Bölüm şarkısı: I love you so- The Walters
Bütün salon çığlıklarla dolup taşarken adamın dilini göstermesi ile yere düşmesi bir oldu Profösör McGonnagal tetikte bir şekilde ilerleyerek adamın nabzını kontrol etti ve Dumbledore'a döndü.
"Ölü mü?" (Is he dead?)
"Ölü." (Dead.)
Victoria ve Regulus neler olduğunu anlamamış ve koşarak büyük salondan çıkıp konuşmak için kullanılmayan kızlar tuvaletine girmişlerdi. Yol boyunca iki çocuğun da aklında adamın çıplak bedenine kazınmış sözler tekrarlanıyordu.
Ölüm, yaşayanlar arasındaki küçük bir sırdır. Sırrı tutamayanlar ise cezalandırılır.
"Regulus, ne yapacağız?"
"Bunu karanlık lord göndermiş olamaz değil mi?"
"Lord neden bunu yapsın ki? Kimseye söylemedik, değil mi?"
"Söylemedik."
"Bariz ki bunu gönderen neler olduğunu biliyor! Lord yapmayacağına göre bunu laneti bilen başka biri yaptı."
"Ailelerimiz yaptığını mı ima ediyorsun?"
"En azından onlardan birinin..."
"Bir ölüm yiyen olayı öğrenmiş olamaz mı?"
"Lord buna izin vermez."
"Belki de bunu lorda söylemeliyiz."
"Haberi olacaktır."
"Artık bu lanet için bir çözüm bulmalıyız!"
"Araştırıyoruz işte! Eğer varsa bir fikrin söyle!"
"Victoria gittikçe kötüleşiyorsun ve kötüleşeceksin. Ve ben hâlâ senin için bir çözüm bulamadım!" kızın şu an ciddi bir problemi olmasa da bağışıklık sisteminin zayıfladığı barizdi. Kız muggle'lara çok gibi gelecek olsa da en fazla 40-50 yaşına kadar yaşayabilecekti ve bu büyücüler için oldukça genç bir yaştı.
Regulus ise normalde kötüye gitmesi gerekirken kızın ona kazandırdığı yaşama sevinci ile hala umudunu koruyabiliyordu.
Kız Regulus'un yanına yaklaştı elini tuttu ve konuştu.
"İkimizde uğraşıyoruz, çözüm yolu bulamamamız ne seninin ne de benim suçum."
"Seni korumak istiyorum..."
"Bende seni korumak istiyorum..."
~♥~
Günler günleri kovaladı iki çocuk neredeyse her gün yasak satte kütüphaneye gidip araştırma yapıyorlardı, çözüm yolu arıyorlardı ama Voldemort'u öldürme işi hem 12 yaşında iki çocuğu aşıyordu hem de gerçekten en güçlü büyücülerin yapabileceği bir şeydi.
Çocuklar aylar boyu bir zayıflığını aradı ama şu anlık akıllarına gelen tek şey onun kibir, gurur ve güç sevgisini ona karşı kullanıp kendi bacağına sıkmasını sağlamaktı.
O gün büyük salona cisimlenen adam bir ölüm yiyen ya da aydınlık taraftan bir görevli değildi. Adamın yaşadığına dair bir kayıt bile yoktu. Hogwarts'ın prestiji için olay araştırılmayı bırakılmış, üstü örtülmüştü.
Günler böyle geçerken Slytherin grubu ise okul içerisinde "Soylular" olarak geçmeye başlamıştı. Her ne kadar en başında kendilerine öyle demeseler de sonradan bu ismi benimsemiş ve gruplarını ismi yapmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEHANET//Regulus Arcturus Black
FanficRegulus Arcturus Black normal bir hayata sahip bir çocuk olmamıştı hattaha o hiç çocuk olmamıştı o Lord'un ailesinden bir istediği olarak doğmuş ve öyle büyümüştü.Hayatını Lord'a adaması ve onun yolunda ilerlemesi gerekiyordu. Bir tarafta da Victori...