10-YILDIZLARI İZLEMEK

160 19 186
                                    

Bölüm şarkısı: Yıldızlara bak- Yaşlı amca

Onlar kapıdan çıkar çıkmaz Victoria önünde duran James ve Peter'ı iktirip Regulus'un yanına geldi.

"Eee Regulus görüşmeyeli çok oldu, nasılsın?" diye dalga geçti Victoria.

"Evet yaklaşık olarak yarım saattir görüşmüyorduk iyi oldu." dedi Regulus.

"Doğruyu söyle, yarım saatte beni çok özledin de bahçede beni ararken mi buldun bizi?" diye güldü Victoria.

"Doğru, çok özledim ama sizi Avery'i ararken buldum." dedi Regulus. Cümlenin ilk yarısında "dalga geçmişti" en azından herkes öyle düşünüyordu ama Regulus kızı gerçekten özlemişti, ondan hoşlanmıyordu ama kız onu o kadar iyi tamamlıyordu ki yanında olmadığı zaman kendini yarım gibi hissediyordu.

"Bir dakika, bir dakika. Yarım saat derken? Sen kütüphanede kendi başına kitap okumuyor muydun?" diye sordu Bethany.

"Regulus da ödev yapmaya gelmiş de biraz sohbet ettik Beth. Yeterli mi senin için?" dedi Victoria. "Bana yalancı muamelesi mi yapıyorsun?" dercesine konuşmuştu.

"Aaaa, Regulus! Ne gibi bir ödevin vardı acaba da 'isimler ve anlamları' kitaplarına bakıyordun?" diye sordu Sirius.

"Doğruyu söyleyin, siz ikiniz ilerdeki muhtemel 'safkan' çocuklarınıza isim mi bakıyordunuz!" dedi James.

"Aynen Potter, boş zamanlarımda ilerdeki çocuklarımın adına bakmak benim hobimdir! Kitaptaki bir karakterinin isminin anlamını merak etmiştim, Regulus da kibarlık edip bana kitapları getirdi. Şimdi sen ve aynı senin gibi bayat imalarını alıp gözümüzün önünden kaybol!" diyerek Regulus'u korudu Victoria. Çapulcular bu muhabbetten sıkılmış olacak ki çekip gittiler. Birkaç adım attılar ve arkaları dönükken bağırdılar "HANIMCI!"

"Biz buna modern hayatta centilmenlik diyoruz ama sizin gibi ailesinin yüz karası,  kanı bozuk, ve iki Gryffindor melezinin aptallığının bunu kavrayabileceğini düşündündüğümü söyleyemeyeceğim." dedi Victoria. Çapulcular durup onlara döndüler, şaşkınlıkları suratlarından belliydi. İşin garip yanı Regulus da en az onlar kadar şaşkın bir şekilde Victoria'ya bakıyordu. Beş çocuğun da düşündüğü tek şey Regulus ve Victoria'nın nasıl bu kadar aynı olabileceğiydi.

8. Bölüm Flashback (kütüphanede)

Peter:Ne oldu Black biricik annenin sana verdiği ismin anlamını çok mu merak ettin?

Sirius:İlerde harika ailesine harika bir evlat olmak için yapacağı saf kan çocuklara Black soyunun asilliğine yaraşır bir isim arıyordur belki de.

James:Eeee senin için saf kan bir eş seçmediler mi daha? Beni düğününüze davet etmeyi unutma sakın! Daha senin düğününe çelenk göndereceğim. Hem soy adına hem de bircik lordunun adına yaraşır şekilde siyah ve karanlık bir çelenk!

Regulus:En azından ben ne bazıları gibi ailemin yüz karası, ne bazıları gibi kanı bozuk, ne de bazıları gibi Gryffindor melezlerinden değilim.

Flashback Sonu

"Ay yeter! Başım şişti." dedi ve arkadaşlarını ve Regulus'u sürükleyerek uzaklaştırdı Jennifer. Ortak salona kadar vardıklarında kimse yol boyunca konuşmamış sadece Jennifer'ı takip etmişti. Jennifer arkasını döndü ve tekrar konuştu.

KEHANET//Regulus Arcturus Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin