9-KORUMA İÇ GÜDÜSÜ

193 21 184
                                    

Bölüm şarkısı: Tous les mêmes- Stromae

Victoria Regulus'un söylediğine içtenlikle gülümserken çocuk boşluğuna gelipte söylediği şeyden bariz utanmıştı. Regulus içinden "niye çenemi tutamıyorum ki?" diye geçirirken çareyi konuyu kapatmakta buldu.

"Şimdilik yeterince çalıştık bence, akşam yasak bölüme gider kitapları alırız. Bizimkiler benden daha fazla şüphelenmeden dağılalım mı?" kız onun konuyu dağıtmaya çalıştığında gülümsemesini büyüttü ve çocuğun üzerine daha çok gitmeden konuyu kapattı.

"Tamamdır sen nasıl istersen, bizimkiler de beni merak etmiştir zaten. Bu arada senden bir şey isteyebilir miyim?"

"Ne istersen."

"Beni kuzeninle ve onun bir arkadaşıyla tanıştırman mümkün mü?"

"Cissy ile neden tanışmak istiyorsun ki?" diye sordu Regulus. Bunun üzerine Victoria kahkaha attı.

"Aslında ben Bellatrix ile tanışmayı ümit ediyordum."

"Ne?"

"O ve Rita Skeeter ile beni tanıştırırmanı ümit ediyordum." diye tekrarladı Victoria. Regulus'un ifadesi ciddileşmişti, donuk ve sorgular gözlerle kıza bakıyordu.

"Neden onunla tanışmak istiyorsun?" diye sordu Regulus. Kız masumca gülümseyerek cevap verdi. Annesinden öğrendiklerini kullanmanın vakti gelmişti.

"Amcama çok benzetiyorlar onu, bazen annem benimde ona benzediğimi söyler. Bu kadar benzediğim kişi ile yüz yüze tanışmak istiyorum." Yalan.

Victoria onun ismini bir çok kez duymuştu. Voldemort her ne kadar 1961'de anneleri dahil olmak üzere ebeveynlerininin ona olan adanmışlıklarını kanıtlamak ve onun huzuruna lordun istediği her an çıkabilmek için karanlık işareti almış olsalar da o iki kadın haricinde kendi gücü ve yetenekleri sayesinde ölüm yiyen olan ilk kadın Bellatrix Black'ti. Kadın 16 yaşında ölüm yiyen olmuş ve lordun en sadık, gözü kara takipçilerindendi. Kız onun destek verdiği tarafı beğenmese de sadıklığı ve gözü karalığı sayesinde ilgisini çekmişti. Ayrıca normalde kadınlar ölüm yiyen olabilicek kadar güçlü görülmezsen o hem karanlık işareti almaya "layık görülmüştü" hemde en güçlü ölüm yiyenlerden biri olma şanına ulaşmıştı. Ayrıca lorda olan güveni sayesinde gözünü kırpmadan ve sorgulamadan onun istediğini yapabiliyordu. Her ne kadar kulağa canice gelse de kıza göre birine bu kadar güvenebilmek zor ve değerli bir şeydi.

"Sorarım, ama senden 10 yaş büyük kişilerle buluşmak istediğine emin misin?"

"Bir şey olmaz, ben hallederim. Zaten yanımda sen de olacaksın." dedi ve sana güveniyorum dercesine gülümsedi Victoria.

"Aynen, yanında bende olacağım zaten. Hallederiz." dedi ve gururu okşanmış olduğu belli olurcasına çarpık bir gülüş attı Regulus.

Erkekler, diye düşündü Victoria. Kaç yaşında olurlarsa olsunlar aynı numaraya hep kanarlardı. Annesinden öğrendiği en iyi şey istediğini yaptırmaktı. Babasının üzerinde hep aynı taktiği uygular, onun "koruma" iç güdüsünü ortaya çıkarır ve istediğini alırdı. İstediğine ulaşan Victoria tatlı bir gülümseme sunup ayağa kalktı.

"O zaman yasak saatte görüşürüz!"

"Görüşürüz!"

Victoria Regulus'u arkasında bıraktı ve kapıya ilerledi. Tam kapıdan çıkacakken arkasını döndü ve konuştu.

"Bir ara beni de tanıştır şu sizinkilerle."

"Sen nasıl istersen. Ama bende sizinkilerle tanışmak isterim."

KEHANET//Regulus Arcturus Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin