13.BÖLÜM

11 5 1
                                    

NOT:

Aşklarım ben tabi normal de üniversite okumamış birisiyim ee doğal olarak daha liseye gidiyom. Çok bilgim olmadığından normal lise deymiş gibi yazdım. Lütfen linçlemiyin😔

Yalanımla hocayı susturmayı başara bilmiştim.

Tabiki dediklerimin hiçbiri doğru değildi ama bende diyemezdim ki"

Wallahi HocAmm ben normalde ...
biRiğimDir o yüzden, oLmuŞta oLabiLir YAğii"(!)

-Evet doğru. Tamam, kızım anladın.

Hoca sınıfın kapısını açtığında, sınıfta çok büyük gürültü vardı hocayı görünce hemen susup ayağı kalktılar. Bende hocanın arkasından gelince hepsinin gözü beni buldu.

-Oturun çocuklar. Bu sizin yeni sınıf arkadaşınız Mina, yeni eğitim ve öğretim yılınızda beraber işleyeceksiniz.

Hoca cümlesini bitirince herkes birbirleriyle fısıldaştılar bir yandan da bana bakıyorlardı kesin benimle ilgi kötü şeyler konusuyorlardır, herhalde " ayy şunun çirkinliğine bak, şuna bak kendini bir b0k sanıyor her halde, neden bizim sınıfa geldi ki biz bize yeteriz bu sınıfta fazlalık " diye konuşuyorlardır şimdi:(

-Evet kızım konuş...

Hocanın bana seslenmesiyle kendime geldim.

+Ben Mina Gozen. 19 yaşımdayım çok hızlı ortama uyum sağlayamam. Beni ilk başta soğuk ve sert görürsünüz ama eğer size ısınırsam o zaman " Mina normalde hiç öğle soğuk birisi değil " dersiniz. Eğer ısıtamazsanız yani kötü biri olursanız o zaman beni sert ve soğuk görmeye devam edersiniz. Birde yapmacık hareketlerden nefret ederim. Beni dinlediğiniz için teşekkür eder-

Bütün sınıf birden beni alkışlamaya başladı, tutkuyla, coşkuyla. Hoca onları durdurup bana yerimi gösterdi.

-Mina'cım sen Defne'nin yanına otur.

+Hocam lütfen bana " Mina " diyin.

-Tamam kızım...

Defne denilen kız sıradan kızlardandı. Koyukave uzun saçları, açıkkave rengi gözleri ama Defne'nin diğerlerinden ayıran özelliği solak olmasıydı galiba ve bende onun soluna oturdum, herhalde anlaşamayacaktık. Ben eşyalarımı çıkarırken, kısık bir sesle benle konuşmaya başladı...

-Bu güzelliğini kimden alıyorsun?
Ünlü biri misin yoksa?

Önüme gelen saçlarımı kulağımın arkasına sıkışırdım. Tabi kısa olduğundan bazıları özgürlüğünü bozmak istemediler.

+ E-efendim?

-Kulağın küçücük... Şey "çok güzelsin ünlü falan mısın" diyorum.

+Haa, yoo senin gibi sıradan bir insanım.

Yüzünü bana doğru yaklaştırdı, bende refleks olarak geri çekildim.

-Estetik falanda yok bu senin doğal güzelliğin mi? Anam Allah'ım çok güzel~

Çattık galiba...

+Evet, teşekkürler.

Derse başladığımızda, herkes bana bakıyordu tedirgin olmaya falan başladım.

Normalde edebiyat dersini severim ama bu konudan hiç birşey anlamadım, konuya ortada girmem beni çok kötü etkiledi.

Hoca bizim daha iyi anlamamız için yazı yazdırmaya başlayınca beklediğin şey oldu, Defne'yle benim kolum birbirine çarpıyor yazmakta zorlanıyorduk.

Sonunda tenefüs zili çalınca oturduğum yerden kalktım ve Defne'ye...

+Kalk senin olduğunu yere ben oturayım sende benim yere otur, bu sayede birbirimize çarpmayız.

-Doğru haklısın.

Eşyalarını benim eski yerime doğru itti bende eşyalarımı yeni yerime dizdim. Hemen sonra sınıfta kız erkek fark etmez başıma üşüştü.

-x: Çok güzelsin...

-y:Ünlü müsün çok güzelsin.

Hepsi bir ağızdan konuşuyordu hiç bir şey anlamıyordum, o sırada sınıftan birisi bizim aramıza gelmiyordu kapşonunu kapatmış bir şekilde yatıyordu bende sınıftan onu arıyorlar sandım kızlardan birine sordum.

+Şu yatan kişi kim onu ayırıyor musunuz aranızdan?

Çok sesli söyledim herhalde ya da sadece yatıyordu kulağı bizdeydi.
Kalkıp bana baktı ve bize doğru yaklaştı.

-Ben Hakan okulun popüleri ve en yakışıklısıyımdır herkes benim peşimden koşar, okulda herkes beni tanıyor haberin olsun.

Ne demeye çalışıyor lan bu?

Hakan, uzun boylu, benim gibi koyukave gözleri var. Saçları biraz sarışın ve kıvırcık, öne yatık.

Bir daka. Bir daka, bu az önce bana " elim kolum uzundur " demeye mi çalıştı.

+1.si " herkes benim peşimden koşuyor " diye ben de mal gibi senin peşinden koşmam senin gibi kendini... her neyse bir kadına yakışmaz. 2.si herkes seni okulda tanıyorsa beni de herkes dışarda tanıyor seninde haberin olsun. Hem okulda birşey yapmasın çünkü hocalar ve müdür var.

İKİNCİ DÜNYAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin