Şanslardan bahsetmiştim değil mi?
Güvenmek, bir kelime kadar basit olsada o kadar basit bir şey değildir. Bir insan sadece bir kelimeye büsürü anlam koya bilir ama bu güvenmek neydir?Güvenmek; güven beslemek, inanarak dayanmak, inanmaktır. Bunların bir tanesini bile yanlış yaparsa güven diye birşey kalmaz.
3 yanlış 1 doğruyu götürür
Zil çalıyordu birazdan sınıfa toplanırlardı bende kimsenin beni bulamayacağı çatı katına çıkacaktım ama orayayı kapatan bir kapı ve kitliydi bende saçımdan tel toka mı çıkarıp kilide soktum biraz zorlansamda aça bilmiştim arkamdan kapıyı kapatıktan sonra biraz ilerledim.
Okulda çatıdan aşağı atlamayalım diye benim bellime kadar uzanan bir duvar vardı oraya çıkıp oturdum. Bu his beni baştan çıkarıyordu, bir an ne yapacağımı unuttuğum da bir numara beni aradı. Biraz açmadım sonra ısrarla arayınca açtım...
- Naber güzellik?
Şaşkınlıkla kaşlarımı kaldırdım konuşmak için dudaklarımı ıslatım.
+Berkan sen, nasıl olur?
Telefonun diğer tarafından bir kıkırdama duydum.
-Bebeğim sen haberlerimi izlemedin mi?
Bir an inanmak istemiyordum aslında Savaş'a inanmıyordum ama şuan...
+Sen, çıkar çıkmaz rahat durmuyacak mısın ha!?
Sesim istemsizce yüksek çıkmıştı ama burda benden başka kimse olmadığı içinde bir bakıma rahatım.
-Vaavv, Mina boş değilsin, sen bunu nerden öğrendin?
Biraz nefes aldıktan sonra cümlesine devam etti.
-... Demiyecem Savaş demiştir değil mi? Masum olduğunu kanıtlamak için sana yalvardı peki söyle sen inandın mı?
Savaş'a istesemde güvenmezdim içimden öyle birşey asla geçmiyordu ama şimdi nedense pişman olmuştum. O benim eski dostum gibi birseyimdi, güven istesende öyle kolay kolay kazanılacak bir şey değildi.
Tekardan derin bir nefes alıp dudağımı ıslatım.
+İnan bana senden nasıl nefret ediyorsam ona o kadar güvenmiyorum.
Tekrardan bir kıkırdama duydum.
-Çoğu kişinin kullandığı bir söz var bilirmisin? "Düşmanımın, düşmanı benim dostudur." Eee o zaman senle bir olup Savaş'ı bu dünyadan silmeye ne dersin?
Ne kadar inkar etsemde haklıydı ama bilmiyorum içimde bir his bunu yaparsam çok pişman olacağımı söylüyordu.
"İki yüzlü davranmaya ne dersin?"
Hafifçe burnumdan güldüm.
+Haklısın ilk defa bu kadar beynini kullanan birini görüyorum.
Gülmeye başladım, biraz sonra durunca devam ettim.
+Nereye patron, ne yapacağız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİNCİ DÜNYAM
AçãoMina'nın anlatımı ile yazılmış hikayede kendisi çok değişik bir hayat yaşar, artık kendisi psikolojik rahatsızlıkları olan bir kız... Üniversiteye gitmeye karar alınca artık ikinci dünyasına geçer burada yeni arkadaşlar edenir ama Mina kendisi kara...