Not: Arkadaslar insta: kahve8severim kitap ile ilgili duyuru, alıntı ve editler paylaşacağım komik veyahut da guzel buldugum yorumlari da izniniz dahilinda paylaşacağım. Takip ederseniz sevinirim belki de kendi yorumunuzu da görürsünüz :)
Bölüm şarkısı: I wanna be yours- Arctic Monkeys
Tarihler 1 Haziranı gösterirken Hogwarts'da bir eğitim daha son bulmuş öğrencilerin çoğu bavullarını hazırlamıştı, sadece birkaç öğrenci yaz tatilini okulda geçirmeyi tercih etmişti. Victoria ve Regulus trendeki oturma yerlerinden birine oturmuş konuşuyorlardı."Yaz tatilinde bana mektup yazmazsan okul başlar başlamaz seni lanetlerim Reggie!"
"Sana söz yazacağım."
"Aferin." birbirlerine bakıp kıkırdadılar.
"Sence annemlere sorsam doğum günümüzün olduğu hafta bizde kalmana izin verirler mi?" diye sordu Regulus.
"Neden vermesinler ki? Bence seve seve izin verirler."
Yolculuk böyle geçip giderken yanlarına gelen Slytherin grubu ile Victoria tek kız olma kaderini yaşadığı için kaderine küfrediyordu. O bunları düşünürken Jennifer ve Bethany koşarak oldukları vagondan içeri girmiş ve yanlarına gelmişti.
"Victoria seni bulacağız diye canımız çıktı! Sen gelmiş burada dedikodu yapıyorsun." dedi Jennifer, ardından koltuğa oturdu.
"Gerçekten! Bensiz dedikodu yaptığına inanamıyorum!" dedi Bethany ve o da koltuğa oturdu.
"Hoşgeldiniz kızlar, oturmaz mıydınız?" dedi iğneleyici bir ses tonunda Avery.
"Sus be! İşim gücüm yok bir de arkadaşımın masasına oturmak için izin mi isteyeceğim!" diye çıkıştı Bethany.
"Bu çenenle sorsan da izin vermezdik zaten!" dedi ve göz devirdi Severus.
"Uzatmayın!" diye uyardı Victoria.
Yolculuk böyle sürüp giderken iki arkadaş grubu da samimi olmuş tek bir grup olma yolunda ilerliyorlardı.
Yolculuğun bitiminde herkes birbirine mektup yazacağının sözünü verip ailelerinin yanına gittiler. Jennifer biraz duygulanıp ağlamıştı ama onun dışında gayet mutlu ayrılmışlardı.
Ama yol boyunca en çok eğlenen Bethany olmuştu, ilk başta Victoria Regulus'a Reggie dediğini duymuş ve bunu komik bulup gülme krizine girmişti. Daha sonra yol boyunca Severus ile uğraşmış, onun tepkilerine gülmüştü.
Victoria'dan
"Selam anne."
"Koluma tutun eve gidiyoruz."
Victoria itiraz etmeden annesinin kolunu tuttuğunda eve cisimlenmiş ve kapıyı çalmışlardı. Kapıyı sıska bir ev cini açtığında kadın onu ayağıyla iktirip içeri girdi. Victoria annesinin peşinden içeri girdiğinde salona kadar onu takip etmişti.
"Ablam nerede?"
"Bu yaz eve gelmeyecek, Salem de 5. sınıfların kurslarına kalıyor. Okula gitmeden önce hepsini öğrensin diye kalmasını istedik."
"Peki..." Annesi koltuğa oturmuştu. Tam kız da karşısındaki koltuğa oturucakken annesinin sesiyle ayağa kalktı.
"Oturma!"
"Geç karşıma." kız annesinin önünde ayakta dikiliyordu.
"Dön bakalım etrafında." kız annesinin istediğini yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEHANET//Regulus Arcturus Black
FanficRegulus Arcturus Black normal bir hayata sahip bir çocuk olmamıştı hattaha o hiç çocuk olmamıştı o Lord'un ailesinden bir istediği olarak doğmuş ve öyle büyümüştü.Hayatını Lord'a adaması ve onun yolunda ilerlemesi gerekiyordu. Bir tarafta da Victori...