ნაწილი 4

59 4 0
                                    

აკაკი

სახლში დავბრუნდი.კართან ვიღაც ქალი იდგა ძალიან ცუდ მდგომარეობაში იყო.

მე:აქ რა ხდება?

დაცვა:ბატონო, ეს ქალბატონი თქვენს ნახვას ითხოვს და ვერ გავაგებინეთ, რომ სახლში არ იყავით.

მე:ქალბატო, რა გნებავთ?

ის:აკაკი, აკაკი შვილო, მიშველე გემუდარები, დამეხმარე შენი იმედიღა მაქვს. სხვა ვერავინ მიშველის .აკაკი ჩვენ გოგოს უშველე, შენ თუ უშველი.

მე: ქალბატონო, დამშვიდდით და ისე მელაპარაკეთ. ვერაფერს ვიგებ, ვინ ხართ? ძალიან მეცნობით.

ის:მე ანას დედა ვარ, შვილო. ნატო.დამეხმარე გემუდარები, ჩემი ანა გაიტაცეს. მხოლო შენ თუ გვიშველი, სხვა არავის იმედი აღარ გვაქვს.ვაჩე ვერაფერს აკეთებს .

მე:ანას რა დაემართა? ქალბატონო დამშვიდით და მომიყევით.

ნატო:მოკლედ ანა გაიტაცეს.ვიღაც ანდრიამ თუ ანდრომ.ნატა და ის სკოლიდან რომ გამოდიოდნენ ძალით ჩაუგდია მანქანაში. წაიყვანეს და ვაჩემ და ბიჭბებმა მთელი თბილის გადააბრუნეს და ვერა იპოვეს. შენ თუ გვიშველი, გემუდარები დაგვეხმარე.

მე:რას ნიშნავს ანდრომ გაიტაცა?!კარგით ქალბატონო, ბიჭებს ვეტყვი და სახლში წაგიყვანენ. დამშვიდდით ანას ვიპოვით. მე ვაჩესთან წავალ და ყველაფერს გავარკვევ. თქვნ ნუ ინერვიულებთ.ანას დაგიბრუნებთ, ჯანმრთელს და სახსალამათს. ჩემი ხელით მოგიყვანთ, გპირდებით. ასე, რომ დამშვიდდით.

ნატო:მალდობა შვილო. შენ გაიხარე. შენი იმედი მაქვს მე.

ბიჭებმა წაიყვანეს.კინაღამ გადავირიე, ეს რომ გავიგე. იმ ნაძირალამ, როგორ გაბედა.ბიჭები შევკრიბე და ვაჩესთან წავედით.ქუჩაში შეგვხვდა.უძილო იყო, მტვრიანი.საღად ვერ აზროვნებდა.

მე:ვაჩე ქალბატონმა ნატომ მომიყვა მომხდარი. რა ხდება?

ვაჩე:მაინც უთქვამთ. სულ ყველაგან ვეძებეთ აკაკი, მთელი ქალაქი გადავაბრუნეთ. მაგრამ არსად არ არიან . ჩემი და იმ გიჟს ჰყავს და მე მშვიდად როგორ დვაჯდე, უნდა ვიპოვო აკაკი .მსოფლიოს მეორე ბოლოშიც კი, მე ვიპოვი ჩემს დას.

წითლის ეპოქაWhere stories live. Discover now