11-SESSİZLİĞİN BİLE...

162 29 162
                                    

Not1: James 2. Sınıfın başında Lily'den hoşlanmaya başladı (Bu sırada Victoria ve Regulus 1. sınıf tabii ki.)

Not2: Severus hiç Lily'den hoşlanmadı, James ise hem Lily'i kıskanması hem de onunla Severus'un aksine arkadaş olmaktan bile çok uzak olması sebebiyle Severus'dan hoşlanmıyor.

Not3: Yazar Gryffindor bir James fanı ama kitapta tam tersi gibi davranıyor lütfen içinizden sövmeyiniz.

Not4: Yazar'ın en sevdiği gün yılbaşıdır, yazar uykuya aşıktır ve yazar saçlarına dokunulmasından hoşlanmaz :)

NOT 5!: Bölüm sonunda en altta sizin için yazdığım paragrafı okursanız çok mutlu olurum.


Bölüm şarkısı: Company- Justin Bieber


Ertesi gün sabah saatleri

O gece Victoria ve Regulus yıldızları izleyip sohbettiler. Güldüler, ağladılar, sarıldılar, birbirlerinin sessizliklerini dinlediler. Victoria uzun uzun yılbaşını ne kadar sevdiğinden bahsederken Regulus dakikalardır onu dinliyordu. Regulus'un en sevdiği aktivitesi artık, güneş doğarken en yakın arkadaşıyla sohbet etmekti.

"...Anlayacağın yılbaşını bu yüzden çok seviyorum." Regulus hâlâ kızı gülümseyerek izliyordu.

"Oh! Özür dilerim dakikalardır sesimle kafanı şişirmiş olmalıyım!" dedi ve başını eğip umutsuzca gülümsedi Victoria.

"Senin sessizliğin bile bu dünyada duyduğum bütün seslerden güzel..." dedi çocuk sanki hipnoz olmuşçasına.

"Teşekkür ederim... Teşekkürler." dedi kız şok olmuş bir şekilde Regulus'a bakarken.

Regulus gene düşünmeden konuştuğunu fark edince her zamanki gibi konuyu dağıtmaya çalıştı. Artık kız da bu duruma o kadar alışmıştı ki umursamıyordu. Regulus ayağa kalktı ve konuştu.

"Odalarımızdakiler yokluğumuzu fark edip Filch'e söyleyebilirler gel gidelim, yeni uyanmış gibi yaparız." elini tutması için kıza uzattı. Kız onun elini tutarak ayağa kalktı ve birlikte yatakhanelerinin yolunu tuttular.

"Kahvaltıda görüşürüz!" dedi Victoria.

"Görüşür müyüz?"

"Görüşürüz..."

Gerçekten de görüştüler. Regulus ve Victoria arkadaşlarına haber verip o gün kahvaltıyı masanın en sonunda karşılıklı sohbet ederek yaptılar.


Derste

Victoria'nın ricası üzerine hep en ön sıralarda olan iki çocuk bu sefer Profösörün göremeyeceği bir yere geçtiler. Victoria gece uyumadıkları için çok uykuluydu. Uykusuz olduğunda ise çok aksi olurdu o yüzden ilk birkaç ders uyumaya karar verdi.

Kız uyurken Regulus ara sıra ona bakıyor her ne kadar derse ilgisini vermeye çalışsa da yanındaki güzel siyah saçlar daha çok ilgisini çekiyordu. Tam kızın yüzüne düşen bir tutam saçı kulağının arkasına çekecekti ki kızın astronomi kulesinde ona söylediği bir şey aklına geldi ve hemen elini çekti.

"Saçlarıma dokunulmasından hoşlanmam."

Her ne kadar kız uyuduğu için onun saçlarına dokunmasını hissetmeyecek olsa da kız ona güveniyordu ve Regulus onun en küçük bir sınırını bile aşmak istemiyordu. Kazandığı güven gerçekten önemliydi ve onu haybetmek istemiyordu.

KEHANET//Regulus Arcturus Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin