14-İKSİR FORMÜLÜ İÇİN

152 23 263
                                    

!Bölüm sonunda önemli bir duyuru var!

Bölüm şarkısı: Daddy issues- The Neighbourhood


Ayın 21'inde Black Malikanesi 

Sirius günlerdir kardeşini şaşkınlıkla izliyordu, eve Victoria'dan her gün en az beş hızlı mektup geliyordu ve kardeşi de bir o kadar ona yazıyordu. Baykuş aşşağı katın camını tıkıldattığında Regulus koşarak aşşağı iniyor ve mektubu okur okumaz parşömenin arkasına cevabını yazıp beklemeden geri yolluyordu. Babası baykuşları çok yorulduğu için eve iki baykuş daha almıştı. Ayrıca Victoria ve Regulus'a çift taraflı ayna da verecekti. Ama bunu Victoria'ya bizzat vermek istediği için çocuklar şu an mektupla konuşuyorlardı.

O ise arkadaşlarına ara sıra mektup yazıyordu, ailesinin fark etmemesi için Regulus'un baykuşu gelir gelmez aynı baykuşla kendi mektubunu gönderiyor sanki baykuş daha gelmemiş gibi davranıyordu.

Kardeşinin bu durumu fark edip ne ona ne de ailelerin hiçbir şey dememesi de dikkatini çekmişti.

O salonda otururken baykuş camı tıkıldattı ve kardeşi aynı saniyede elinde parşömen ve tüy kalemi ile aşşağı indi.

"Koş, koş! Gene yazmış seninki!" dedi sırıtarak Sirius.

"Kendi işine baksana sen!" diye sinirlice konuştu Regulus.

Çocuk heyecanla mektubu açtığında hızla okumaya başladı. Daha sabah saatlerindelerdi bu yüzden bu günün ilk mektubuydu. Çocuk mektubu bitirdiğinde cevap yazmadan cebine koydu ve yerleri silen ev cinine döndü.

"Annem ve babam nerde?" çocuk heyecanlı heyecanlı sordu.

"Bay ve Bayan Black mutfakta efendim."

Regulus adeta zıplayarak mutfağa gitti ve yolda da bağırıyordu.

"ANNE! BABA! VİCTORİA BU AKŞAM GELECEKMİŞ!"

Flashback

Griffin Malikanesi (20 Haziran)

Victoria daha fazla dayanamıyordu. Günlerdir doğru düzgün bir şey yememiş bir de babasının ithamlarıyla uğraşmıştı, üstüne bir daha kavga etmişlerdi.

Annesi belinin yarım santim kalınlaştığını fark edince küplere binmiş ona doğru düzgün yemek vermemişti.

Babası ise odasına aniden girmiş ve komodindeki Regulus ile olan fotoğrafını görmüştü kıza bunun üzerine ağıza alınmayacak ithamlar ile suçlamış bir de şiddet uygulamıştı.

Safkan ailelerde çocuklar genellikle şiddet görürdü bu yüzden Victoria buna alışmıştı ama babasının ona karşı bulunduğu ithamları sindirebileceğini sanmıyordu. Bunun üzerine büyük bir kavga etmişlerdi.

Jack Griffin aniden Victoria'nın odasına daldığında kız Regulus'un ödünç verdiği dedektiflik kitabını okuyordu "Umutların Katili".

Regulus bizzat kendi kitabını okurken üstüne notlar almıştı ve Victoria'ya vermişti, kız da okurken notlar alıyordu. Böylece kitap ikisinden de parçalar taşıyacaktı. O da Regulus'a bir romantik kitap ödünç vermişti ve aynısını yaptırıyordu.

Kavga anı (TW! Ölüm, alkol, uyuşturucu, şiddet, insan ticareti, güzellik algısına uyma isteği, cinayet ve çirkin ithamlar'dan bahsetme.)

Babası içeri girer girmez tam ağzını açmış konuşacakken gözü komodindeki fotoğrafa takıldı ve sert adımlarla oraya ilerledi.

Victoria olacakları tahmin ettiği için kolları ile yüzünü saklamıştı.

KEHANET//Regulus Arcturus Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin