Bölüm şarkısı:Friends-Chase Atlantic
<3Etrafa onaylar şekilde bakıp bastonunu sıkıca tutan adam adını duyunca sesin geldiği tarafa baktı ve ona genişçe gülümseyen yiğenine bektı. Victoria'yı görüne genişçe gülümsedi ve konuştu "Prenses!" Victoria hızlı amcasına ilerledi ve boynuna sarıldı. Amcası da ona sarıldığında Victoria'nın ayakları yere değmiyordu. Amcasına sarılırken konuştu "Seni çok özledim amca." amcası gülümsedi ve Victoria'yı yere indirip konuştu "Bende seni çok özledim prenses." Victoria ve amcası sohbet ederek Griffin ailesinin masasına geldiler ve ailecek sohbet etmeye başladılar.
Bu sırada onları inceleyen bir çift gri göz Black masasındayken kendi kendine mırıldandı "Sanırım bu da amcası" küçük Blackín bu sözlerini duyan abisi konuştu "Git de kayınpederinin kardeşiyle tanış." Sirius genişçe sırıttı. Ardından Regulus ona keskince bektı ve konuştu "Merlin şahidim olsun düğün falan umursamam seni burada lanetlerim." sirius kahkaha attı ve konuştu "Sadece öneriydi." Regulus tekrar bakışlarını Griffinlerin masasına çevirdi ve Victolria'nın ailesiyle vakit geçirdiği anları izlemeye devam etti. Victoria'nın kahkahalarını izlerken düşündü. Kim böyle yaşam dolu bir kızı ölüme mahkum eder ki?
Saatler sonra düğün devam etti ve Veronica Griffin 15 yaşındayken 21 yaşındaki Jason Baker ile evlenip bir Baker olmuştu. Gecenin sonunda Victoria masadan kalkıp Blacklerin masasına gelip konuştu. "İzninizle Regulus'u alıyorum." Regulus gülümseyip cevap verecekken Sirius yüzünde gülümsemeyle konuştu. "Ne izni canım, al senin olsun. Hattaha mümkünse bir daha getirme." S,r,us kelimelerinden sonra ailesinden keslin bakışlar yese de bu şaka için değerdi diye düşünmeden edemedi. Ardından Regulus masadan kalktı ve Victoria işe sakince konuşabilmek adına binanın dışına çıktılar."
"İki hafta sonra 3. sınıf oluyoruz, Reggie." Victoria gülümsedi.
"Evet, birlikte geçireceğimiz koca bir yıl daha." Regulus gülümsedi.
"Herkesi çok özledim." Victoria evde aylarca süren düğün hazırlıkları yüzünden neredeyse hiçbir arkadaşını göremeden yaz tatilini bitirmişti.
"Ben en çok seni özledim." Yaz içersinde en çok birbirleriyle görüşmüşlerdi ama Regulus özlemişti işte.
"Sen hep en çok beni özle." Victoria gülümsedi.
"Söz, ben hep en çok seni özleyeceğim Victoria."
"Söz, ben hep en çok seni bekleyeceğim Reggie."
Ardından bir ses onlara seslendi
"Gel buraya! Gidiyoruz!" Sirius...Regulus göz devirip geri bağırdı "Bir anın da içine sıçma be!"
Sirius kahkaha attı ve konuştu "Tamam bay romantik! Ama şimdi annemler bekliyor!"
Regulus Victoria'ya sıkıca sarıldı ve iki hafta sonra görüşmek üzere vedalaştılar. Victoria o gittikten sonra eve girdi, ablasının artık yaşamadağı eve. Bu ev ablası olmadan ona çok sessiz gelecekti. Hızlıca odasına çıktı ve belindeki sıkı korseyi çıkardı. Yıllardır asla anlamamıştı annesinin onun kilosuyla derdini. Normal kiloda hatta zayıf bir kızdı ama bu korseleri her özel günde takardı. Bu evde anlayamadığı çok şey vardı, özellikle ailesinde anlayamadığı çok şey vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEHANET//Regulus Arcturus Black
FanfictionRegulus Arcturus Black normal bir hayata sahip bir çocuk olmamıştı hattaha o hiç çocuk olmamıştı o Lord'un ailesinden bir istediği olarak doğmuş ve öyle büyümüştü.Hayatını Lord'a adaması ve onun yolunda ilerlemesi gerekiyordu. Bir tarafta da Victori...