Bölüm şarkısı:Mary On A Cross-Ghost
!Bölümde mommy issues'dan bahsedilecektir okumak istemeyenler için uyarı koydum!
Sene 1972 Regulus ve Victoria 11 yaşında
!Mommy issues başlangıcı!
Victoria'nın Hogwarts'a gideceği kesinleştikten sonra annesi ile birlikte Diagon Yoluna gidecekti tabi son anda annesi onu bir kaç yardımcı ile gönderip kendisi mücevher almak için bir dükkana gidene kadar. İşte Victoria annesi ile geçireceği bir diğer vakti de böyle ellerinden kaçırmıştı.
Ama küçük kız biliyordu duygularını saklamayı. Alışmıştı artık annesinin onunla vakit geçirmek istememesine. Göz ardı etmeyi, kendisini kendi yetiştirmeyi, ebeveynliği, kendini nasıl sevdireceğini, hem anne hem baba olmayı, insanlara bağlanmamayı. Sevgiyi kazanmak için yapması gerekenleri.
!Mommy issiues bitişi!
Kız bunları düşünürken yardımcılardan birinin kendisine seslenmesi ile düşünceleri yarıda kesildi.
"Efendim hangisinden başlamak istersiniz" dedi uzun sarı saçlı,tatlı yeşil elbiseli yirmili yaşlardaki yardımcı.
"Listeyi ver." diye emretti Victoria
Yardımcı listeyi kıza verip bir adım geri çekildiğinde kız listeyi incelemeye başladı.
HOGWARTS CADILIK VE BÜYÜCÜLÜK OKULU
Forma:
Birinci sınıf öğrencileri için gerekli eşyalar:
1. Üç takım düz iş cüppesi (siyah)
2. Sivri uçlu düz bir gündelik şapka (siyah)
3. Bir çift koruyucu eldiven (ejderha derisi ya da benzeri)
4. Kışlık bir pelerin (siyah, gümüş tokalı)
Bütün öğrencilerin elbiselerinde adları yazılı künyeler olacaktır.Ders Kitapları:
Bütün öğrenciler aşağıda belirtilen kitaplardan birer
tane edinecektir:1. Sınıflar İçin Temel Büyüler Kitabı (Miranda Goshavvk)
Sihir Tarihi (Bathilda Bagshot)
Sihir Kuramı (Adalbert VVaffling)
Biçim Değiştirme İçin İlk Adım (Emerle Switch)
Bin Bir Büyülü Ot ve Mantar (Phyllida Spore)
Sihirli Yiyecek ve İçecekler (Arsenius Jigger)
Olağandışı Yaratıklar ve Yaşadıkları Yerler (Newt Scamander)
Karanlık Güçler: Kendini Savunma El Kitabi (Quentin Trimble)Öteki Gereçler:
1 asa
1 kazan (kalaylı, orta boy)
1 takım cam ya da kristal şişe
1 teleskop
1 takım pirinç ölçekÖğrenciler bir baykuş,bir kedi ya da bir kurbağa getirebilirler.
ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE. BİRİNCİ SINIF ÖGRENCİLERİN SÜPÜRGELERİNİ UÇUŞ DERSLERİ DIŞINDA KULLANMALARI KESİNLİKLE YASAKTIR.
Mavi gözlerini birkaç saniye sonra parşömenden çekerken "Asadan başlayalım." dedi Victoria. Ardından yardımcıya parşömeni verirken sanki karnına vururmuşçasına elini vurdu.
"Nasıl emrederseniz efendim." dedi ve başını eğdi yardımcı kız.
Önden iri yarı bir yardımcı yürüyerek Victoria için yolu açıyordu. Bu sırada Victoria boy farkından dolayı ileriyi göremiyordu. Onu görenler fısıldayarak birbirleriyle konuşuyorlardı. Küçük kız tam bu sıralarda her bir adımda işaretinin daha çok acıdığını hissediyordu. Ama bir şey yapamıyordu çünkü etrafı çoktan paparaziler ve yerli halkla çevrilmişti bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEHANET//Regulus Arcturus Black
FanfictionRegulus Arcturus Black normal bir hayata sahip bir çocuk olmamıştı hattaha o hiç çocuk olmamıştı o Lord'un ailesinden bir istediği olarak doğmuş ve öyle büyümüştü.Hayatını Lord'a adaması ve onun yolunda ilerlemesi gerekiyordu. Bir tarafta da Victori...