Sabah uyandım tuhaf sesler geliyordu. Garip, tuhaf sesler ben de korkudan yatağımdan sıçradım. Sağıma, soluma baktığımda kimse yoktu sonra yatağıma baktığımda telefonumun açık olduğunu gördüm. Dün akşam telefona bakarken herhalde uyuyakalmışım...
Okulum normalde 08.30 başlıyor ama ben normal saatimde kalktığım için biraz geç kalmışım.
Hızlıca üstüme çok göze baymayacak şeyler giydim, çantamada biraz kalem defter atıp mutfağa geçtim. Buz dolabını açıp ekmek arasına birşeyler koyup çıktım.Arabama binip çantamı yan koltuğa koydum ve daha çok oyalanmayım, geç kalmayayım diye hızlı sürmeye başladım. Yakındaki okula gittiğimde idare katına çıktım, oraya müdürün odasının önünde biraz bekledim çünkü çok heyecanlıydım kapıyı çalıp içeri girdim.
-Merhaba, siz kimsiniz?
+Eee müdür bey ben bu okula kayıt işlemi için gelmiştim. Evet, biraz geç kaldım ama puanlarım falan hepsi kurtarıyor eee eğer kontenjan dolmadıysa...
Çok heyecanladım o kadar çok hızlı konuştum ki "inşallah anlamıştır beni" dedim içimden. Sonra bana küçük bir gülümsedi çok sevimli duruyordu, belki de ben heyecanlıyım diye böyle yaptı
-Yok kızım bir sınıfımız diğerlerine göre oldukça az seni oraya alırım. O zaman sen bana nüfus cüzdanı ver ben işlemleri yapayım.
+N-nüfus cüzdanı mı? Haa şey ben cüzdanını herhalde evde unutmuşum. Şey şurada arkalı önlü fotorafı var bakabilirsiniz.
Telefonumu açıp müdüre uzattım, telefondaki yani nüfus cüzdanımdaki fotoğrafıma bir de bana baktı herhalde aynı kişi mi diye kontrol etti. Bir yandan da içimden kendimi suçluyordum "Mina sen nasıl cüzdanını eve unutuyorsun, akşamdan hazırlasana herşeyini..."
-Tamamdır kızım birazdan öğretmenler zili çalmak üzere, ben öğretmenini çağrıyım sen burda bekle tamam mı?
+Tamam hocam.
Zaten nereye girebilirdim ki ohhh. Müdür gidince bir rahatlama geldi az önce anksiyete yüzünden bacaklarım titriyordu kendimi zor tutuyordum...
Bir daka bu müdür benim telefonumu daha vermedi acaba alsam mı? Elimi uzatacağım anda kapı açılınca elimi hızlıca geri çektim.
-Bak kızım, bu senin yeni öğretmenin.
Hocamız kapalı ve çok güzeldi onun maviye yakın tonlarda gözleri vardı ve boyuda benim kadar birşeydi. Neden bu kapalı kadınlar bu kadar güzel olmak zorundaa.
+Selam hocam, ben Mina.
-Bende Hilal, tanıştığımıza memnun oldum güzel kız.
+Bende.
Zil çalar çalmaz hoca beni kolunun altına alıp müdürün odasından çıkarıyordu bende durup arkamı dönüm...
+Hocam telefonum.
-Müdür: Ha buyur kızım.
Telefonumu aldıktan sonra Hilal Hoca yine beni kolunun altına alıp yeni sınıfıma götürdü. Bir yandan da yüzüme bakıyordu ben ona bakmasam da bu çok net anlaşılıyordu.
-Mina'ydı değil mi?
+ Evet hocam.
Elini yüzüme doğru yaklaştırarak...
- Neden yüzünde bıçak izleri gibi yaralar var?
Aslında o kadar da beli olmuyordu yüzümdekiler ama hoca yakın olduğundan ve dik dik baktığından herhalde fark etti.
Yüzümdeki yaraları elimle kapattığımda bu sefer de elimdeki yaraları gördü.
- Aynı şekilde elinde de var...
Sınıfa yaklaştığınızda durdu ve cümlesine devam etti.
-Canım sen şiddet mi görüyorsun?
+ Yok hocam şey yüzündeki yarayı ormanda dikenli bir bitki çizdi, elimdekilerse... ş-şey hocam ben tek başıma yaşıyom o yüzden evde yemek falan yaparken bıçakla yanlışlıkla kesiliyor. Bu herkes de oluyor hocam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİNCİ DÜNYAM
AcciónMina'nın anlatımı ile yazılmış hikayede kendisi çok değişik bir hayat yaşar, artık kendisi psikolojik rahatsızlıkları olan bir kız... Üniversiteye gitmeye karar alınca artık ikinci dünyasına geçer burada yeni arkadaşlar edenir ama Mina kendisi kara...