2-LORDUN KARARI

313 27 83
                                    

Bölüm müziği: Anıl berke/Zor

3. kişi bakış açısıyla

yıl 1972 Regulus ve Victoria 11 yaşında

Regulus Black ve Victoria Griffin'in mektupları gelmeye başlamıştı. Takvimler 25 haziran 1972'yi gösterdiğinde iki ailenin de büyücülük ve cadılık okullarından gelen mektuplardan posta kutuları dolmuş, kapılarının önü baykuşlarla kaplıydı.

Tabiki Black soyundan gelen birinin yeri belliydi 'Hogwarts Cadı Ve Büyücülük Okulu' ve tabiki Slytherin binası. Black'lerin büyük oğlu ise bir istisnaydı, o geçen sene Black soyunu utandırarak Gryffindor binasına seçilmişti. Regulus Black'in gideceği okul açıkça belliydi. Ama Victoria için aynı şey söylenemezdi. Griffin ailesindeki çocuklar da dönemlerdir Hogwarts'da okurdu ancak Griffin ailesi küçük kızlarını büyücülük okullarının en büyüğü olan ayrıca asasız sihir öğreten Uagadou'ya göndermeyi planlıyorlardı.

Tabi bunun bir diğer sebebi de karanlık lordun Victoria ve Regulus'u aynı okula yollamak istememesiydi. Özellikle o okulda aydınlık taraftakilerle arkadaşlık eden Gryffinfor öğrencisi Sirius Black varken. Sirius Black orada Regulus'u aydınlık tarafa çekebilirdi evet ama önemli olan kehanetteki iki kişinin de aydınlık tarafta olmamasıydı. Lord ilk başta Regulus'u karanlık tarafta tutmayı kolaylaştırmak için onun Hogwarts'a gönderilmemesini isteyecekti ama bu durumda Dumbldore'un dikkatini çekeceğini fark etmiş olacak ki küçük Black'in Hogwarts'a gönderilmesi kararına varmıştı. Tabiki Black ailesi de bunu memnuniyet ile kabul ettiler.

Okulların açılmasına 2 ay kala Black malikanesi

Black ailesi her zamanki gibi kahvaltı masasında büyük bir sessizlikle oturken büyük sessizlik ev cininin odaya girmesi ile bozuldu "Efendim bunu görmeniz gerek." Orion Black sıska ev cininin elinden gelecek postasını çekip aldığında gördüğü haber ile gözleri açıldı.

BÜYÜCÜLÜK DÜNYASININ EN BÜYÜK OKULU OLAN UAGADOU KAPATILIYOR!

Yakın tarihli bir Uluslararası Animagi Sempozyumunda, Uagadou Okul Ekibi senkronize dönüştürme sergileri neredeyse bir isyana neden olunca çok sayıda basının ilgisini çekti. Daha yaşlı ve daha deneyimli birçok cadı ve büyücü, istedikleri zaman fillere ve çitalara dönüşebilen on dört yaşındaki çocuklar tarafından tehdit edildiğini hissetti ve Adrian Tutley (Animagus: gerbil) tarafından Uluslararası Büyücüler Konfederasyonu'na resmi bir şikayette bulunuldu. Ve bu şikayete cevap olarak okulun kapatılması fikri uygun görüldü! Detaylar 2. sayfadadır. (Yazardan not: Altı çizili bölüm bizzat JK. Rowlingin imzalı yazısıdır.)

Orion Black kağıdı eşine uzattığında kadın haberi okur okumaz "Şimdi ne olucak?" der gibi bir ifade ile eşine baktı. Karanlık lord o okul dışında bir okulun eğitimini ve prestijini yeterli bulmaz ve Victoria'yı Hogwarts'a gönderirdi. Bundan oldukça emin olan çift yemek masasından kalktılar ve cisimlenerek karanlık lordun yanına gittiler.

Onlar gider gitmez yalnız başlarına kalan iki kardeş konuşmaya başladılar. "Sence ne oldu bu kadar önemli?" diye söze başladı Regulus.

"Hiçbir fikrim yok ama çok merak ediyorum." dedi Sirius. İki kardeş birkaç saniye gözlerini birbirlerine kitlediler ve ikisi de aynı anda masanın üstünde duran gazeteye çevirdi bakışlarını. 

"Baksak bir şey olur mu dersin?"  dedi Regulus.

"Umrumda bile değil derim!" dedi ve gazeteye atıldı Sirius.

Regulus ebeveynlerinin gelme olasılığı yüzünden tedirgin olsa da o da sandalyesini abisine yaklaştırmış haberi okuyordu.

"Ne alaka şimdi, neden bu kadar gerildiler ki?" dedi Sirius.

Ne sebeple olduğunu bilmese de Victoria'nın oraya gideceğini bilen Regulus abisine bu sırrı söyleyemediği için bilmemezlikten gelmekle yetindi.

Sirius tatmin olmamış bir sesle gazeteyi yerine koyar koymaz anne ve babası da yemek salonuna cisimlendi. Ardından Black ailesi her zamanki gibi sessizce kahvaltılarına devam ettiler.

O sırada Griffin malikanesi

Bay ve bayan Griffin onları dinleyen Victoria'dan habersiz salonda "sessizce" konuşuyorlardı.

"Lordu duydun! Victoria Hogwarts'a gidecek." dedi Jack Griffin.

"Soy adını kullan! Herhangi bir şey yap. Victoria'nın gitmesi gereken yer Uagadou!" dedi Elizabeth Griffin.

"Soy adımı kullanabileceğim yer burası değil! Artık İspanyada değiliz Black'lere bile 'Hayır.' denmişken bize evet demezler." dedi Jack

"Ne yapacağız?" diye sordu Elizabeth.

"Lord ne derse onu." diyerek konuşmayı tamamladı Jack Griffin.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Biraz kisa oldu kusuruma bakmayin daha uzun yazicaktim ama birazcik hastayim eger hasta olmasaydim önemli bir konusma yazicaktim ama bu biraz ara bolum gibi oldu ayrica bir aciklama yapmam gerekiyor ss'i buraya koyuyorum

Biraz kisa oldu kusuruma bakmayin daha uzun yazicaktim ama birazcik hastayim eger hasta olmasaydim önemli bir konusma yazicaktim ama bu biraz ara bolum gibi oldu ayrica bir aciklama yapmam gerekiyor ss'i buraya koyuyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Umarim paylaştım diye sorun etmez yorumu yazan arkadas)

ÇOK ÖNEMLİ UYARI!!!!!!!!!!!!

Hatalar olabilir kusura bakmayın ortalama 3-4 saattir çapulcular tarihi araştırıyorum artık beynim yandı.

Ayrıca selam bölümünü tanıtıma çevirdim oraya da bakarsanız sevinirim Regg ve Victoria'nın izlerinin fotoğrafı da var.

Ayrica elestiri yaparken cekinmenize kesinlikle gerek yok üslubunuz düzgün olduğu sekilde cevap veririmmm

AYRİCA YORUMLARINİZİ OKUYUNCA COK MUTLU OLUP SİRİTİYORUM ANNEM SEVGİLİM VAR SANİYO HELP

Neyse saka bir yana yorumlariniz beni cok mutlu ediyor teşekkür ederim

Karakter yorumları (her bölümün sonunda olacaktır)

Regulus?

Victoria?

Voldemort?

Griffin Ailesi?

Black Ailesi?

GORUSMEK UZERE SİZİ SEVİYORUMM<33

692 kelime

KEHANET//Regulus Arcturus Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin