16-RUS RULETİ

134 19 168
                                    


Bölüm şarkısı: Woo- Rihanna (ne alaka bilmiyorum)

Victoria kolyeyi takmış Regulus ise elinde defteri elinde sıkıca tutmuş, gülümseyerek sohbet ederken merdivenlerden iniyorlardı.

Kız Regulus'a kolyeyi birinin çalması sonucunda kötü bir şey olabileceği hakkında endişelendiğini söylediğinde Regulus kıza şişenin kapağını açabilecek tek kişinin o olduğunu açıkladı ve kızın içine su serpildi. Onlar hoş sohbetleriyle aşşağı inerken herkes kahvaltı masasına oturmuş onları bekliyordu.

"Günaydın herkese!" Victoria o kadar mutluydu ki Bay ve Bayan Black'i görmek bile moralini bozmamıştı. Kız Regulus'un günaydın dememesi üzerine hala ayaktayken ayağıyla vurdu. Sirius onlara bakıp gülmesini zor tutarken Regulus ayağının acısı yüzünden azıcık bağırdı ve konuştu.

"Günaydın herkese." Kıza küçük sinirli bir bakış attıktan sonra sandalyesine giderken gülümsedi. Kız Regulus'un günaydın demesi üzerine "Benim sözümü dinledi!" bakışı ve gülümsemesiyle yerine oturdu. Kahvaltı sessiz geçerken Regulus konuştu.

"Victoria ve ben bugün Diagon yoluna gitmek istiyoruz." öyle bir şey konuşmamışlardı ama Victoria çocuğu bozmadı.

"Evet, ben uzun zamandır gitmedim. Regulus da sizin beni kırmayacağınızı söyledi." dedi ve samimiyetle gülümsedi. Regulus kızın istediğini almak için oynadığı oyunları her gördüğünde ki gibi bu seferde "Benim arkadaşım!" dercesine gülümsedi.

"Gidebilirsiniz." dedi Orion Black. Regulus izni almış olmanın hem de arkadaşı tarafından desteklenmenin verdiği mutlulukla daha da gülümsedi ve yemeğine döndü. Ardından Sirius konuştu.

"Benimde okul ihtiyaçlarım var, bende gidebilir miyim?" Walburga Sirius'un evde olmaması fikrine sevinmiş ve izin vermişti. Sirius zaferle gülümsedi ve önüne döndü.

Regulus ve Victoria birbirlerine baktılar, Regulus Victoria'ya bakarken gözlerini Sirius'a çevirip geri kıza baktı ve ardından göz devirdi. Bu onun diline "Bizi takip edecek!" demekti, Victoria hızlıca kaşlarını kaldırıp indirdi ve dudaklarını içeri kıvırdı bu da "Yapacak bir şey yok." demekti. Regulus derin bir nefes aldı ve yemeğine döndü.

Sonunda kahvaltılarını etmiş gitmek için şöminenin başına geçmişlerdi.

"Diagon yolu!" üç çocuk da Diagon yoluna geldiğinde Victoria Regulus'a döndü.

"Şimdi ne yapıyoruz?" diye sordu kız.

"Obscurus Kitapçısı'na gidelim mi?"

"Nasıl istersen."

İkisi ilerlerken ironik bir şekilde Sirius da peşlerindeydi.

"Ne yapıyorsun Sirius?" diye sordu Victoria.

"Sizi takip ediyorum?" diye cevapladı sanki çok normal bir şey yapıyormuş gibi.

"Sebep?" diye sordu Regulus.

"Canım sıkılıyor. Ayrıca seni Griffin ile yalnız bırakmayı düşünmüyorum."

"Sebep?" diye Regulus'u tekrar etti Victoria.

"Sana güvenmiyorum, her an onun aklını çelebilirsin."

"Ben sana çok güveniyorum ya! Ayrıca ben niye aklını çeleyim ben Regulus'un?"

"Bende burdayım bilmem farkında mısınız?" 

"Alınma Reggie." dedi Victoria. (Harry'nin Neville'a "No offence." dediği sahneye göndermedir.)

"Evet, alınma Reggie." dedi Sirius sırıtarak.

"Yemin ediyorum seni lanetlerim!" dedi Regulus.

KEHANET//Regulus Arcturus Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin