Despacito

663 45 171
                                    

Gecenin gözyaşlarından kırılıp dağılan bir ışık olduğunu biliyor muydunuz? Güneş'in ışığını yansıttığı Ay'dan doğan renkleri?

Elinde pamuk şekerleri ile koşuşturan çocukların cenneti olan manzaradır gökkuşağı..
Önce yağmur damlaları damlar oynadıkları kumdan kalelerin üstüne..
Sinirlenir evlerine kaçar insanlar.O damlaların gökyüzünün göz yaşları olduğunu bilmeden kaçarlar köşe bucak..
Ardından ışıltısı ve içleri ısıtan sıcaklığıyla teselli eder gökyüzünü Güneş ve gözyaşlarını kırıp dağıtır içinden rengarenk ışıklar çıkararak..
Kimisi Renk kuşağı der bu görüntüye kimisi gökkuşağı..

Kumdan kalelerinin dağılmasına sinirlenen minik bedenler gökkuşağı ile cıvıldarlar tekrardan..
Yağmur yüzünden kaçtıkları evin penceresinden,gökkuşağına olan hayranlıkları parıldar gözlerinde..

Onların rengarenk dünyasında,masumluk abidesi hayallerinde başrolü oynar bu renkkuşağı manzarası..

Gökkuşakları rengarenk bir görünüme sahiptir.Aynı anda her rengini açıkça gösterir..Renkleri sayıları minik bedenlerin hayallerinde bir marş gibi ezbere bilinir..
Dengelidir,düzenlidir..
Peki ya...o renkler geceye denk gelirse?..

Güneş ışığının değil Güneş'in ışığını yansıttığı Ay'ın geceyi tesellisiydi o renkler..
Elinde pamuk şekerle koşuşturan miniklerin kumdan kalelerine damlayan göz yaşları değil,evsiz,yalnız,
gündüzleri gülüp geceleri haykıran bedenlerin döktüğü gözyaşlarına eşlik eden damlalardı bunlar..

Yeryüzüne dökülen her bir gözyaşı damlasının arkadaşıydı gecenin gözyaşları..

Gömülmek istedikleri karanlığa kadeh kaldırırdı karanlığı acıların..

Yıldızlarını parlatırdı arada hala ümit olduğuna işaret eder gibi..Parlayan yıldızlarla damlardı "yağmur" diye adlandırılan gecenin gözyaşları..

Ay doğmazdı geceye..
Güneş'in aksine Ay hep gecenin içindeydi..
Ve ağlayan geceye teselli olarak dağıtırdı ışıklarını,gecenin gözyaşlarını kırar içinden rengarenk ışıklar oluştururdu ve renkler sarmalardı gecenin kalbi olan Ay'ın çevresini..

Kimisi Mucize ışıklar derdi bu görüntüye..Kimi gece oluşan renkkuşağı..

Kimi ise Ay Kuşağı..

Gökkuşağı gibi değildi Ay Kuşağı..Her rengini aynı anda yansıtmazdı.
Saklıydı o da gece gibi..
Karanlığa gömülüydü..

Dışarıdan beyaz bir görüntüsü vardı yaklaştıkça içinde huzuru andıran mavileri görürdünüz cesur bir mor ışık parlayıp sönerdi aynı anda sevimli bir pembelik var olup kaybolurdu gecenin karanlığının içinde...

Her seferinde farklı renklerini görürdünüz..
Dengeli düzenli değildi gükkuşağının aksine..

Gerçekte kaç rengi olduğunu bilmezdi kimseler..

Pencerede ilk aşkını düşünen genç bir kız pembe ışıklarını görürdü aynı anda deli gibi sevişen bir çift,tutkuyu andıran kırmızı rengiyle boyanırdı..
Onu yanlış anlayan karısının peşinden koşuşturan adamla dalga geçer gibi beyazlarını parlatırdı..

Ay KuşağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin