1.BÖLÜM

43 6 6
                                    

Eveet,yine her sabah yaşadım gibi gürültülü ve sesli önce babam sonrada bakıcım Derin.

Babam annemle anlaşmamış öyle ayrılmışlar sanmayın. Ben doğdum anda annemi kaybetmiş biriyim , 5 yaşımda da babamı.

Annemi tam tanımıyom , babam da tam babalık etmedi , evet iydi ama bana karşı değil. Zengin olması hiç fayda etmez bir insan parayı görünce götü kalkarmış,doğru. Benim babamda öyleydi...

Ben sevgi eyleminin "s" harfini bile görmedim, hissetmedim tek şey hüzün ve acı , okulda bile öksüz ve yetimim diye zorbalık gördüm. Tek başıma yaşamadım bakıcım bana baktı ama o da sevmedi sözle bakıcı işte.

Herkez doğum günü yapar değilmi? Ben ortaokulda bıraktım
okulda en sevilen ve popüler kişilerin doğum günü kutlanırdı , ben hep söylerdim o güne kadar ama kimse umursamazdı bende kendim kutlardım sonra bıraktım.

Beni herkes şu an iyi bir kız sanmasın , tam tersine artık adam öldürüyorum bunu alışkanlık haline getirdim sadece kötüleri öldürüp iyiliğini bırakıyorum. ____________________________________

Uyanır uyanmaz yatak odamdan çıktım. Bakıcım Derin abla da masaya oturmuş beni bekliyormuş.

-Mina nerdesin yemekler soğudu senin yüzünden bende aç kaldım, şu yatma kalkma saatlerini bir düzelt!

Kötü bir tavırı var dizilerdeki üvey anneler gibi.

+Benim ne zaman kalkıp yağacağımı bir de sana mı sorcam?!

Hızlı adımlarla sandalyeyi sertçe çekip oturdum. Yarım yamalak yemeğim yiyip kalktım. Odama geçip üstüme benden birtane daha olsa sığacağımız bir siyah tişört, altıma da ne dar nede bol bir lavivertimsi bir pantolon saçlarım küt ve uçlarını mora boyatım , en sevdiğim üçlü renkler bunlar.

Odamdan dışarı çıkıp kapıya doğru yöneldim.

+Benim dışarda bir işim var eve geç gelcem.

- Tamam ne yapıyorsan yap, bende işin bitince çıkacağım.

Evde işi bitince kendi evine gidiyor , sonrada ben tek kalıyorum.

Dışarıya çıkıp garajdan arabama binip numaradan bana atılan konumun oraya sürdüm.

Daha saat erken olduğundan yollar açıktı bende erkenden konumun bulunduğu yere gelebildim. Burası eski bir fabrikaydı içerisi korkunç duruyordu ,bende içeri girdim çünkü biliyorum beni orda bekliyordu.

İçerde kafamı bi olaya bi buraya çeviriyordum ama ortalıkta kimse yoktu.

+ Neredesin lan ,ortaya çıktıkta çirkin suratını göreyim!

Girdiğim kapının ordan ayak sesleri geldi kafamı o tarafa doğru çevirdim aslında bulunduğum yer büyük bir yer.

- Buradayım bak .Beni gördüğüne sevindin mi?

Adı Savaş , adı gibi birisi 3 yıl oluyor tanışalı. Babası mafya ama kendisi bir mafyanın oğlu gibi durmuyor. O daha çok rahat bir tip.

-Ha, güzelim beni özledin mi?

Biraz psikopatlığı var bunun da.

+Sen de gerizekalı olduğunu kanıtladın. Kendin buraya beni çağırdın hem birdaha bana "güzelim" demiyeceksin diye kaç defa dedim?

O da bana yaklaşmış saçımla oynuyordu. Saçım onun hoşuna mı gidiyordu ne?

-Offf aman güzelsin ve iltifat almıyorsun diye ne yapabilirim ki?

İKİNCİ DÜNYAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin