Son lafım onu korkutmuştu bende çok sinirlenmiştim zaten, gün batımı olucaktı o güzelim manzarayı izlemeden kalkıp arabama bindim. O ise hâlâ olayın şokundaydı hemen uzaklaşıp yola çıktım o kadar çok hızlı gidiyordum ki, artık eve gelince yavaşlayıp garaja park ettim.
Eve girip hemen duşa girdim, bu olaydan arınmak istiyordum. Duştan çıktığım zaman bornozlo dolaştım, üstümü giyinmeye üşendim. Salona oturup , televizyonu açtım, ne kadar çok şansıysam (!) haberlerde Berkan vardı.
+Yinemi bu sapık herif.
Haber bülteni devam ettikçe...
Muhabir:Minibüste yine bir genç kıza taciz edecekken o sırada aynı Minibüste olan sivil polis olayı anlayıp hemen tutukladı... İşte kamera görüntüleri...
Bir yandan sevindim, bir yandan da kızdım ama yakalanması iyi olmuş. Adaleti bazen pek sevmesem de iyi insanların dediği gibi...
+Adalet yerini buldu...
Hafiften esnemeye başlıyordum...
Eee o zaman bende yerimi bulayım artık. Üstümü giyip öylece yattım saçımın ıslak olması umurumda değildi.🔪
Sabah kalktığımda hiçbir ses yoktu bu biraz garip, hemen kalkıp mutfağa doğru baktım ama hiç kimse yoktu. Derin ablanın son günler yaptığı hareketler iyice tuhaflaşmaya başladı...
Yarım saat geçti ama hâlâ Derin abla yoktu, benim de yarım saatim kalmıştı artık bekleyemeyecektim.
Tezgaha geçip bir şeyler yapmaya başladım, aslında yemek yapmayı bilmiyorum sipariş versem hemen gelmeyeceğini de biliyorum. O yüzden en kolayı artan yemekleri pişirmekti, dolaptan menemeni alıp biraz ocakta ısıttım, birkaç tane de ekmek alıp yemeye başladım ama garip olan şey hâlâ Derin ablanın gelmemesi idi.Bütün yemekleri bitirip üstümü değiştirdim sonra gizli sığınama gittim orda beni bekleyen güzel silah ve bıçaklar vardı. Onlardan tabancamı belime ve eenn sevdiğim renkli bıçağımı da siyah botumun arasına koydum. Yukarı çıkıp Derin abla geldimi diye bakmak istemiştim ama hâlâ yoktu. Odamdan not kağıdı alıp...
"Benim bir işim çıktıda erken çıktım, sen bana bakma."
Bu notu tezgahın üstüne koydum ve anahtarı alıp çıktım. O kadar çok hızlı gidiyordum ki bazı güvenlik kurallarına bile uymuyordum, o yere son 1km kala yavaşladım. Sessiz bir şekilde yavaş yavaş, evin bahçesine park park ettim. Hiç bir yerde araba yoktu, bu bir yandan iyi, bir yandan kötüydü. Evin önüne geldiğimde fotoğrafların yeni çekildiğini anladım hiç değişiklik yoktu.
Ev, yıkık ,dökük, korku evleri gibi camları tahtala kapatılmış, kapısı da yarım açıktı, içeri doğru girmek için yöneldim kapıyı açtığımda cızırtı sesi çıktı, kulak tırmalacıydı. İçerisi çok karanlıktı telefonumu açıp feneri yaktım evin için de dışarısından farksızdı, evi biraz gezdiğimde kırık eşyalar ve yan dönmüş tablolar vardı, her taraf tozlu ve kirliydi.
Evin mutfağına yöneldiğim de... Çok kötü bir koku vardı ceset kokusu desem değil, çok değişikti ama mide bulandıracak kadar baskındı içeriye baktığımda içki şişelerin içerde yığın yığındı. Demek ki burada içip içip gidiyorlardı, evin mutfağında küçücük camlarda açıyordu ama bir insanın geçebileceği kadar delik açılmıştı, içeriden kırılmıştı belli.
En sonunda evin her tarafını geldiğimden bir yer kalmıştı... salon. Burasını ben en çok merak ediyordum, eski kasabalı bir evin salonu da normal olur diye beklendim ama hiç beklenmedik bir ses çıktı...
Tamam evet, ev eski olduğundan yerler tahtaydı ve cızırtıyordu ama ben dursam da hâlâ, o korkunç ses çıkıyordu arkamı dönüp ışığı cızırtılan yere tuttum, ama kimse yoktu. Korkmaya başlamıştım kalbim hızlı atıyordu, nefes alıp verişim hızlı ve düzensizdi.
Belki yanlış duymuşumdur diye geri önüme döndüm...
Boğazımda bir batma hissettim birisi bana iğne yapmıştı, bunu anladım ama kim olduğunu anlamadım, arkamı döndümde. Ağzı maskeli ve şapkalıydı, vücudum boynumdan aşağısı uyuşmaya ve gözüm kararmaya başladı, kendimi zor ayakta tutuyordum sonra gözlerim kararıyordu her şey çok ani olmuştu. Kendimi ayakta tutamamaya başladım en son gözlerim kapandı ve kendimi yere bırakmıştım, bu kişi ben yere düşmeyeyim diye belimde tuttu...
Sizce nasıldı bizar sıkıcı evet biliyorum, bende yazarken sıkıldım...
Sizce bu kişi kim?
Ve Mina' ya ne olcak?
Merak etmeyin diğer bölüm bu kadar sıkıcı olmayacak. Bir kaç defa şok geçire bilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİNCİ DÜNYAM
ActionMina'nın anlatımı ile yazılmış hikayede kendisi çok değişik bir hayat yaşar, artık kendisi psikolojik rahatsızlıkları olan bir kız... Üniversiteye gitmeye karar alınca artık ikinci dünyasına geçer burada yeni arkadaşlar edenir ama Mina kendisi kara...