Bölüm şarkısı: Genius-Sia, Diplo, Labrinth, LSD (Sarkiyla okuyun!)
""Regulus şimdi ne olacak?" dedi Victoria. Kütüphanede bilgileri buldukları kitabı ödünç almış boş bir sınıfta konuşuyorlardı.
"Bizi lanetleyen kişi ya karanlık lord ya da onunda içinde olduğu birkaç kişi olduğu aşikar. Ve benim işaretimin açıklamasında 'Temsil ettiği hayat veya hayatların yaşadığı her bir gün için lanetlenen kişinin acıları artar ve yaşama arzusu da bir o kadar azalır. Lanetlenen kişinin acı çektiği her bir gün kurtarılan hayatın kurtarıcı veya kurtarıcılarının refahları artar ve olumsuz duyguları tükenir.' seninkinde de 'Kurban edilen ruhun katil veya katillerinin yaşadığı her bir gün lanetlenen kişinin hastalıkları artar ve yaşamak için ona verilen zaman da bir o kadar azalır. Lanetlenen kişinin sağlıksızlaştığı her bir gün kurban edilen ruhun katil veya katillerinin sağlığında olumlu gelişmelere neden olur ve ölümlerini geçiktirir.' yazıyor."
"Sence tek başına mı yaptı yoksa başkaları da var mıydı?" dedi Victoria. Normalde bugün yapmak için dört maddelik bir liste hazırlamıştı ama bu kargaşada bunu Regulus'a soramazdı.
"Hiçbir fikrim yok." diye yanıtladı Regulus.
"Onları ve ya onu öldürmek zorunda kalacağız biliyorsun değil mi? En iyi ihtimalle sadece karanlık lord'un ölmesini sağlamak zorundayız. Bu neredeyse imkansız" diye ekledi Regulus.
"Hiçbir şey imkansız değildir Regulus, umudunu kaybetme." dedi Victoria
"Gece yasak bölümde araştırma yapalım mı?" diye ekledi Victoria.
"Olur."
İki çocuk da dakikalardır işaretlerin açıklamalarını tekrar tekrar okumuştu ve bir ip ucu arıyordu. Aniden Victoria bir şey bulmuş gibi Regulus'a döndü ve konuştu.
"Regulus kütüphaneden isimler ve anlamları ile ilgili birkaç kitap getirebilir misin lütfen, acil." Regulus bu isteği garipsese de kızı sorgulamadan kütüphanenin yolunu tuttu.
Regulus kütüphanede elinde birkaç isimler ve anlamları kitabıyla birkaç tane daha bulabilmek için dolaşıyordu ki, insanlar ile uğraşmak için kütüphaneye gelen çapulcularla karşılaşmasıyla zaten yerinde olmayan keyfi iyice kaçmıştı. O çapulculara bakarken onlar da onu fark etmiş olacak ki yüzlerinde pis bi sırıtışla çocuğun yanına geldiler.
"Ne oldu Black biricik annenin sana verdiği ismin anlamını çok mu merak ettin?" diye dalga geçmeye başlayan ilk kişi oldu Peter.
"İlerde harika ailesine harika bir evlat olmak için yapacağı saf kan çocuklara Black soyunun asilliğine yaraşır bir isim arıyordur belki de." diyerek sırıttı Sirius. Harika ailesine harika bir evlat olmak için derken elleri ile havada tırnak işareti yapmıştı. Artık ailesini benimsemekten o kadar uzaktı ki onlar üzerinden kardeşi ile dalga bile geçebiliyordu.
"Eeee senin için saf kan bir eş seçmediler mi daha? Beni düğününüze davet etmeyi unutma sakın! Daha senin düğününe çelenk göndereceğim. Hem soy adına hem de bircik lordunun adına yaraşır şekilde siyah ve karanlık bir çelenk!" dedi James. Remus zorbalıklara katılmasa da sırıtarak izliyordu.
"En azından ben ne bazıları gibi ailemin yüz karası, ne bazıları gibi kanı bozuk, ne de bazıları gibi Gryffindor melezlerinden değilim." dedi sakin bir sesle Regulus ardından kitaplara bakmaya büyük bir sakinlikle devam etti.
Çapulcular tam konuşacaklardı ki kütüphane görevlisi hanımefendi onların seslerinden rahatsız olan insanlar olduğunu söyleyip onları kovana kadar. Hepsi de Regulus'a ters ters bakarak dışarı çıkmak zorunda kaldığında Regulus da kitapları ödünç aldığına dair ismini yazdırıp Victoria'nın yanına yola koyuldu.
"Getirdim." dedi ortalama beş altı tane kitabı masaya koyarken.
"Teşekkür ederim." deyip kitapları incelemeye koyuldu Victoria. Bir andan da kitaplardaki bazı yazıları bir parşömene geçiriyordu.
"Ne yapacaksın onları?"
"Bak şimdi..." deyip anlatmaya başladı Victoria.
"Benim işaretimin anlamında diyor ki 'Bu sembol dişi rahmi, doğurganlığı ve yaşam enerjisini temsil eder.' ayrıca şey de diyor 'Genellikle bir tılsım olarak kullanılır ve kullanıcının hayatındaki değişiklikleri ve dönüşümleri kabul etmesine yardımcı olur. Bu manevi sembolün bizi yaşamın kaynağına bağladığına inanılır.' gördün mü?" Regulus onaylar bir mırıltı çıkardı. Ardından Victoria anlatmaya devam etti.
"Sonra ismimin anlamına baktım. Victoria, zafer tanrıçası. Elpis, umudun tecessümü demek Griffin ise bir hayvanın ismi ve bu hayvanın görülmesi zafer ve barışın müjdesidir diyor."
"Eeeee?"
"Fark ettiysen işaretimin anlamındaki yaşama bağlılık Elpis ismimin anlamında da var ve benim karakterimde de yaşama bağlılık var, ayrıca kaybetmeyi sevmem ve o da hem ilk ismim hem de soy ismimde geçiyor. Benim ilk senin ise ikinci ismini lord koyduğuna göre isimlerimizi geleceklerimiz ve karakterlerimizi etkileyecek orantıda koymuş olabilir. Bu da demek oluyor ki zafere ulaşmam için bu isimler tercih edilmiş ama ayrıca soy adımın anlamında barış da geçiyor bu benim barışçıl bir insan olmamı da açıklar ve barışı getireceğimin bir ön görüsü olabilir!" kız Regulus'un işaretinin olduğu sayfayı ve isimlerinin anlamlarını yazdığı parşömeni yan yana getirdi ve hevesli hevesli anlatmaya devam etti.
"Senin işaretinin anlamında ise 'Dönen kavisli şekil dinamizm, hareket ve coşkunun bir görüşe göre hayatın sembolü olarak görülmektedir.' diyor. Lordun sana koyduğu Arcturus isimli yıldızın anlamı canlılığı ve harekete geçmeyi temsil eder olarak geçiyor. Bu senin neden bir şeyler için hareketsiz beklemeyi sebebini açıklar. Regulus ise "Asalet yıldızı" olarak biliniyor. Ün, şöhret, tanınma ve popülarite getirir diyor. Bu ise senin saf kanlı oluşun ve soy adının prestijinden gibi görünse de senin popülerite ve tanınma düşkünlüğünü açıklar. Soy adının karşısında ise; siyah, koyu, karanlık olan demektir. Bu soy adına sahip olan insanlar idealist, sezgisel ve manevi olma eğilimindedirler yazıyor. Bu ise senin karakterini ve Slytherin oluşunu açıklar, bahsettiği derinliklerdeki karanlık bu olabilir ama işaret yüzünden almak istediğin intikamdan da bahsediyor olabilir. Slytherin olmanda ailenin yetiştirme tarzının da etkisi olabilir ama bunun daha büyük bir etken olduğu açık." Victoria başarmış olmanın verdiği öz güven ve mutlulukla anlatırken Regulus hayranlıkla onu izliyordu.
"Yani diyorsun ki bize koyulan isimlerden lordun koydukları işareti simgelerken diğerleri de bizim kader ve karakterimizi bilerek veyahutta bilmeyerek etkileyen faktörler. Doğru mu anladım?"
"Evet! Aynen öyle!"
"Lanet olsun! Sen bir dahisin!"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ARTIK BİZ OLAYI BİLMİYOZ DERSENİZ VALLAHİ ÇIĞLIK ATARIM
BÖLÜMÜ YAZASIYA KADAR BEN BİLE BU KADAR BİLMİYODUM OLAYI AQ
Ama hâlâ Victoria'nın babası ne yaptı bilmiyorsunuz NİHAHAHAHAHAHAH
NEYSEEEHHHH
BÖLÜM NASILDI SERİ CEVAP
AYRICA YORUM ATMAYANLAR HALİS Mİ YA? VALLAHİ ÜZÜLÜYORUM!
OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM!
(Yorum ve oy vermeyenlerin burnunu voldi yesin inş)
Karakter yorumları:
Regulus?
Victoria?
Sirius?
Peter?
Remus?
James?
Voldemort?
SİZİ SEVİYORUMMM (bende seni seviyorum demeyenlere küsüyorum) <333 🩷🩷
GÖRÜŞMEK ÜZEREEEEEEEEE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEHANET//Regulus Arcturus Black
FanficRegulus Arcturus Black normal bir hayata sahip bir çocuk olmamıştı hattaha o hiç çocuk olmamıştı o Lord'un ailesinden bir istediği olarak doğmuş ve öyle büyümüştü.Hayatını Lord'a adaması ve onun yolunda ilerlemesi gerekiyordu. Bir tarafta da Victori...