ნაწილი 5

60 2 0
                                    

ისე შემეშინდა.

მე: ღმერთო, არ შეეშვები ჩემს გარშემო ასე მოულოდნელად გამოჩენას?! ჩაახველე ხოლმე მაინც, რა უბედურებაა?!.მოჩვენებასავით დაიარები.

აკაკი: ღმერთი არა საყვარელო, აკაკი ვარ კოტაშვილი, ვერ მიცანი?!

მე:როდის მოხვედი ?

აკაკი:კარგა ხანია უკვე.ყოველ შემთხვევაში, იმისთივს, რომ მენახა, როგორ იღვრები ცრემლებად, მაგარამ ისე იყავი გართული, ვერ გავბედე შენი გამოფხიზლება.

მე:და ნატა სად არის?

აკაკი:ნატამ "სამაროჟნე" დაინახა და იქ გაიქცა.ლევანიც თან გაჰყვა.

მე:გასაგებია ეხლა.ისე, თუ საიდუმლო არაა, მაინცდამაინც აქ როტომ დგახარ?

აკაკი: ა ეგ, უკან ვიდექი თავიდან, მაგრამ რომ დავინახე, ასე მოთქმით ტიროდი, ვიფიქრე შევაჩერებ, თორემ მთელ თბილისს დაგვახროჩობს თქო და მოვედი.

მე:ცინიკოსი იდიოტი .

ხელი მივარტყი და მივტრიალდი.მალევე ნატა და ლევანიც მოვიდნენ.

ნატა: აუ ან, რა მაგარი სიმღერა იყო. ვინანე რომ წვაედი.

მე:ხო.

ნატა: შენ რა გჭირს, რა ხასათზე ხარ?

მე:არაფერი რა მჭირს?!

ნატალია:ანა რა გჭირს? ახლა შენ უნდა იყო ყველაზე გახარებული ,გიჟდები გიტარაზე და რატომ იბღვირები ასე?

მე:უბრალოდ, ვიღაც ვიღაცეებმა ნერვები მომიშალეს და ხასიათი გამიფუჭეს.

ნატა:ე ვინ გაგაბრაზა?

აკაკის გახედა. იმან თვლები აატრიალა.ახალ, სასიმოვნო ჰანგებზე ვკონცენტრირდი.მხარზე თითის შეხება ვიგრძენი.

აკაკი:ანა!.

დავაიგნორე. კიდევ განმეორდა.არც ამჯერად.

ის:ანა,ანიკო ...

შევტრიალდი და ავხედე

მე:გისმენ?!

წითლის ეპოქაWhere stories live. Discover now