Bölüm şarkısı: Dusk Till Dawn ft Sia
İlk Ders'te
Slytherin ve Ravenclaw'ın biçim değiştirme dersi ortaktı ve herkes oturmuş Prof. McGonnagal'ı bekliyordu. Kimsenin nedenini bilmediği bir şekilde masada bir kedi onları izliyordu. Beklemekten sıkılan üç kız fısıldayarak konuşmaya başladılar.
"Sizce ne zaman gelicek bu kadın?" dedi Jennifer.
"Biz geç gelsek olay çıkartırlar ama kendileri derse gelmiyorlar! Hayır bir de yılın ilk dersi." diye isyan etti Bethany.
"Mantıklı bir sebebi vardır bence. Daha ilk derse geç kalacak kadar disiplinsiz birini ne öğretmen ne de Gryffindor başkanı yapmazlar bence." diye düşüncesini sundu Victoria.
Sonra kapıya bakmak için arkasını döndü ve iki sıra arkada arkadaşları ile muhabbet eden Regulus ile karşılaştı. Bugün onunla laneti kaldırmakla ilgili araştırma yapmak için buluşacağı aklına geldi ve derin bir iç çekti. Ya bana acıyorsa diye düşünmeden edemedi. Gerçekten ailesine benziyor ve sadece ona acıdığı için böyle davranıyor olabilirdi. Aptal babası onun hayatını mahvetmeseydi onun yerinde başka biri olabilirdi. O sadece Regulus'un yaşaması için seçilen bir çocuktu. Doğduğunda bile biri için feda edilen olması fikri onu üzerken düşüncelerini dağıtan bir sesle önüne döndü.
"Niye Regulus'a bakıp kaldığını sorabilir miyim acaba?" diye sordu Jennifer. Regulus derken kahvaltıdaki konuşmalara gönderme yaptığı aşikârdı.
Bethany kahkaha atmamak için parmağını ıssırıyordu. Victoria az sonra onun büyük bir kahkaha atıp onları rezil edeceğini bildiği için Bethany'nin ağzını kapattı ve konuştu.
"Gülmeyi kesin. Sadece kapıya baktım! Size göre ben herkese aşığım zaten!"
"Aşıksın demedik ki sen niye öyle yorumladın?" dedi kıkırdayarak Jennifer.
"Aptala yatma Jen." dedi ve göz devirdi Victoria.
Kızlar onunla dalga geçmeye devam edicekti ki, masadaki kedi yere atladı ve animagus formundan çıktı.
"Hassiktir ama ya!" diye isyan etti Bethany.
"Beth!" diye uyardı onu Victoria.
Merlin sağ olsun Prof. onu duymamıştı.
"İlk dersimize hoşgeldiniz 1. sınıflar, ben Prof. McGonnagal. Bildiğiniz üzere biçim değiştirme profösörü ve aynı zamanda Gryffindor bina başkanıyım. İlk dersimizde size biçim değiştime nedir ve bu derste ne yapacağımızı anlatmak istiyorum daha sonra sizi serbest bırakacağım. Ama yıl içersinde benden sizi serbest bırakmamı talep bile etmemeniz konusunda uyarıyorum. Öncelikle biçim değiştirme dersinde ne yapacağımız hakkında bilgisi olan var mı?"
Victoria ve Regulus dahil olmak üzere birkaç öğrenci el kaldırdı.
"Sizi dinliyorum Bay Black."
"İlk başta kulağa kendi biçimimizi değiştirme gibi gelebilir ve küçük bir hayal kırıklığı oluşabilir ama bu derste. Bir nesnenin veya bir canlının şeklini ve görünümünü değiştirme sanatı öğretilir. Bu tür sihir genellikle "Başkalaşım" olarak adlandırılır ve hem karmaşık hem de tehlikeli olarak kabul edilir."
"Doğru Bay Black, abinizin aksine derslere ilgi göstermeniz çok hoş." Regulus bu lafa pis pis sırıttı ve yerine oturdu.
Victoria arkasını döndü ve Regulus'a gülümsedi. Regulus ise bir baş selamı ile kibarca gülümsemeyi kabul etti.
"Peki bana bu sene hangi büyüleri öğreneceğimizi söyleyebilecek olan var mı?"
Garip bir şekilde Victoria dışında sınıftaki kimse el kaldırmamıştı. Victoria Regulus'un, en azından bir Ravenclaw öğrencisinin bunu bileceğini düşünüyordu. Ama öyle olmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEHANET//Regulus Arcturus Black
FanfictionRegulus Arcturus Black normal bir hayata sahip bir çocuk olmamıştı hattaha o hiç çocuk olmamıştı o Lord'un ailesinden bir istediği olarak doğmuş ve öyle büyümüştü.Hayatını Lord'a adaması ve onun yolunda ilerlemesi gerekiyordu. Bir tarafta da Victori...