Aslında tatlı bir çocuk gibi duruyor ama... Ne çocuğu yavv en az 20 vardır, hem çok kötü birisi gözümden şimdiden düştü.
Hakan, dışardan ses duyunca o tarafa doğru yöneldi. Bende herkes yavaş yavaş gidince Defne'ye döndüm.
+Şuan kaçıncı derse giriyoruz?
-Emm 6 dersimiz kaldı.
+Eee...
Soru sorar gibi ona baktım.
-Haa, diğer dersimiz de aynı...
Defne bir şeye kafası takılmış gibi duruyordu cümlesini de tamamlamamıştı.
+Ee bu güzel birşey. Noldu?
-Şey diğer dersimiz beden sen... eee... yanına eşofman falan aldın mı?
Ona tuhaf bir şekilde baktım.
+E yani yeni geldiğimden. Yani ne bekliyorsun herşeye hazırlanamadım, ee tabi birde geç kaldım.
Suratını astı mimiklerinden anlaşılıyordu aslında ne diyeceği.
-Tabi doğru...
Defne yine düşüncelere daldı...
Aslında dersin beden olması iyiydi ama herhalde bu okulda yanında eşofman taşıman gerekiyormuş. Ne saçma bir kural üstüm bol siyah tişörttü ama hava soğuk olduğundan içine badi giymiştim altımda da, yine siyah kargo pantolon vardı. Nasıl yani böyle girsem almayacaklar mıydı, bende derse girmem çok da önemli değil yani.
-Tamam!
Bir anda konuşması beni irkmişti.
+ Bismillahirrahmanirrahim! Yauv bir insan neden pat diye konuşur ki? Sakin ol biyere kaçacağım yok ya.
O benim bu halime gülümsemişti, bende onun gülümsemesine bir şey dememiş bende sırıtmıştım.
Çok güzel bir gülümsemesi var.
-Pardon... Biz diğer tenefüs kardeşimin sınıfına gidelim ondan alırız zaten onların beden dersi bitmiştir.
+Kız kardeşin mi? Erkek mi?
-Kız, benden bir yaş küçük şey ben büyük yazıldığından ikimizde 13. Sınıftayız... sorun olmaz dimi?
+Yok, ben yarın yıkayıp getiririm.
-Gerek yok, sorun olmaz.
+Teşekürler, şey bana yardım ettiğin için.
- Sağol, zaten arkadaşız bir şey olmaz.
Omzuma vurup bana gülümsedi. Bu Defne gerçekten benim tam tersimdi, çok sıcak kanlıı ve gerçekten çok iyi bir insan.
Bende onun omzuna vurup onu gaza getirdim.
+Ne arkadaşlığı, kankayız biz.
-Kanka mı?
Gülümseyip bana sarıldı ama sanki bu da benim gibi hiç arkadaşı olmayan birisi miydi yoksa neden "kanka" deme bu kadar şaşırırsın ki?
Beni bırakıp derdini anlatmaya başladı.
-Benimle hiç kimse doğru düzgün arkadaş olmazdı... keşke bende önceden senin gibi olsaydım.
Ellerini tutarak onu tessele etmeye başladım.
+Aslında kendine nasıl güzel gözüküyorsan öyle olmalısın ama şöyle birşey var bende seninle dert ortağı sayılırım.
Sevinmiş gibi duruyordu, aslında kendine yanlış yapıyordu. Kendisinin ne kadar güzel olduğunu bilmiyordu.
-Bir gün bana gelsene, ee telefon numaranı alabilir miyim?
Telefonumu göstererek sorduğu soruya olumlu cevap verdim.
+ T-tamam...
Telefonu çıkarıp numaralar kısmına girdi.
-Söyle, bekliyorum.
Çantamdan notbook çıkarırken söylediği bu cümleyle dondum
" acaba fazla mı ileriye gidiyorum üstelik birde ona izin veriyorum" diye düşündüm.+ N-ney söylemek mi?
Hızlıca bir kağıt çıkarıp numaramı yazdım. Hemen kağıdı yırtıp elimde buruşturdum ve Defne'nin eline verip elini kapattım.
+Bu numarayı hiç kimseye vermeyeceğine söz ver.
-Tamam söz. Ama neden bu kadar gizemli davranmaya başladın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİNCİ DÜNYAM
ActionMina'nın anlatımı ile yazılmış hikayede kendisi çok değişik bir hayat yaşar, artık kendisi psikolojik rahatsızlıkları olan bir kız... Üniversiteye gitmeye karar alınca artık ikinci dünyasına geçer burada yeni arkadaşlar edenir ama Mina kendisi kara...