17-SİYAH GİYİMLİ ADAM

142 21 78
                                    

Not: Aynı buradaki gibi aile izni ile reşit olmayan kişiler evlendirilebiliyor olarak var sayalım.

Bölüm şarkısı: Stressed Out- Twenty One Pilots (kulaklıkla 8D dinleyin)

"Veronica?"

"Veronica?"

Regulus ve Victoria sorgular şekilde aynı şeyi söylediklerinde Veronica acele bir şekilde konuştu.

"Victoria, konuşmalıyız! Çok acil." Victoria ve Regulus birbirlerine ailelerinden bahsedip fotoğrafları gösterdikleri için Veronica'yı bireysel olarak olmasa da tanıyordu Regulus.

"Tamam." dedi Victoria şok olmuş sesiyle. Ablasını görmek en son beklediği şeydi.

"Ben de geleyim mi? İyi misin?" diye Victoria'yı kontrol etti Regulus.

"Biz az sonra geliriz beni burda bekle." dedi ve ablasıyla koşarak dışarı çıktı Victoria.

"Okulda görüşürüz." dedi ve masadan kalkıp hesabı ödemeye gitti Regulus.

Hesabı öder ödemez kapıda Victoria'yı beklemeye başladı. Çapulcular ise şok olmuş şekilde birbirlerine bakıyorlardı, görünmezlik pelerini yanlarında olmadığı için takip de edemiyorlardı.

Veronica ve Victoria

"Abla ne oluyor?" dedi korkarak Victoria. Ablası kolay kolay telaşlanan birisi değildi ve onu ilk defa böyle görüyordu.

"Annemler dün bi anda okula gelip beni eve götürdüler, evde Baker ailesi oturmuş bizi bekliyordu. Aptal oğulları Jason'ı da getirmişler. İçeri girer girmez pis pis bana baktılar, niye geldiklerini sorduğumda 'Evlilik konuşmaya gelmiştik, sonuçta senin de yaşın geldi.' dedi bana! İnanabiliyor musun?

Daha 15 yaşında olduğumu söylediğimde ise 'Yaş sadece bir rakam, sen olgun bir genç kızsın.' dedi. Oğlu 21 yaşında! Babamlara bunu kabul etmeyeceğimi söylediğimde ısrar bile etmeme izin vermeden odama yolladılar, onlar gidince olanları tahmin edebiliyorsundur. Bugün okula tekrar bıraktılar ama kaçtım, az sonra yokluğum anlaşılmadan gitmem gerek, sana haber vermeye geldim kardeşim." dedi ağlamaklı bir sesle. Victoria sinirden küplere binmiş gözlerle ablasına bakıyordu.

"Kime kalmış senin evliliğin! Senin yaşının gelip gelmediğine Bakerlardan biri mi karar verecekmiş? Ne cüretle öyle konuşma haddini kendilerinde bulurlar! Sen Griffin ailesinin iki vârisinden büyük olansın, varislerin ilk göz ağrısısın! Aptal bir kadın senin hayatınla ilgili bir kararı aynı onun gibi aptal ve ucube oğlunun cinsel istekleri için verebileceğini mi sanıyor? Babam buna nasıl izin verir!"

"Hiçbir fikrim yok! Ne yapacağım?"

"Kaçacaksın." dedi Victoria kesin bir sesle.

"Yapamam! Seni o evde tek çocuk olarak bırakmaktansa ölmeyi tercih ederim."

"Evlenecek misin?" dedi durgun ve üzgün sesiyle Victoria. Kaçması için ısrar ederdi ama ablası sadık bir insandı aynı bir Hufflepuff gibi  bu yüzden onu orada bırakıp gitmezdi.

"Mecburum..." Victoria ablasına sıkıca sarıldı. Sonunda ablası gitmesi gerektiğini söyleyip okula döndü. Victoria yüzünü duygulardan arındırıp Regulus'un yanına geldi ve beraber onları almaya gelen ev cini sayesinde eve döndüler.

Regulus kızla hiç konuşmadan ikisini de terasa götürdüğünde hiçbir şey demeden kıza sıkıca sarıldı. O kıza sarılır sarılmaz kız çocuğun omzunu göz yaşları ile ıslatmaya başladı. Kız biraz olsun durulduğunda çocuk sorusunu sordu.

KEHANET//Regulus Arcturus Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin