Dediğinde selin umursamaz bir şekilde omuz silkti. "İyimiş bende atış talimatı yapıyordum hani beraber gelmiştik kafa dağıtmak için " Dedi iğneleyici bir tavırla.

Ceyda, "niyetin benim kafamı dağıtmak heralde?" Dediğinde selin kendini tutamayarak kahkaha atmaya başladı. Evet ceydanın yaslandığı ağaca ateş ettiği için bır tık haklı olabilirdi fakat buraya gelmeyi o istemişti şimdi ise sevgilisiyle gitme planları yapıyordu. Ceyda telefonuna düşen çağrıyla gözleri ellerinin arasındaki telefona kaydı.

"Al işte yine arıyor ne diyecem ben şimdi ona ha? Ne diyecem? "

"Gerçekleri söyle bacımsu gerçekleri" Derin ve sıkıntılı bir nefes alıp "yalanlar bataklık gibidir bir kere girdin mi bir daha çıkamazsın" Diyerek laflarına noktayı koydu.

Ceyda onun bu haline üzüldüğü için vicdanı bir şey demeye el vermedi. Israrla çalmaya devam eden telefonu hızla cevaplayarak kulağına dayadı.

"Ceyda iyi misin? noldu? o sesler neydi? nerdesin sen? söyle hemen geliyorum" Diyerek ahiret sorularını sıraladı telaşla.

"Yiğit sakin ol iyim bişey yok " Dedi sakin bir sesle.

"LAN O SİLAH SESLERİ NEYDİ? " Diyerek yükseldiğinde

Ceyda yüzünü buruşturarak telefonu kendinden uzaklaştırdı sesin dendiğine emin olduğunda tekrar kulağına yaslayarak konuştu"Yahu yok bişey atış talimatı yapılıyor" Dedi selinin sözünü dinlemeye karar vererek.

"Ne atışı? " Dedi yiğit hayretle.

"Bir arkadaşımla kafa dağıtmaya geldik" Dedi gayet normal bişeymiş gibi

"Ama çok yakından geldi hatta kafanın yanından geçtiğine yemin edebilirim"

Evet maalesef ki öyle olmuştu. Ceyda ayıplayan bakışlarını tekrar seline diktiğinde selin, "KUSURA BAKMA ENİŞTE" Diye bağırdı. ceydanın gözleri fal taşı gibi açılmıştı umuyordu ki yiğit duymamış olsundu. Yiğitin gülme sesi gelince kendine ve seline küfürler yağdırmaya başladı.

MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin